tweety1982Oud lidBerichten: 14.458Lid sinds: 1 januari 2005
klussen bollie kom op!!! hup hup hup
tweety1982 schreef:heey Miek idd even in de gaten houden hoor, anders idd even de HA bellen.
jeetje meid sterkte met de pijn.
Liefs!
b0llie schreef:ik duim ook voor jou meis!!
Tuttebel schreef:@lona, Ik heb ze gister gekocht bij de Etos van Predictor. Iemand ervaring met dit merk? Helaas is mijn cyclus zo onregelmatig dat ik nu niet zo goed weet wanneer ik moet beginnen. Als ik de 28 dagen aanhou, dan zou ik woensdag/donderdag moeten beginnen met testen en zou ik dit weekend mijn ei moeten hebben. Daar ga ik dan dus gewoon ook even van uit! In mijn onderschrift staan mijn rondes...ben al even bezig dus. Ik ben alleen niet eerder met testen begonnen, omdat ik eigenlijk heel goed merk wanneer mijn ei gaat komen. Ben heel benieuwd of dit helpt!
@b0llie, hopelijk volgende ronde beter! Balen he?!
@love my girl, dank je wel! hoe voel jij je?
Tuttebel schreef:@lona, Ik heb ze gister gekocht bij de Etos van Predictor. Iemand ervaring met dit merk? Helaas is mijn cyclus zo onregelmatig dat ik nu niet zo goed weet wanneer ik moet beginnen. Als ik de 28 dagen aanhou, dan zou ik woensdag/donderdag moeten beginnen met testen en zou ik dit weekend mijn ei moeten hebben. Daar ga ik dan dus gewoon ook even van uit! In mijn onderschrift staan mijn rondes...ben al even bezig dus. Ik ben alleen niet eerder met testen begonnen, omdat ik eigenlijk heel goed merk wanneer mijn ei gaat komen. Ben heel benieuwd of dit helpt!
@b0llie, hopelijk volgende ronde beter! Balen he?!
@love my girl, dank je wel! hoe voel jij je?
Tuttebel schreef:
@b0llie, vervelend is het he, om 'verplicht' te moeten klussen?! Ik probeer zelf zo min mogelijk druk bij mijn vriend te leggen door niet te vertellen wanneer het zou moeten, maar soms begrijpt hij mij daardoor dan weer niet en ontstaan er irritaties. Hoop voor je dat het klussen op tijd was! En nu dus weer voor het plezier klussen.
Monalisa schreef:ik heb ook nog steeds een ongi gevoel in mn buik. op dag 20 nog!
zal wel nog een nasleep van die heftige eisprong zijn geweest afgelopen zondag.
b0llie schreef:ik duim ook voor je monalisa
en voor jou ook natuurlijk miek, dat alles goed mag gaan
Monalisa schreef:nou ik heb duidelijk mijn ei gevoeld op dag 18 ik krepeerde van de pijn een kwartier in totaal , ik verloor de dag ernaar draderig slijm en had een beurs gevoel in me buik, en me temp was vanmorgen 37.1 dus het was echt wel mn ei denk ik!!!
nu maar hopen dat het klussen op dag 11 , de avond van dag 15 en de nacht van dag 16 mij geluk hebben mogen brengen!
Monalisa schreef:hier hetzelfde, ben ook alleen deze laatste paar dagen online geweest, heb niet getempt, heb er de eerste week nie aan gedacht en ben op dag 11 pas echt begonnen.
maar gewoon op goed geluk. we zullen zien.
is het niet raak probeer ik niet verdrietig te zijn. ik blijf er gewoon voor gaan, maar dan nog steeds zonder banner , forum, en thermometer.
liefs
Peach schreef:Miek4: een hele voorzichtige felicitatie dan maar. Kan me voorstellen dat je angstig bent, hopelijk verdwijnt dat gevoel over een tijdje.
Wat grappig om te lezen dat veel van jullie ook boos kunnen worden als je partner geen zin heeft in sex rond de eisprong, ik dacht dat ik de enige was die boos werd 😉
Sex afdwingen werkt bij ons helemaal niet, dan kan ik het wel vergeten. Ik probeer hem zo min mogelijk onder druk te zetten, maar dat is knap lastig. Als hij even geen zin heeft, kan ik zeker weer een extra maand wachten?! Lastig om het klussen leuk te houden eigenlijk. Hoe houden jullie het leuk? Misschien een brutale vraag... :oops:
x
Peach schreef:Net een ovu-test gedaan: nog net niet positief. Eigenlijk ben ik er niet blij mee, want het klussen is niet succesvol geweest tot nu toe, voornamelijk doordat de menstruatie ook net pas gestopt is.
Mijn vriend zet zichzelf te veel druk onder druk om klaar te komen en dan lukt het niet. Ik begin nu echt flink in paniek te raken dat we weer niet op het goede moment geklust zullen hebben.
Ik wil niet weer een maand wachten! De teleurstelling wordt alleen maar groter elke maand. Shit..shit, ik wil nog geen eisprong hebben..ahh.
Sorry, maar dit overkomt ons elke keer weer; klussen op het juiste moment is het echt een probleem.
Hopen dat we nog genoeg tijd hebben om te klussen, zolang de test nog niet (helemaal) positief is.
x
lona schreef:@peach, hey meissie, vervelend hoor dat het niet wil met het klussen. Misschien inderdaad beter het je vriend niet aan te geven, dan staat er niet zo'n druk op. en vooral proberen de sex te zien als een moment voor jullie en proberen er gewoon van te genieten en nieuwe spannende dingen uit proberen helpt misschien?? 😉
Succes in ieder geval.....
@jazzy, hey meid. Nog steeds niet ongi??
@wieke, welkom!! ook al een tijdje bezig of net begonnen?
kel schreef:Morgen hopelijk geen ms.
Van de week al een testje gedaan maar die was negatief.
Nu hopen hopen hopen!!
Wie wil er voor mij pendelen?
lona schreef:@annemieke, spannend hoor. morgen maar testen dan he? hopen dat hij positief is!! 😃 hoeveelste ronde is het?
elmo schreef:Hoi allemaal!
Leuk dat jullie allemaal zo reageren.
Ik heb inmiddels nog steeds buikpijn, dus hoop idd dat het dan nog niet te laat is.
Ik heb gisteren dus niet geklust, kreeg mijn man niet zover (maaar hij weet ook niet dat ik in mijn vruchtbare tijd zit, bewust niet) En hij vind dat we het op zijn beloop moeten laten.
Tenminste dat had hij gezegd toen we besloten hadden om nog een keer voor een kindje te gaan!
Maar je moet weten, wij klussen dus niet zo vaak, helaas.
Bij ons is het net andersom (ik wil vaak, hij niet)
Dat maakt het er niet makkelijker op, wel heb ik het geluk dat ik dus (denk ik) mijn eisprong duidelijk voel.
En ik had vorige week dinsdag (19 januari) mijn eerste dag van ongi. Dus vind het dan ook wel erg snel die eisprong.
Maar zijn er meer die niet zo vaak klussen?
Ik baal er wel van, maar wil er zeker geen ruzie van hebben of druk op zetten, ik denk dat het averechts werkt.
Hebben jullie ervaringen, tips?
Nogmaals allemaal bedankt voor het meedenken!
Liefs Elmo
Tal schreef:Heeft iemand misschien tips om de dagen sneller te laten gaan 😉 ??? Ik zit namelijk weer in de dagen dat ik ongesteld moet (hopelijk niet) worden. 😈
Gemiddeld kom ik uit op een cycles van 27 dagen, dat zou zaterdag zijn!!!!!
Echt wat is het spannend!!!!!!
Gr. Tal
Peach schreef:@annemieke: vreselijk die pijn elke maand. Voor jou is dubbel zo fijn als je zwanger bent zeker? Ik heb wel eens gehoord dat je menstruatie na een zwangerschap wat milder kan worden.
@kel en annemieke: spannend voor jullie! Zou leuk zijn als er weer zwangeren bijkomen. Hoop doet leven.
Ik ga nog niet op het wachtbankje zitten totdat ik zelf het gevoel heb dat de eisprong echt geweest is! Het kan geen kwaad om alvast plek te maken hoor!
Ik hoop dat ik een plekje voor je vrij kan maken Peach 😉 tegen de tijd dat ik ofwel goed nieuws heb ofwel aan een nieuwe ronde begin mag jij weer op het wachtbankje waarschijnlijk 😉
Het is inderdaad erg spannend, ik vind het heel fijn om die spannende momenten hier te kunnen delen want behalve mijn man is er niemand op de hoogte van onze plannen om zwanger te worden en soms wil je toch even je verhaal kwijt, daar komt bij dat het voor mensen die niet met zwanger willen zijn bezig zijn toch niet zo leeft als voor de meeste mensen hier op de site, wij weten van elkaar precies hoe het voelt om vol spanning af te wachten 😉
Ik zou het inderdaad ook heel prettig vinden om van de pijn rond mijn menstruatie verlost te zijn maar de enige manier om zwanger te worden is door te stoppen met de pil en dat brengt nou eenmaal die pijnlijke menstruatie voor me mee, ik heb het er graag voor over, alles voor osn eigen kleine wondertje 😉 Maar ik hoop dat we er niet al te lang op hoeven te wachten 😉
Jij nog heel veel succes met het wachten op je ei 😉
Tal schreef:Heeft iemand misschien tips om de dagen sneller te laten gaan 😉 ??? Ik zit namelijk weer in de dagen dat ik ongesteld moet (hopelijk niet) worden. 😈
Gemiddeld kom ik uit op een cycles van 27 dagen, dat zou zaterdag zijn!!!!!
Echt wat is het spannend!!!!!!
Gr. Tal
Tal schreef:Ik heb niet echt een tip voor je Tal, ik zou zeggen probeer er niet te veel mee bezig te zijn,maar ja, zelfs krijg ik dat ook niet voor elkaar 😞
Succes met afwachten meis, wie weet hebben we deze ronde alle twee goed nieuws!