kaarinOud lidBerichten: 509Lid sinds: 1 januari 2005
Ik bedoelde trouwens dat de huisarts zei dat met name die vroege predictor vals positief test.. wilde wat snel typen 😉
kaarin schreef:Ja, mijn cyclus was de vorige rondes positief, redelijk op de klok gelijk, telkens zondag...
Ik heb in de avonden wel steeds krampen, gisteravond supererg.. nu heb ik een beetje strak gevoel..
Mijn vriend wordt steeds positiever, ook door die positieve predictortest, morgen gaan we voor de digitale clear blue 😉
Ik duim voor je!!
maal schreef:ik word helemaal parranoia
heb op 3-3 bruine vegen gehad en op 4-3 bloedverlies was ook egt niet alleen oud bloed
verder 1x 2 klontjes voor de rest vloeibaar
4-4 en vandaag blijft t bloeden maar nog steeds geen pijn ofzo
ik freak em uit vooral omdat me lover dr nie is voor 2 weken ben zo bang dat het fout zit en de dokter en gyno zeggen niets te kunnen doen omdat ik pas 5 weken zou zijn.
weet egt niet wat ik moet kan toch nie 2 weken in onzekerheid blijven zitten als het fout is wil ik dat wel graag nu weten
iiemand ervaring met n vriendin ofzo
hoest met de spanning bij de rest
liefs maal
sofi schreef:maal schreef:ik word helemaal parranoia
heb op 3-3 bruine vegen gehad en op 4-3 bloedverlies was ook egt niet alleen oud bloed
ik freak em uit vooral omdat me lover dr nie is voor 2 weken ben zo bang dat het fout zit en de dokter en gyno zeggen niets te kunnen doen omdat ik pas 5 weken zou zijn.
weet egt niet wat ik moet kan toch nie 2 weken in onzekerheid blijven zitten als het fout is wil ik dat wel graag nu weten
liefs maal
Maal: luister niet in paniek raken! gewoon gaan plat liggen en de doktor bellen en anders het ziekenhuis... misschien heb je een verkeerde bewegen gemaakt...
sofi schreef:sofi schreef:maal schreef:ik word helemaal parranoia
liefs maal
Maal: luister niet in paniek raken! gewoon gaan plat liggen en de doktor bellen en anders het ziekenhuis... misschien heb je een verkeerde bewegen gemaakt...
hoelang heb je er over gedaan om zwanger te raken?
maal schreef:hey meiden
net terug van het zkh dokter heeft even naar binnen gegluurd en volgens hem zag het er nog goed uit baarmoedermond nog dich (staat open bij een miskraam ofzo) dus ben al wat rustiger
vriendlief weet er wel wat van heb hem ook gemeld over me bezoekje aan het zkh maar hij is heel nuchter en al nadat de dokter (mn eigen dokter) had gezegd dat zolang je geen erge krampen hebt en egt loopt te vloeien is er meestal niets erg dus hij was al gerust
maar meestal niets erg is niet goed genoeg voor mij vandaag de second opinion van n dokter die wel de moeite neemt ff naar binnen te kijken. (maargoed mannetje is op vakantie en wil ook dat ie n beetje geniet en zich niet aalleen maar zorgen maakt om mij, heb wel nog n hele goeie vriendin waarbij ik altijd aan kan bellen gelukkig!)
Moeders kan ik helaas niet bellen die weet niet dat we aan het proberen zijn die wil eerst dat ik me school afmaak en eerst een goeie baan heb etc. helaas. moeders krijgt het mooie nieuws pas bij 3 maanden.
maar ben erg blij dat ik hier op het forum ook steun kan vinden ook al is t maar een bemoedigend woordje heel erg bedankt hiervoor
(bijzonder hoe mensen die elkaar niet kennen elkaar wel kunnen steunen!!!!)
dames geniet van het mooie weer en ik laat gewoon telkens nog wat van me horen heel veel sterkte en succes aan jullie flink klussen he 😃
liefs maal
selly1985 schreef:hey meiden,
nou, ik heb getest, helaas negatief. ik snap dan ook niet waarom ik me zo voel en waarom mn temp zo hoog is, 36,9
ik hoop nu dat ik gewoon ongi word of dat het hormoon te laag was. maar ja, geen bloed = moed...
volgende week maar weer testen als er nog niets is...
fijn weekend!
kaarin schreef:Goedemorgen...wat een mooi weer...
Helaas denk ik dat ik niet meer hoef te teste.. had net in afscheiding heel klein bleetje bloed, en zo begint mijn ongi altijd...Dus na nu 1 week overtijd zonder reden, komt het waarschijnlijk toch..
Zit dus lekker potje te janken nu ;-(
Ik hoo pvoor de andere meiden die in spanning zit dat ze goed testen! En Maal, hoe voel jij je nu?
kaarin schreef:Goedemorgen...wat een mooi weer...
Helaas denk ik dat ik niet meer hoef te teste.. had net in afscheiding heel klein bleetje bloed, en zo begint mijn ongi altijd...Dus na nu 1 week overtijd zonder reden, komt het waarschijnlijk toch..
Zit dus lekker potje te janken nu ;-(
Ik hoo pvoor de andere meiden die in spanning zit dat ze goed testen! En Maal, hoe voel jij je nu?
Monalisa schreef:18 dpo, 37.1..... 😊 nu beginnen mn tepels ineens zeer te doen.
Monalisa schreef:woensdag want dan ben ik vrij. ik vind het zo'n rot idee om posi te testen en daarna een hele dag op mn werk te zitten :mrgreen:
Monalisa schreef:ben ik zeker met je eens tinesje. als ie posi is morgen zit ik wel met mn hoofd in de wolken op mn werk en wil ik alleen maar dat de dag voorbij is :mrgreen: en het aan me vriend vertellen 😃 😃 😃 😃 dit is dan zijn verjaardagscadeau...papa worden!!!!
en ik ga de matcare test doen.
ik checkte net op de wc mn afscheiding en temp. afscheiding lijkt op de afscheiding in de vruchtbare dagen, en temp was 37.8 zo hoog is toch ook nie goed? :o