Noor schreef:lotty schreef:Wat is het toppunt van geduld?Op je kop staan en wachten tot je sokken afzakken!
Denk gooi hem er even in! Zucht..... kan heeeeel slecht tegen wachten. Nog 4 dagen te gaan!
Sjah wat zal ik zeggen 😉
Noor schreef:lotty schreef:Wat is het toppunt van geduld?Op je kop staan en wachten tot je sokken afzakken!
Denk gooi hem er even in! Zucht..... kan heeeeel slecht tegen wachten. Nog 4 dagen te gaan!
Swiep schreef:Als je na het rammelen op zn kop ga staan en dan wacht tot je sokken af zakken gaan in ieder geval de soldaatje de goede kant op :)
Noor schreef:Swiep schreef:Als je na het rammelen op zn kop ga staan en dan wacht tot je sokken af zakken gaan in ieder geval de soldaatje de goede kant op :)
Precies!!!! ;)
Mama2b schreef:dat je dan lang genoeg op je kop staat om de zaadjes de goede kant op te helpen. (tenminste ik denk dat dat bedoeld wordt hiermee :? )
Mama2b schreef:sorry ik kan je niet aan foto's helpen (ja hee als ik zo sta kan ik niet ook nog een camera vasthouden hoor 🤓 )
marjanfrederik schreef:ik spring weer ff in met mijn berichtje hier nu 12 dagen overtijd en nog steeds geen ongi gevoel ik wacht tot maandag af en dan ga ik naar de dokter kijken of het daar raak is of dat mijn ongi dan is door gebroken ik zit de hele tijd maar voor uit te tellen hoeveel dagen nog naar de bruiloft zit er zo mee als die smerige duiveltjes dan wel komen :(
misslola schreef:marjanfrederik schreef:ik spring weer ff in met mijn berichtje hier nu 12 dagen overtijd en nog steeds geen ongi gevoel ik wacht tot maandag af en dan ga ik naar de dokter kijken of het daar raak is of dat mijn ongi dan is door gebroken ik zit de hele tijd maar voor uit te tellen hoeveel dagen nog naar de bruiloft zit er zo mee als die smerige duiveltjes dan wel komen :(
Wat vervelend...........
Is inderdaad vervelend als je net op je bruiloft ongi wordt. Niet echt handig ook!
Ik moet morgen naar mijn huisarts. Heb vandaag gebeld en dacht dat ik het alleen hoefde te melden. Maar ze wilden me toch graag even zien.
Ben benieuwd.
Op het moment ben ik ook echt misselijk. Gelukkig hoef ik nog niet over te geven.
lotty schreef:Mama2b schreef:sorry ik kan je niet aan foto's helpen (ja hee als ik zo sta kan ik niet ook nog een camera vasthouden hoor 🤓 )
Nee das waar, dan moet er nog een derde bijkomen 😂 😂 😂 :lol:
Noor schreef:Ik merk dat ik een paar kleine druppeltjes bloed begin te verliezen. Dit keer veel eerder dan anders. Had 2 positieve ovu testen op 7 en 8 augustus, dus dat lijkt me wel wat aan de vroege kant.... Hmmmm.... en dat terwijl ik helemaal niets (!) merk. De hele periode na mijn eisprong al niet!
Zou het dan echt al mijn ongesteldheid zijn?
Peet schreef:Ik hoop het niet............................ 😈 Misschien innestelbloed??!!Noor schreef:Ik merk dat ik een paar kleine druppeltjes bloed begin te verliezen. Dit keer veel eerder dan anders. Had 2 positieve ovu testen op 7 en 8 augustus, dus dat lijkt me wel wat aan de vroege kant.... Hmmmm.... en dat terwijl ik helemaal niets (!) merk. De hele periode na mijn eisprong al niet!
Zou het dan echt al mijn ongesteldheid zijn?
Swiep schreef:Wachten is bij zwanger worden helaas een belangrijke factor...
Mama2b schreef:lotty schreef:Mama2b schreef:sorry ik kan je niet aan foto's helpen (ja hee als ik zo sta kan ik niet ook nog een camera vasthouden hoor 🤓 )
Nee das waar, dan moet er nog een derde bijkomen 😂 😂 😂 :lol:
Ja en foto's.. oke dat kan nog.. die wil ik hier dan wel op zetten.. maar een derde erbij nee dat liever niet 😉 ik heb liever niet dat mensen meekijken bij dat soort dingen :geek:
marjanfrederik schreef:ik spring weer ff in met mijn berichtje hier nu 12 dagen overtijd en nog steeds geen ongi gevoel ik wacht tot maandag af en dan ga ik naar de dokter kijken of het daar raak is of dat mijn ongi dan is door gebroken ik zit de hele tijd maar voor uit te tellen hoeveel dagen nog naar de bruiloft zit er zo mee als die smerige duiveltjes dan wel komen :(
sonja2009 schreef:Ik heb gewoon een boek met fotos van stanjes dus kan wel even wat inscannen
Noor schreef:Swiep schreef:Wachten is bij zwanger worden helaas een belangrijke factor...
Tell me about it! :|
kaka888 schreef:O meiden ik weet wat het is... Ik leef met jullie mee!!!!
Ik ga bijna weer aan mijn klus dagen beginnen!
Succes nog ff jullie
Groetjes Kaka
miesje84 schreef:Hallo!!
Hier op de wachtbank.Heb maandag mijn nod (als mijn cyclus weer 39 is) Maar voel helemaal niks anders dus denk dat niet zwanger ben 😞 Moet maar gewoon afwachten tot maandag.
Hou jullie op de hoogte!!Iedereen hier succes!!
kaka888 schreef:O meiden ik weet wat het is... Ik leef met jullie mee!!!!
Ik ga bijna weer aan mijn klus dagen beginnen!
Succes nog ff jullie
Groetjes Kaka
Monalisa schreef:meestal als hij klaar is loopt ie naar beneden en dan maak ik het zelf ff af... :mrgreen:
dan zuigt het toch net zo hard naar binnen??
Sylverstertje schreef:hahaha leuke verhalen tijdens het wachten 😉
Dat ie wegloopt en zelf het moet afmaken vind ik wel een beetje... hoe zeg je dat? raar..
Tenzij je er zelf natuurlijk geen moeite mee hebt.
En gelukkig is het voor iedereen anders.
Wel grappig om te lezen.
Ik wacht gewoon even als het niet gelukt is en daarna mag ie weer aan de slag 😉
Maar meestal gaat het wel tegelijk.
Ik zit hier trouwens nu verkeerd, want ik zit nog niet in de spannende dag 😃
Tenzij klussen spannend is natuurlijk ;)
Peet schreef:Sylvestertje, mama2b heeft gelijk hoor! Je kan beter efkes wachten!! En we weten dt het kut is!! We duimen iig met je mee!!!!!!!!
Peet schreef:Ahum.. Ik bedoelde natuurlijk winnie :DPeet schreef:Sylvestertje, mama2b heeft gelijk hoor! Je kan beter efkes wachten!! En we weten dt het kut is!! We duimen iig met je mee!!!!!!!!
Sylverstertje schreef:Peet schreef:Ahum.. Ik bedoelde natuurlijk winnie :DPeet schreef:Sylvestertje, mama2b heeft gelijk hoor! Je kan beter efkes wachten!! En we weten dt het kut is!! We duimen iig met je mee!!!!!!!!
Ik vind het al heel knap dat je namen onthoud... Ik vergeet ALTIJD wie iets heeft geschreven. En vaak lees ik ook zoveel bij, dat ik sommige dingen ook vergeet die geschreven zijn.... Pfff vergiet...
kaka888 schreef:Haha wat leuk om te lezen allemaal...
Nou ik zorg meestal dat ik net na mijn man een orgasme krijg en dat gaat tot nu toe prima!!! Vindt het wel fijn als hij daar een handje bij helpt :oops:
@ Tara klopt was nog niet zo vlot kom met mijn ongi dagen boeit het me niet zo veel lees wel mee maar voor de rest voor mezelf zie ik dan wel weer 😃
Groetjes Kaka
lotty schreef:Mij is het ook niet gegunt, ik had vanmorgen een negatieve test :twisted: :twisted: :twisted: