BiBI76 schreef:Haha Theeleut/maal,
Tja ik moet ff wennen aan al die verschillende namen/statussen, kan het echt nog niet allemaal uit elkaar houden (doe wel mijn best 😉 )
Die aantallen die je noemt is dat de hoeveelheid HCG of zo, en hoe test je dat dan? Of doen ze dat in het z'huis. 1,5 jaar...tjonge, ik vind ook dat het dan wel een keer jullie tijd mag worden. Gaan jullie voor een 1e kindje?
Wij voor ons de 2e en ik wil niet weten hoe het voor me geweest was als ik voor de 1e zw.schap een MK had gekregen. Vond het nu al vrij heftig en moest me steeds bedenken dat we samen zwanger kunnen worden en gezonde kinderen kunnen krijgen. Voordat ik voor de 2e x zwanger raakte maakte het me niet uit hoe lang het zou duren voordat ik zwanger zou worden. Nooit aan een termijn van 1,5 jaar gedacht, stom van me (was bij eerste na 8 rondes zwanger). maar nu lijkt alles ineens verloren tijd en 'moet' het zo snel mogelijk weer raak zijn. Bedenk me steeds hoever ik dan nu geweest zou zijn (21 wk dus)
Dit forum opent mijn ogen wel, als ik lees hoelang sommige meiden al bezig zijn en hoe onregelmatig al die cyclussen (raar woord eigenlijk zal wel cycli zijn, ha) zijn vind ik dat jullie erg sterk zijn! Echt, petje af!
En als ik al die testende meiden zo volg wil ik ook graag testen, benieuwd hoe lang ik nog kan wachten... Snap heel goed dat je test voor je NOD...stel je nl eens voor, het zal eens zo zijn. Maar is er dan ook een verschil qua testen; vroege testen?? nooit van gehoord. Wil ik ook!!! Voel me echt en leek... :oops:
heeeey
ja die cijfers die k noem zijn mijn hcg waarde
die zijn getest in het ziekenhuis omdat ik geen zwangerschap had in me baarmoeder en me hcg level wel steeg waaren ze bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap vandaar dat ik meteen door moest voor een bloedtest (had nadat ik erachter kwam dat ik zwanger was veel bloedverlies zoveel dat voor mijn id een vruchtje niet zou kunnen blijven zitten dus heb ik een echo geeisd waar dus geen vruchtje op te zien was.
deze week 3x in het ziekenhuis geweest voor echos en bloedtesten nlaatste keer zagen we eindelijk dat me waarden zakten dus dat het egt een MK is geweest en geen bbz (gelukkig, bij een buitenbaarmoeerlijke zwangerschap komen zoveel meer risicos kijken)
wij zijn nu nog steeds voor ons eerste kindje aan het gaan idd wel zuur dat de eersete gelijk een miskraam is maarja dan denk ik nu maar kan de 2e het egt niet meer zijn (afkloppen)
wbt de vroege testen daar ben ik niet voor je lichaam geeft het snel genoeg aan (ben je overtijd) dat er iets gaande is als je telkens een paar dagen voor je NOD (waar veel vrouwen nog nie eens kwaaltjes hebben) gaat testen kan de teleurstelling groter zijn en het kost klauwen met geld (ik deed het ook hoor in het begin en hen matcare en CB rijk gemaakt)
de hele tijd dat wij probeerder voelde ik alle kwaaltjes die je maar kan hebben toen het egt zover was voelde ik veel minder dan de keren dat het niet zo was, je lichaam kan je zoooo goed voor de gek houden, ik zou gewoon zeggen hoe moeilij khet ook is wacht gewoon af hou je geld in je zak je lichaam geeft met het uitblijven van een menstruatie vaak snel genoeg aan dat er iets moois aan de gang is,,, ben je een paar dagen overtijd iig 1a2 dan kun je dr altijd een test tegenaan gooien enik raad lekker de kruidvat testen aan lekker goed koop en heel gevoelig daarmee heb ik bij 4 dagen overtijd savonds posi getest
hihi jaaa neem maar aan van een oud rot in het vak hahahaha die egt heeeeel veeeeel geld heeft weg gegooid met vroege testen
liefs maal