@ tinusje
Gefeliciteerd dat je tante bent geworden! Hopelijk jij de volgende in de familie 😉
kaarinOud lidBerichten: 509Lid sinds: 1 januari 2005
Dilek schreef:Ik heb Clomid gebruik (1e fase), ik heb afgelopen maandag of dinsdag net de eisprong gehad... de gyn had de laatste meting net gemist. Ik heb namelijk veel, maar kleine eicellen dus die moest groeien. Maandag a.s. moet ik bloed prikken om te kijken of het een goede eisprong is geweest.. En nu moet ik spannend 2 wk afwachten of ik zwanger wordt.. zeer spannend!!
Tinesje86 schreef:@ dilek: welkom op het wachtbankje!
Nog 2 weken wachten dus, spannend hoor!
Ik ben zelf niet bekend met clomid, dus misschien een stomme vraag maar wat is dat precies??
kaarin schreef:@ dilek, erg spannend dus, wachten... succes 😉
@sofi, waar zit je nu dan in je cyclus?
Ik voel me vandaag echt heel goed eigenlijk, dus ja, blijft de vraag of dat nu positief of negatief is.. morgen testen... als ik het volhou om te wachten ;-)
kaarin schreef:Heb net even de huisarts gebeld, toch even om te vragen of zij ervaringen hebben met mensen die 5 dagen overtijd zijn , positieve predictortest hebben, maar negatieve andere testen..
Dat hadden ze wel, ze hoorde minder vaak negatieve verhalen over de gewone predictor.. niet zo over deze.. Ze zei dat ik nog even moet wachten tot volgende week vrijdag, is er dan nog niets, dan doen zij een test.. Wel netjes, ze zei dat ik best mocht hopen, omdat bij 5 dagen overtijd lang niet altijd het hormoon al gemeten wordt... ONEE, ER IS WEER HOOP!!!!
En dat is wel leuk, maar nu maak ik mezelf weer gek!!
sofi schreef:kaarin schreef:Heb net even de huisarts gebeld, toch even om te vragen of zij ervaringen hebben met mensen die 5 dagen overtijd zijn , positieve predictortest hebben, maar negatieve andere testen..
Dat hadden ze wel, ze hoorde minder vaak negatieve verhalen over de gewone predictor.. niet zo over deze.. Ze zei dat ik nog even moet wachten tot volgende week vrijdag, is er dan nog niets, dan doen zij een test.. Wel netjes, ze zei dat ik best mocht hopen, omdat bij 5 dagen overtijd lang niet altijd het hormoon al gemeten wordt... ONEE, ER IS WEER HOOP!!!!
En dat is wel leuk, maar nu maak ik mezelf weer gek!!
Ja je mag nu echt wel testen hoor... ik heb de eerste keer 2 dagen voor dat ik ongesteld was en hij was positief!!
sofi schreef:positief de predictor test? een test kan nooit positief worden als je niet zwanger bent want het meet hcg hormoon... ik denk echt dat je zwanger bent hoor...
Monalisa schreef:dag nr 2 van overtijd zijn.Heb maar ff getempt vanmorgen,toen ik net uit bed kwam zoals altijd.
37.0! 😮 nog nooit zo hoog gehad man!
ik ga hoop krijgen dames! :mrgreen:
Monalisa schreef:dag nr 2 van overtijd zijn.Heb maar ff getempt vanmorgen,toen ik net uit bed kwam zoals altijd.
37.0! 😮 nog nooit zo hoog gehad man!
ik ga hoop krijgen dames! :mrgreen:
Mirena0110 schreef:sofi schreef:positief de predictor test? een test kan nooit positief worden als je niet zwanger bent want het meet hcg hormoon... ik denk echt dat je zwanger bent hoor...
Het is heel goed mogelijk dat kaarin inderdaad zwanger is (kaarin, ik hoop het voor je!) maar het verhaal dat een test nooit positief kan worden als je zwanger bent, klopt niet. Er zijn wat testen op de markt die blijkbaar echt té gevoelig zijn, die toch vals positief uit kunnen slaan. Ook een niet-zwangere heeft namelijk een kleine hoeveelheid HCG in haar lijf. En het verschilt nou eenmaal van persoon tot persoon hoeveel dat precies is.
Berucht zijn hierbij de Predictor vroege test, en de Romed testen. Die laatste sloeg bij een test van Kassa trouwens zelfs positief uit toen de enige man van het testpanel hem probeerde!
Maar @kaarin: zeker als je niet de vroege test van predictor gebruikt hebt, denk ik toch echt inderdaad dat je zwanger bent! Er is absoluut nog hoop! En je zal toch ook niet zómaar overtijd gaan?
Monalisa schreef:durf nog niet :|
sofi schreef:er kan niet meer als 5 mUI/ml in een vrouwenlichaam zitten en een test is pas positief als het 25mUI/ml of is.
Monalisa schreef:Hoe zit dat met de testen van Matcare weet iemand dat?
Mirena0110 schreef:sofi schreef:er kan niet meer als 5 mUI/ml in een vrouwenlichaam zitten en een test is pas positief als het 25mUI/ml of is.
b0llie schreef:ben ik er, is t hardstikke rustig hier hahaha
:D