Monalisa schreef:ik duim voor een innesteling miesje!!! was het bloedverlies veel :?:
nee niet veel bloed..Maar heb nog wel krampjes..Zet mischien wel door anders weet ik het ook niet meer!!!!!
iemand ervaring met innesteling?
Monalisa schreef:ik duim voor een innesteling miesje!!! was het bloedverlies veel :?:
BiBI76 schreef:Heb je een regelmatige cyclus? Dan is de kans nl kleiner dat dit een menstruatie wordt... Zo niet dan kan het beide kanten op. Ik hoop voor je dat het een innesteling is maar geen idee hoe dit voelt. Was het veel bloed en is het nu gestopt, en is het anders dan voor je vorige menstruaties? Ik heb ook last van krampen links en bruine afscheiding, geen bloed, maar zet niet door. Nooi teerder zo lang gehad. Heb het zelfde gevoel als jij, niet zwanger, kom dan maar op, niet dit twijfelachtige gedoe, bah! Ik ga voor je duimen!!!!
miesje84 schreef:Monalisa schreef:ik duim voor een innesteling miesje!!! was het bloedverlies veel :?:
nee niet veel bloed..Maar heb nog wel krampjes..Zet mischien wel door anders weet ik het ook niet meer!!!!!
iemand ervaring met innesteling?
BiBI76 schreef:Dan zou je op dag 36 kunnen testen toch, das nog bijna een week. Das lang wachten. Maar dan lijkt mij de kans klein dat je nu ongesteld wordt. Tja en hoeveel zin testen dan heeft weet ik ook niet, zal neg. zijn maar dat zegt dan niets. En volgens mij hebben veel vrouwen wat bloedverlies en zijn ze toch zwanger. Een week voor je NOD kan het heel goed een innesteling zijn. Wat spannend toch!! En wat is dat afwachten moeilijk
Hoe gaat je man/vriend ermee om? Mijn vriend wordt gek van mijn: 'tja kan innestelign zijn' 'zal ik testen' 'dat heb ik anders nooit' 'wat denk jij' zijn mijn borsten groter' 'zie ik er niet heel zwnager uit' 'volgens mij ben ik misselijk'. Haha, hij vind dat ik er teveel me bezig ben, en dat is ook zo, maar ik kan het niet stoppen Hij is dus vast blij met mijn nieuwe uitlaatklep, het forum!
miesje84 schreef:BiBI76 schreef:Dan zou je op dag 36 kunnen testen toch, das nog bijna een week. Das lang wachten. Maar dan lijkt mij de kans klein dat je nu ongesteld wordt. Tja en hoeveel zin testen dan heeft weet ik ook niet, zal neg. zijn maar dat zegt dan niets. En volgens mij hebben veel vrouwen wat bloedverlies en zijn ze toch zwanger. Een week voor je NOD kan het heel goed een innesteling zijn. Wat spannend toch!! En wat is dat afwachten moeilijk
Hoe gaat je man/vriend ermee om? Mijn vriend wordt gek van mijn: 'tja kan innestelign zijn' 'zal ik testen' 'dat heb ik anders nooit' 'wat denk jij' zijn mijn borsten groter' 'zie ik er niet heel zwnager uit' 'volgens mij ben ik misselijk'. Haha, hij vind dat ik er teveel me bezig ben, en dat is ook zo, maar ik kan het niet stoppen Hij is dus vast blij met mijn nieuwe uitlaatklep, het forum!
Hier precies hetzelfde!!Hij vind dat ik teveel mee bezig ben ,maar vind je gek na 1,5 jaar pfff..Net na wc als ik ver na binnen ga(sorry) komt er wel wat rose aan wc papier..Zou het dan toch ongesteldheid zijn?Veel te vroeg..Kan me ei niet later hebben gehad,,heb gevoeld dat 3 feb was.. En innestellingsbloeding blijft toch niet doorgaan??
Denk dat ik gek word...En dan mensen blijven zeggen jullie tijd komt wel,,niet teveel mee bezig zijn.Ja FUCK OFF weet je hoe moeilijk dat is..Ik kan het NIET!!En dat zou heus niet zwangerschap tegenhouden zie forum hier!!
Mirena0110 schreef:Bedoel je niet dat je ei 3 maart was? Als het 3 februari was, was je nu al vér overtijd.
Of er nog hoop is: tja, in theorie misschien wel, je hebt van die vrouwen die pas laat positief testen etc., maar ik ga mezelf niet gek zitten maken. Het zou wel héél toevallig zijn, vergeet niet dat dit een test is die drie dagen geleden ook al betrouwbaar zou zijn geweest.
Ik ga er nu dus even van uit dat het echt niet zo is. Mocht mijn menstruatie wegblijven, dan kijk ik dan wel weer verder.
Wel ben ik zo slim geweest om eventuele testdrift (met dure testen) voor de volgende keer vóór te zijn. Ik heb net 9 testen voor ongeveer 13 euro incl. verzendkosten besteld. Tegen die prijs kan ik er nog eens eentje zinloos gebruiken als ik het op mijn heupen krijg.
BiBI76 schreef:Hey Miesje, dan kunnen wij tegelijk testen...spannend!!!! Hier zet er ook nog niets door dus we blijven vol goede hoop!!
BiBI76 schreef:Als ik het goed heb dan had ik 3 mrt mijn ei (geen ovu test gedaan maar meende het te voelen) en dan zit ik komende wo op dag 35 van mijn cyclus en dat is ook mijn gemiddelde cyclusduur. Iig bij mjn 1e zw.schap was dit zo en bij 2e (voor mk) ook. Dus hoop dat ik daar beetje op kan vertrouwen...
Ik heb geen bloed verloren, heb de ene keer wat bruinig slijm, de andere keer wat rose maar inderdaad alleen bij afvegen. Niets in ondergoed of zo. Niet veel dus. Maar al wel vanaf afgelopen di. Dus als ma de innesteling startte kan dit toch?? Innesteling duurt toch wel paar dagen? Heb verder spierpijn-achtig gevoel in mijn borsten. Ik hoop zo dat het goed zit. Volgens mij kan ik dan wo of do officiel testen. maar begreep van dit forim dat kruidvat testen niet duur zijn dus wie weet probeer ik het eerder...
Wanneer ga jij testen dan? Als je na vanmorgen niets meer gehad hebt zal het geen menstruatie zijn lijkt me, dat stopt toch niet zomaar? Joh wat spannend!!!!! Ga je ook zo vaak naar wc om te checken of ben ik alleen zo paranoia? Gek word ik ervan
BiBI76 schreef:Idem!!!
Als je op wo je NOD hebt kan je de dag daarvoor dan testen, ik nl ook dag 33 nu... Dus dat betekent di testen? OOOOHHH wordt er zenuwachtig van, is al bijna maandag...we weten het al bijna.... Durf niet meer af te vegen :lol:
BiBI76 schreef:volgend weekend?? nee joh, dinsdag dan!!
ik kan echt geen week wachten (en zo lang niet afvegen, hihi)
miesje84 schreef:BiBI76 schreef:volgend weekend?? nee joh, dinsdag dan!!
nee durf niet.want langste cyclus is 35 dagen dus dat is donderdag dus durf niet anders.En als zo is dan weet ik het haast wel zeker als deze week niet ongesteld word..En wil niet testen voordat moet werken,loop hele dag met grijns haha..En zaterdag ben ik vrij..Spannend zou leuk zijn als samen zijn 😃 ma ga er ma nie vanuit dat ik het ben..Durf echt niet meer!!
marieke87 schreef:heeel veel succes! hoop voor je dat het raak is!!
spannend he!
ik kan woensdag testen!!
ben wel ontzettend misselijk, en moet de hele dag overgeven, maar kan ook nog ontpillen zijn?
in welke ronde zit je?
liefs...miesje84 schreef:BiBI76 schreef:volgend weekend?? nee joh, dinsdag dan!!
nee durf niet.want langste cyclus is 35 dagen dus dat is donderdag dus durf niet anders.En als zo is dan weet ik het haast wel zeker als deze week niet ongesteld word..En wil niet testen voordat moet werken,loop hele dag met grijns haha..En zaterdag ben ik vrij..Spannend zou leuk zijn als samen zijn 😃 ma ga er ma nie vanuit dat ik het ben..Durf echt niet meer!!
miesje84 schreef:BiBI76 schreef:volgend weekend?? nee joh, dinsdag dan!!
kaarin schreef:Oh meiden, wat spannend! Naar mijn idee zijn veel symptomen van begin ongi en begin zwangerschap heel erg gelijk, maar misselijk.. dat hoort niet bij ongi naar mijn idee? Dus ik hoop heeeeeel erg voor je dat het goed zit marieke!!! Het kan wel zo snel hoor, de 1 moet vrij lang ontpillen, de ander gaat het heel snel goed, dus kan wel hoor!!!
@Bibi en Miesje, bijna testen voor jullie, spannend!! Geen predictor he ;-)
kaarin schreef:@ Marieke, zelf ben ik sterk tegen predictor. Die gaf bij mij positief aan toen ik 4 dagen overtijd was, en dat waas toch een feestgevoel. Dezelfde avond deed ik voor de zekerheid een kruidvattest.. negatief... Als je googlet, zie je dat predictor vaak vals-positief is, juist die vroege testen, maar bij mij was het de normale! Ik moet zeggen, dat doet best beetje pijn!! Zeker als je dan na 7 dagen overtijd te zijn,toch ongi wordt.. dan merk je dat je stiekem toch wel hebt gedacht..die positieve test... zou t..zou thet?
Maar ik zelf ben niet zo van voor NOD testen, omdat ik hoorde dat je dan best makkelijk positief kan testen, maar dan toch gewoon ongi kan worden. Dit omdat er veel eitjes uiteindelijk niet innestelen, dus om toch die teleurstelling niet te hebben..... Maar iedereen is er anders in hoor! ALs je dus maar geen predictor doet ;-)
BiBI76 schreef:Hey Miesje; knap als je het kunt volhouden tot het weekend. Ik denk da tik het probeer vol te houden tot wo-avond...maar beloof niets 😉 Jullie zijna l lang bezig, had je eerder dit soort verschijnselen voor menstruatie?
Hey Kaarin, jij zit in de klusserdeklus fase toch? Ik kan me zo goed vorostellen da tje nog kwaad bent door die predictor test...tjonge jonge. ik heb zelf alleen ervrign met de CB en dan het liefst de digitale, maar denk dat ik morgen paar kruidvat testen in sla.
Hey Marieke; misselijk door ontpillen kan ik me niet voorstellen, zeker niet als je daarna al menstruatie hebt gehad. Wanneer is je NOD? Wie weet benje zwanger joh! (of je bent ziek..want de hele dag overeven gebeurt niet zonder rede 😉 )
@ de rest; zijn er meer die al bijna kunnen testen en ook zo de zenuwen hebben?
Mirena0110 schreef:@Miesje: dat zou kunnen, maar je kunt niet afgaan op de temperatuur van één dag. Je temperatuur kan namelijk iedere dag schommelen, of je nu zwanger bent of niet. Je weet niet of je misschien toch zwanger bent, misschien was je temperatuur dan we 36,5 geweest.
Temperaturen zegt alleen iets over het grote geheel, je moet alleen kijken naar gemiddelden genomen over een langere periode. Als je per dag gaat kijken, heb je kans dat je jezelf gek gaat maken om helemaal niets!
Jamilah79 schreef:Idd mensen: Doe alle moderators 1 plezier tot dat bruidje gedelete is van het forum:
Reageer niet meer op haar, meld het bericht en we zullen de tekst verwijderen dan wel aanpassen totdat lenny haar account gewist heeft.
Liefs Jamilah
Jamilah79 schreef:Tja, is misschien wel zo, maar als er melding gemaakt word zien we dat zoiezo direct achter het onderwerp. Dus dan kunnen we het weghalen of aanpassen en hopelijk word er snel gereageerd door lenny nu, zodat ze van het forum verwijderd word zo spoedig mogelijk!
Ik vlieg zoiezo nu al heen en weer tussen allerlei topics om het in de hand te houden evenals Babii.
kaarin schreef:Haha, ik moet me ook erg inhouden... maar ja, op zulke domme mensen gewoonmaar niet reageren idd, dat is de beste weg!
Ik wil ook zoooo snel zwanger worden, haha, dat herken ik hoor dames... maar ja... het gaat gewoon niet zo snel bij iedereen! Ik zei gister nog tegen vriend, grr.. 60% is binnen half jaar zwanger, grr.. zegt hij, tja, 30 % dus niet... is best veel als je beseft hoeveel vrouwen bezig zijn..Heerlijk even zo'n nuchtere opmerking, is voor mij wel goed!
Tessa23 schreef:Ben niet ongi hoor Annemieke , had negatieve test.. dus wachten op mn ongi..
Nina28 schreef:He Annemieke! Ik zie dat jij ook over 5 dagen kan testen.... duurt lang he dat wachten.... pffff. Ik denk eigenlijk dat ik niet hoef te testen, want volgens mij is het niet raak. Maar ergens blijf je toch hopen dat er een klein kansje is. Tja...afwachten ewn hopen is het enig wat we nu kunnen doen...
selly1985 schreef:hey meiden,
hoe gaat het?
hier nog steeds het zelfde als de laatste paar weken. negatief getest maar inmiddels 2 weken overtijd. ha gebeld en moet t nog een weekje aanzien........
wat is dat toch allemaal over/met bruidje?????? volgens mij heb ik iets gemist?????????
annemieke1980 schreef:Nina28 schreef:He Annemieke! Ik zie dat jij ook over 5 dagen kan testen.... duurt lang he dat wachten.... pffff. Ik denk eigenlijk dat ik niet hoef te testen, want volgens mij is het niet raak. Maar ergens blijf je toch hopen dat er een klein kansje is. Tja...afwachten ewn hopen is het enig wat we nu kunnen doen...
Oh Nina28, ik herken dat helemaal, bij mij is er ook maar een hele kleine kans dat het raak is deze maand, en het duurt nog zo lang totdat het eindelijk zaterdag is he 😞 Ik heb zwangerschapstesten in huis dus ik ben benieuwd tot wanneer ik me kan bedwingen :oops: Maar ik zie dat wij gelijk op lopen, beide de 3e ronde 😉 Liefs Annemieke
Nina28 schreef:@Annemieke: en ik zie dat we nog een overeenkomst hebben: ik kom ook uit Limburg