tweety1982Oud lidBerichten: 14.458Lid sinds: 1 januari 2005
suc amy, wat lastig zeg die dubbele tekens, als je echt twijfels even langs de dokter gaan he..
kaka888 schreef:o sorry Miss- Amy ik had het tegen Tara...
kaka888 schreef:@ Tara dat is weer gezellig!
Ja dat vond ik ook maar het is niet constand het is net als wanneer ik ongi ga worden van die rare steken het zijn ook niet echt steken meer iets vaags dat je echt van binnen uit voelt....
Nouja we moeten gewoon weer wachten...
Groetjes kaka
zon schreef:die steekjes kwampjes heb ik ook steeds...maar daar bind ik me niet op vast , ook al vaker gehad zonder resultaat...
Ik heb wel ( vooral gisteren) erg veel afscheiding....het is wel wit maar niet creme/zalf achtig zoals meestal na de eisprong maar eerder de samenstelling van de afscheiding voor de eispring maar dan niet helder maar dus spierwit...( en nee geen draden trekken haha)
Dat heb ik nog niet eerder zo gehad....maar goed ook dat kan tussen de oren zitten...
( :oops: sorry voor de ranzige details)
tweety1982 schreef:idd das wel handig, wat houd een klus schema in dan?
Jahangel schreef:Hallo Dames.
Ik schrijf niet vaak op het forum maar vandaag heb ik echt behoefte om wat te schrijven, een beetje me hart luchten.
We zijn al anderhalf jaar bezig om zwanger te raken Helaas nog niet zwanger. Ik heb al 2 kinderen uit een eerdere relatie. me vriend heeft ook een kleine. Aan het begin van onze relatie heb ik pid gehad, ben dr voor behandeld. en na verdere onderzoeken bleek dat de ontsteking helemaal weg was. Ik weet wat de gevolgen zijn van pid. We zijn nu al een hele tijd bezig en nog steeds niet zwanger. Elke maand zit ik in spanning of ik wel of niet ongesteld wordt. Afgelopen week voelde ik me niet zo lekker, steken in me buik, sjagie, pijnlijke borsten, allemaal tekens van zwangerschap. Maar ja deze tekens krijg ik ook altijd voor dat ik ongesteld wordt. En ja vanochtend bij het na de wc gaan. zag ik wat bloed.. he NEeeeee niet weer.elke maand dezelfde teleurstelling dat je nog niet zwanger ben. Ik werk zelf met peuters, en dan denk ik elke keer aa..ik wil ook zo'n kleine..Vriendinnnen zijn zwanger, familie leden. en bij mij blijft het uit. Me andere 2 zwangerschappen waren niet gepland. en nu ik hier voor bewust heb gekozen dan komt er niet van. en dat doet gewoon pijn. het is af en toe zwaar. je ziet om je heen allemaal grote buiken. en jij?????????
kaka888 schreef:BAM Daar is die hamer weer.... Met beide benen op de grond had net gekleurde afscheiding 😢
De moed begin me aardig in de schoenen te zakken....Vindt het echt ff niet leuk meer :cry:
Biancatje schreef:kaka888 schreef:BAM Daar is die hamer weer.... Met beide benen op de grond had net gekleurde afscheiding 😢
De moed begin me aardig in de schoenen te zakken....Vindt het echt ff niet leuk meer :cry:
Hier gaat het al net zo Tara, ook gekleurde afscheiding, anderhalve dag te vroeg..dus zal wel niks worden deze maand..had ook echt gehoopt dat t gelukt was, heb al 3 rondes goed geklust met ovu-testen maar t mag weer niet zo zijn..
:cry:
Tara28 schreef:@kaka: voel me eigenlijk niet slecht...Wel nog steeds gevoeloige (.)(.) als sinds dag 15 ofzo...Sinds vandaag een zeurend gevoel in mn onderbuik: o jee! Alhoewel je heeeeel vaak hoort dat dat zowel bij ongi worden, als net zwanger zijn hoort.....Ik ben dus nog niks wijzer....
Tara28 schreef:Biancatje schreef:kaka888 schreef:BAM Daar is die hamer weer.... Met beide benen op de grond had net gekleurde afscheiding 😢
Hier gaat het al net zo Tara, ook gekleurde afscheiding, anderhalve dag te vroeg..dus zal wel niks worden deze maand..had ook echt gehoopt dat t gelukt was, heb al 3 rondes goed geklust met ovu-testen maar t mag weer niet zo zijn..
:cry:
Denk dat je Kaka bedoeld....Bij mij is nog niets te zien. Geeft niet ;)
tweety1982 schreef:kan het zijn dat ik nog negatief test terwijl mijn nod maandag/zondag is?
zie banner..ik teste net negatief met KV 😞 einde oefening?
Sylverstertje schreef:temp daling kan ook van innesteling zijn he?
Monalisa schreef:Sylverstertje schreef:temp daling kan ook van innesteling zijn he?
maar die heb ik op dag 21 al gehad?