MonalisaOud lidBerichten: 5.314Lid sinds: 28 januari 2009
succes in de volgende ronde Lotty!
Prinses78 schreef:Elke ronde extra voelt voor iedereen als te veel...we willen het allemaal tenslotte graag. Succes Lotty in de volgende ronde.
Sientje schreef:Ik heb het verlossende woord!!!!!
IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!
Heb vanmorgen een digitale test gehaald en net gedaan...en die is dus positief!
Ben zoooooo blij...weer in ronde 1, wat een geluk hebben wij toch wat dat betreft...
Lieve meiden...ik wens jullie allemaal ook zo snel mogelijk z´on uitslag!!!
Peet schreef:Hier na 44 dagen nog steeds niets 😞 Zondag de 5e test ertegenaan gooien.... Iedereen zegt wel dat ik ze niet moet verspillen maar ik word er echt gek van!!!! De 5e zwangere heeft zich gister gemeld in familie en vrienden kring.. WIj willlen ook zo graag.........
Peet schreef:We duimen gewoon voor elkaar! Wat duurt het lang he?! En wat is het f**king oneerlijk allemaal!!
epat schreef:Dat van dat chagarijnig zijn klinkt heel bekend 😊 Mijn mannetje zegt dat ook steeds als ik even wat kribbiger uit de hoek kom. Van oh nou, deze maand is het volgens mij niet raak hoor. Volgens mij komt het eraan. En daar kan ik ook heel slecht tegen deze ronde. Nou we blijven duimen!
Peach schreef:Wachten is zooooo vreselijk!! Vooral als je een onregelmatige cyclus hebt, weet je niet waar je aan toe bent. De ene keer 31 dagen, dan 35 en dan weer eens 32, frusterend. Zeker als je cyclus nog langer duurt.
Noor schreef:Peach schreef:Wachten is zooooo vreselijk!! Vooral als je een onregelmatige cyclus hebt, weet je niet waar je aan toe bent. De ene keer 31 dagen, dan 35 en dan weer eens 32, frusterend. Zeker als je cyclus nog langer duurt.
En daarom vind ik de ovulatietesten een uitkomst. Mijn cyclussen schommelen ook nog wel, vooral in het begin, daarom ben ik ook overgegaan op ovu testen. Ik kan hiermee nu precies berekenen wanneer ik mijn NOD heb. Tuurlijk moet je wachten, wachten en nog eens wachten, maar met een datum in je hoofd is het toch wel iets makkelijker wachten.
Tara28 schreef:Zo, ik moest even bijlezen hoor. Ben de hele week niet op het forum geweest, omdat ik het te druk had. Ben daardoor ook een stuk minder met zwanger worden bezig geweest. Ook wel een keer lekker.
Ik heb wel getemperatuurd en ovu-testjes gebruikt en daardoor weet ik dat mijn ei of net gesprongen is, of op springen staat 😃 Ik had vandaag ook wat steekjes linksonder, dus het plaatje klopt 😃 Met klussen zit het ook wel goed, dus bijna door naar de wachtbank....
X
Tara
miss_amy schreef:pfff beginnen ze hier ook al :S.. 1 topic vindt ik wel genoeg !.. !. !. !
miss_amy schreef:dat weet ik wel ..
en dat snap ik ook wel van jullie
maar het gaat nu goed.. en dat wil ik zo houden !.
het gaat ook goed met hem en hij doet zijn best..!.
en dat zie ik .. ik zie dat hij er aan wilt werken ..
Monalisa schreef:ik hou mijn mening lekker voor me.
maar laten we het erop houden dat ik het met Syl eens ben.