Tara28Oud lidBerichten: 6.741Lid sinds: 22 januari 2009
Oftewel tweety, gewoon over 2 dagen weer testen en dan kan het heel goed wel positief zijn hoor 😊
tweety1982 schreef:Echt waar anna ik voel me zwanger maar teste net heel negatief. 10 dagen na mijn ei. Zag niet eens een licht streep. Met mijn vorige zw teste ik na 12 echo ofzo positief. X
Monalisa schreef:ik durf echt niet te hopen zeg..... dacht daarnet op de wc klein beetje spotting te zien..weet niet eens goed wat dat is hihihi
Monalisa schreef:nee het was zo groot als hagelslag zeg maar....geen idee wat dat is?
nee nooit KV testen gebruikt, alleen matcare, maar volgens mij zag je daarop ook een voorgedrukt streepje
kaka888 schreef:Hier is het nu echt door gebroken 😈 😈
Op naar de volgende ronde> 12 alweer...
Monalisa klinkt idd hoopvol!!! Zo spannend...
En Tweety voor jou ook... Ik heb wel eens die van kv gehad... Maar ik zag alleen dat horizontale streepje licht voor gedrukt die verticale niet. Dus wie weet 😂
Groetjes Kaka
epat schreef:@Tweety1982
Heb vorige ronde een test van KV gebruikt. Vager dan vaag streepje, leek inderdaad gewoon voorgedrukt (had ik de test nu maar zo goed bekeken in het licht met alle mogelijke lichtvallen voordat ik de test ging doen). Hoop voor jou dat het wel raak blijkt te zijn!
epat schreef:Ik werd inderdaad aardig in de maling genomen door mijn lichaam (ruim twee weken overtijd en dan zo'n vage test, dat was dubbel frustrerend, bloedtest wees uiteindelijk uit dat ik echt niet zwanger was (en daarna soort van lange menstruatie)).
Voor wat betreft het testen: Ik denk dat als je voor je NOD test, dat het dan zeker van belang is dat je het doet met ochtendurine en dan eigenlijk maar meteen om 6 uur als je moet plassen, omdat anders je ochtendurine alweer minder geconcentreerd is. Maar misschien moet je toch even gaan wachten tot je NOD, want zo maak je jezelf gek. Ik gun het je van harte, maar probeer nog even een paar dagen geduld te hebben. Ik duim voor je!
tweety1982 schreef:jammer Tara, gelukkig had je het zelf beetje door dan is de klap minder.
hier kreeg ik vanavond ook weer die ongipijn, maar verder niets, ben beetje misselijk en krijg van die zure oprispingen, ik denk dat de ongi zich binnekort laat zien hoor, alleen nog helemaal geen bruin, rood of wat dan ook in zicht, maar ja die komt bij mij volgens mij ineens. Ik voel het in me bovenbenen ook, dus denk echt dat ik voor maandag ongi word.
Tara28 schreef:Peach, het komt vast wel goed hoor. Ronde 4 is nog niet schokkend. Zelf zit ik nu in ronde 10 en dat vind ik ook nog niet schokkend. Moeder natuur doet toch wat ie zelf wil en bij de een is het snel raak en de ander doet er een paar jaar over. Het komt vast wel goed.
Ga lekker genieten van je vakantiefoto's en als je die bolle buiken ziet, wees dan gewoon nog even trots op je nu nog platte buik, want na een zwangerschap weet je nooit hoe je buik er daarna uit zal zien 😉
Als je mannetje niet mee wil werken is de kans inderdaad wel wat kleiner dat het lukt, maar dan heb je een hele verklaarbare oorzaak toch. Misschien moet je stiekem ovu-testjes gebruiken en hem op HET moment verleiden? Dan heb je in ieder geval een keer geklust tijdens je vruchtbare dagen. Succes!
X
Tara
Monalisa schreef:heb je ook helemaal gelijk in, gewoon lekker wanneer je zin hebt ja toch? Stressen is ook niets aan...
Monalisa schreef:maar ja nu meette ik net 36.8 dan moet ie morgenochtend zeker lager zijn..
lolala schreef:Vind die spanning en onregelmatigheid soms best moeilijk zucht....
tweety1982 schreef:Vervelend zeg maar gewoon hoop houden maar wel rekening houden dat zelde kan zijn als bij mij ja. Ik hoop voor je meid x
Monalisa schreef:tweety1982 schreef:Vervelend zeg maar gewoon hoop houden maar wel rekening houden dat zelde kan zijn als bij mij ja. Ik hoop voor je meid x
ik denk dat ik nog iets te vroeg was met testen. maar ja kon me helaas niet inhouden.
miss_amy schreef:he he en we gaan aftellen .. !
nog 13 dagen tot de ong