kaarinOud lidBerichten: 509Lid sinds: 1 januari 2005
@ Madelief, en vind daar ook je tijd in, wat je zegt.. tijd gaat zo snel... nu lijkt het soms zo lang duren allemaal, maar eigenlijk vliegt de tijd voorbij dus voor je het weet is het wel raak!
Canadeesje schreef:Zo een paar uur later als jullie staat dit canadeesje ook eens op en moest gelijk een hele boel bij lezen!! Sorry als ik op een paar verhalen niet heb gereageerd, maar er was zoveel!
Kimberly echt super dat je weer iets verder ben gekomen!! Wel balen dat het nog een maand duurt, maar dan zal je in iedergeval wel wijzer worden!!
😃 en dan die mooie verhalen over sex!!! Nou wij doen het gewoon wannneer we zin hebben, maar doordat mijn man het op het werk opdit moment erg druk heeft is het hij 's avonds wel eens wat moe en laat thuis. Dan is het rond mijn ei sprong toch een verplicht nummertje. Maar over 2 maanden werd het weer rustig op het werk en dan zal alles wel wat relaxer zijn, maar dan hoop ik natuurlijk al lang zwanger te zijn!!!
Vandaag word ik waarschijnlijk ongesteld, maar dat zal waarschijnlijk pas vanavond zijn als jullie allemaal op bed liggen. Dus miss morgen ochtend een testje al ik het niet ben geworden. Ik ben er vrij zeker van dat het vandaag de beslissende dag is. Ik voel mijn eisprong namelijk super goed.
loekie schreef:Ben ongesteld geworden, drie dagen later dan verwacht en uiteraard onverhoopt. Baal echt als een stekker, want was er zó van overtuigd dat het raak was deze keer... Weet nu echt helemaal niet meer waar ik nog op kan vertrouwen qua lichamelijke signalen. Heb nu heftige krampen en veel bloedverlies, een stuk meer dan ik gewend ben. Ga vroeg naar bed.
Sterkte voor iedereen die ook weer een teleurstelling voor haar kiezen heeft gekregen en veel succes voor degenen die nog hoop mogen hebben voor deze ronde!
Groetjes,
Loekie
Tinesje86 schreef:Hello ladies.
Wat een verhalen allemaal! Moest echt pagina's bijlezen.
Verhalen over kwaliteit van zaad, de weg van het zaad, met de benen omhoog samen met je vent in bed liggen....
En helaas ook verhalen van meiden die toch ongesteld zijn geworden!!!! Loekie en madelief, wat ontzettend klote.
Ik baal hier met jullie mee! Ging net naar de wc en had onwijs slijmverlies. Het was een beetje beige/ heel licht bruin van kleur, ofwel mn ongi zet in! 😞 Ben er toch meer ondersteboven van dan ik in eerste instantie had verwacht. Ik ben nog maar bij 'ronde 1'. En had mn ongi ook pas over 2 dagen verwacht, maar denk dat ik dus morgen al aan de beurt ben.
Boehoe.... dus zit hier een beetje te balen en te chagerijnen.
Nina28 schreef:@ Tinesje en Bollie: balen zeg dat jullie ongi is doorgezet.... Is toch altijd weer een teleurstelling.
Wachten duurt zo ontzettend lang, vooral als je geen geduld hebt.... 😛
Ik ben niet zozeer aan het wachten of ik een zwangerschapstest kan doen, maar wanneer de volgende ronde weer begint... Volgens mij deze mand nl. niet raak :cry:
Madelief1980 schreef:Inderdaad! Posiviteit rules!!!!! haha. Zit hier ook lekker positief te blijven!
Overigens, mijn gevoel zegt vaak dat mensen graag zeggen dat het allemaal heel snel is gegaan. Wellicht omdat ze maanden vergeten, of omdat ze liever willen zeggen dat ze gelijk zwanger waren. Ik herken namelijk jullie verhalen, en het kan niet zo zijn dat iedereen om mij heen direct in de eerste ronde zwanger was. Dat doen ze allemaal wel voorkomen. Maar mijn persoonlijke idee is dat er wellicht wat maandjes van onzekerheid weg gemoffelt worden.....
Liefs,
Madelief
kaarin schreef:Wat een positiviteit idd hier! Om even negatief te zijn, een week zomaar over tijd kan wel..dat had ik.. MAAR...ik had geen pijnlijke boobs! Dus Selly, ik duim voor je, ben benieuwd wanneer je gaat testen, spannend!
@tessa, hoe voel je je? Nog kramp? Oh..ik hoop heel erg voor je dat het raak is!
bruidje schreef:Succes.
En hoevaak klussen jullie per week?
Probeer het elke dag te doen hoe vakaer klussen hoevaker er zaadjes in je komen die hun werk kunnen doen.
Wij trouwen in juni dan revalideren van voetoperatie werk zoeken en stoppen met de pil.
Maar ben nog maar 21 en hij wordt 25 dus alle tijd.
We willen het al een jaar heel graag,maar door mijn gezondheid kon het niet dus ja wachtend uurt lang.
hoe oud zijn jullie?
miesje84 schreef:Elke dag is ook niet goed,ik weet wanneer me eisprong heb dus rond die periode klussen we vaak genoeg!!Ik ben 25 en hij is 24!
Te vaak doen elke dag dus word ook niet aanbevolen omdat als dag tussen zit zaad wat op gang kan komen dat er goeie bij zitten.
miesje84 schreef:Mijn temperatuur is gedaald naar 36,8 terwijl na eisprong 37 was wat betekent dat dat ik dus niet zwanger ben?Weet iemand dat?Terwijl ik dinsdag pas moet worden.PFf word weer gek van onzekerheid!
Mirena0110 schreef:miesje84 schreef:Mijn temperatuur is gedaald naar 36,8 terwijl na eisprong 37 was wat betekent dat dat ik dus niet zwanger ben?Weet iemand dat?Terwijl ik dinsdag pas moet worden.PFf word weer gek van onzekerheid!
Het blijft spannend hè, dat wachten?
Maar wat betreft je temperatuur: de temperatuur van één dag zegt zo goed als niets, die kan altijd wat tienden van graden schommelen. Het is alleen de algemene tendens over meerdere dagen die wat zegt. Dat je temperatuur vier dagen voor je NOD 0,2 graden lager is dan vlak na je eisprong, zegt dan ook helemaal niets!
miesje84 schreef:
OK ma ik ben dan van 37,0 na 36,8 gegaan ma wil dat nu zeggen dat ik ongesteld word als ie zo laag blijft?Moet toch boven 37 komen als je bent?of ben ik nou verkeerd geinformeerd?hoop et zoooooo dat ik het ben ben het zo zat.IEdereen behalve ik 😞
Kus
miesje84 schreef:OK ma ik ben dan van 37,0 na 36,8 gegaan ma wil dat nu zeggen dat ik ongesteld word als ie zo laag blijft?Moet toch boven 37 komen als je bent?of ben ik nou verkeerd geinformeerd?
hoop et zoooooo dat ik het ben ben het zo zat.IEdereen behalve ik 😞
bruidje schreef:als ik al deze verhalen zo lees wordt ik gek!
Hoop echt dat wij net zo snel zwanger zullen zijn als mijn ouders 2 keer binnen een maand!
Maar eerst trouwen enzo en dan pas kindje maken!
bruidje schreef:Ik weet het annemiek.
We houden rekening met een halfjaar.
Ik trouw op 25-6-2010 dan revalideren zit nu in rolstoel 22 maart 6 weken gips om en foto;s maken om te kijken of bot uit me heup is aangegroeid in me voet.dan 6 weken loopgips revalideren en werk zoeken.
Dan even sparen en dan stoppen met de pil denk tegen december ofzo!
Mischien eerder,maar dat het dit jaar gaat gebeuren is zeker we wachten nu al zo lang tot ik gezond ben.
wordt in januari 22 en wouden het 2 jaar geleden al.
annemieke1980 schreef:2 kinderen en beide keren zwaner binnen een maand? dat kan natuurlijk bruidje en ik hoop voor je dat jullie ook de eerste ronde zwanger gaan zijn maar reken er niet teveel op want zoals je hier leest ( en overal want gemiddeld is 60% van de vrouwen binnen een half jaar zwanger) duurt het vaak langer!
Canadeesje schreef:Zijn jullie dan niet 3 maanden voor dat je zwanger wilde worden gestopt met de pil? Mijn huisarts in Nederland heeft toen die tijd toch dat advies gegeven. Hij zei toen om verdriet te verkomen. Nu las ik op internet dat daar de meningen over verschillen, maar ik had daar een lekkerder gevoel bij. Ik zou toch heel boos op me zelf zijn geweest als ik in de eerste 3 maanden een miskraam had gekregen of iets erger.
Tinesje: al getest?
Madelief 1980: Wat een geheen en weer geslinger zeg!! Ik hoop het beste voor je!!
Mies: Met zo'n afspraak ben je weer even goed op weg! Fijn
Annemieke: Sterkte de komende week
Karin: Ik ga ook aan de chocolade als ik ongi word!!
Bruidje: Niet te veel mee bezig zijn. Wacht eerst de eerste maanden af. De eerste maand was voor mij zo leuk!! Zoveel echter zonder conceptie en zo'n leuke spanning!! Na 3 maanden zou je miss wat aan die richtlijnen kunnen gaan beginnen. Miss voel je wel heel duidelijk je eisprong net als ik.
Wel vervelend dat je met je heup zit! Ik hoop dat het snel goed gaat en dat je ook aan dit leuke karwijtje kan beginnen!!
Nou ik ben dus nog niet ongi geworden!! Nu dus 2 dagen over tijd!! Morgenochtend maar eens voor het 2de testje!!! :)
Tinesje86 schreef:@ kaarin: ja het is echt super spannend.
Ik ben zo onwijs zenuwachtig! Maar mn vent heeft momenteel een project lopen in het hoge noorden, en hij heeft dus 1 1/2 reistijd naar huis!! Dus ik moet nog vet lang wachten. (gevoelsmatig dan hé!!!)
Misselijkheid is inderdaad één van de tekenen, daarom dacht ik ook van: en nu ga ik testen!!!
Want was er echt naar van......