@ mom2be: ik heb 8 jaar de pil geslikt, marvelon die is zwaarder omdat ik door een lichte pil gewoon ongesteld werd.
Ik heb echt geen idee, hopelijk wordt ik snel ongi, ben het echt beu nu!!
Beebie25Oud lidBerichten: 2.229Lid sinds: 22 december 2009
Jazzy schreef:@ lona: ik voel me ook zo....pfff ik zit op dag 45, voel nog niks aankomen, af en toe een steekje in me buik maar niks bijzonders....ik voel me zo onzeker nu....hopelijk heb ik mn ei gewoon een keer overgeslagen. Dit is voor mij wel de eerste ronde maarja....ik weet nu nog niet eens of alles wel werkt zoals het moet! 😞
lona veel succes de komende tijd met wachten...wachten is echt heeeeel vervelend en zeker als het zolang duurt :?
miss lipstick schreef:Hey lieve meiden,
Ik heb net een positieve test in handen, apart hoor! :D
miss lipstick schreef:Hey lieve meiden,
Ik heb net een positieve test in handen, apart hoor! :D
lona schreef:hoi allemaal!
Nou, bij mij is het afwahten nu voorbij. had al wat bloed bespeurd vanmorgen, en behoorlijk wat buikkrampen, dus mijn ongi breekt vandaag dan eindelijk door denk ik!
Niet heel erg, want dan kan ik in ieder geval verder en scheelt me weer een test!hahah
ik denk dus wel gewoon 1 menstruatie overgeslagen te hebben...
love my girl schreef:Meiden ik kom even laten weten dat ik net positief getest heb 😃 het was nog wel een licht streepje dus doe van de week nog een test maar het streepje was wel goed zichtbaar!!
Liefs