ik probeer tot wo ochtend te wachten...
jij dan overmorgen weer?
BiBI76Oud lidBerichten: 1.441Lid sinds: 12 maart 2010
miesje84 schreef:Ik ben door na de volgende ronde 😞 😞 :(
miesje84 schreef:ben wel een x zat na een stuk of 14 rondes 😞 komt het ooit nog???!
Botske schreef:@Miesje, wat ontzettend rot voor je! 14 rondes al! Kan me voorstellen dat je nu toch echt wel toe bent aan een positieve test! Ik duim voor je dat je wens de volgende ronde in mag gaan.
Ik mag ook een ronde verder.....Zit nog lang niet in ronde 14. Ik ga nu ronde 3 in na mijn mk. Had wel hele goede hoop deze ronde, maar helaas. Vanmorgen was de 😈 er toch echt!
Meiden op het wachtbankje: hopelijk krijgen jullie positief nieuws deze week!
miesje84 schreef:Ik ben door na de volgende ronde 😞 😞 :(
BiBI76 schreef:Miesje, ben het met Kaarin eens. 'Gewoon' op zelfde (positeive!!) voet doorgaan komende rondes en daarna hopen dat de gynaecoloog verder kan helpen. Onderzoeken kunnen daar waarschijnlijk gelijk starten want temperaturen en ovu testen doe je al toch (begreep van een vriendin die door uitblijven zwschap dat ze eerst 2 maanden moest temperaturen voordat er enig onderzoek gedaan werd...)
Vrees dat ik vannacht ongesteld ga worden, heb zo'n buikpijn... (geen bruine afscheiding meer vanaf vanmiddag)
annemieke1980 schreef:Mirena, ik wil je hoop niet weg praten meid, maar een zwangerschapstest kan wanneer je later dan de aangegeven tijd nog eens kijkt wel een streepje laten zien, ik had het in mijn eerste ronde, ik had de test in de badkamer laten liggen en mijn man kwam sávonds met het ding naar beneden,toen waren er wel twee streepjes te zien maar ja, ik was toen ook al ongi 😞
Mirena0110 schreef:annemieke1980 schreef:Mirena, ik wil je hoop niet weg praten meid, maar een zwangerschapstest kan wanneer je later dan de aangegeven tijd nog eens kijkt wel een streepje laten zien, ik had het in mijn eerste ronde, ik had de test in de badkamer laten liggen en mijn man kwam sávonds met het ding naar beneden,toen waren er wel twee streepjes te zien maar ja, ik was toen ook al ongi 😞
Ik weet het, daarom is het ook zo krankzinnig van me. Rationeel ga ik ervan uit dat ik niet zwanger ben. Maar dat stemmetje blijft zeggen 'en toch en toch en toch'. Ik wil nu vooral graag bevestiging, of het nu wel of niet is.
annemieke1980 schreef:Oh sorry botske, plaats ik een berichtje vergeet ik erin te zetten dat ik het ook erg jammer vind dat jij door bent naar de volgende ronde, het maakt niet uit of je nog niet zo lang bezig bent he! als je bezig bent met zwanger worden dan wil je dat gisteren en niet weer een maand wachten, klussen, wachten en afwachten of het misschien die ronde wel gelukt is 😞 Maar nieuwe ronde,nieuwe kansen he! Liefs Annemieke
b0llie schreef:
@peach, pff ja ik vertel t mijn moeder ook niet om die reden
ik had t laatst over n vriendin die zwanger was, vroeg ze hoe oud die was
dus ik zeg, ja net zo oud als ik (22), zegt ze, ja jullie wachten toch nog wel ff
pfff :|
kaarin schreef:@ Selly, ik zou even langs de huisarts gaan! Toen ik 6 dagen overtijd was zonder ongi, gaf de huisarts aan dat bij 2 weken ik langs mocht komen om daar te testen, omdat bij sommige vrouwen het hormoon wat later wordt aangemaakt! Wat spannend!!
Nina28 schreef:Ik hoopte hier nog positief nieuws te lezen.... Hier gebeurt vrij weinig, heb dus ook niet zoveel te melden.
@ Selly: 2 weken overtijd is wel heel lang natuurlijk. Ik hoop dat je een test bij de hA kan doen. 2 weken onzekerheid is natuurlijk enorm frustrerend!!!
Amber1980 schreef:Inderdaad superfrustrerend deze dagen. Zeker nu... ik voel ongi-pijn, maar toch blijft ergens in mijn achterhoofd een gevoel van "Je weet nooit" en "Misschien toch" hangen. Vreemd eigenlijk hoe de wens je gedachten zo kan sturen!
Amber1980 schreef:Jij ook Nina! We zitten volgens mij in precies dezelfde situatie![/quot
Lijkt er wel op Amber, en we kunnen er helaas niets aan veranderen. Als jij nu voor mij duimt, dan duim ik voor jou 😉
Ik hou je in de gaten hier de komende dagen, want wie weet hebben we toch positief nieuws!!