Spanned Noor 😃 😃 Je weet nooit gewoon hoop houden!!!
Groetjes Kaka
kaka888Oud lidBerichten: 1.084Lid sinds: 14 december 2008
Noor schreef:Vanmiddag het nieuwe jaar erg slecht begonnen!
De eerste verschijnselen van mijn 😈 zijn gearriveerd!
Het is nu wachten totdat het doorzet.
Het valt ons beiden heel zwaar!..... :cry:
irla schreef:Vandaag was mijn NOD ... vanmiddag een test gedaan en .... POSITIEF!
Wel maar een licht streepje, maar een streep is een streep zeker.
Ik kon het bijna niet geloven ... dan heeft mijn lichaam me dit keer toch niet voor de gek gehouden met mn kwaaltjes Morgenvroeg voor alle zekerheid nog maar een testje doen.
Oh ik ben echt blij, al kan ik het nog niet goed geloven!
Heel veel succes aan degenen die nog aan het wachten zijn, hopelijk komt er voor jullie ook snel een verlossend 'streepje'.
Peach schreef:Ik zou zondag een test doen inderdaad. Het is even doorbijten tot zondag, maar voor je het weet is het zover.
@Love my girl: een vrouwenlichaam blijft iets raars, soms voel je bepaalde dingen die je op het verkeerde been zetten. Ik ben er vaak genoeg ingetrapt.
miimii schreef:Zit ook weer in de spannende dagen..heb nu ongi buikpijn en vanmorgen lichtroze aan me wc papiertje en vlekje bruinverlies in me ondergoed..opgezette buik vanmorgen kotsmisselijk
me ongi zal vandaagf wel door gaan komen..!
Voel me zo rot!! 😞
Gestopt met de pil nov 2008 !
Liminous schreef:Hoi dames, kom hier ook maar even langs 😊
Heb aankomende Woensdag mn NOD.. En het gekke is.. Ik weet gewoon zeker dat ik zwanger ben... Heb vanmorgen nog negatief getest, maja 4 dagen voor mn NOD dus zegt nog niet zo veel... Ga denk ik Maandagochtend nog maar een keer testen, en anders gewoon Woensdag weer 😊
Succes hier allemaal!