Dianaa: Gefeliciteerd!!!!!!!
Groetjes EstherK
EstherKOud lidBerichten: 87Lid sinds: 1 januari 2005
dianaa schreef:Hallo meiden,
Ik heb vandaagweer getest krijg ik dan twee duidelijke lijntjes. Ik hoop voor jullie allemaal ookdat het raak is. Graag wil ik iedereen bedanken die mij gesteund heeft. Natuurlijk blijf ik met jullie kletsen in deze forum.
Liefs,
Dianaa
oosabjuhoo schreef:Hoi allemaal,
Ik zal mij even voorstellen,
Ik ben Sabine 22 jaar en heb een relatie van 6 jaar. Ik woon ongeveer 2 jaar samen, en mijn vriend en ik hebben besloten om te gaan voor een kindje.
Vanaf nu is het voor mij ook spannend of ik ongi wordt of zwanger ben!
Ik hoop echt dat het meteen raak is!! Mijn NOD is 28-06-2010
Alle meiden hier veel sterkte en succes gewenst met het "klussen" 😉
Liefs Sabine
la bella schreef:ach noa, ik snap je verdriet. ik hoop dat we elkaar blijven volgen en over een tijdje met mooi nieuws kunnen komen...
ik ben 34, een jaar bezig en heb veel pijn na mijn eisprong. althans, dat vermoed ik. we gaan na de vakantie vh eerst naar het ziekenhuis. heb wel al 2 keer inwendige echo gehad, ivm pijnen die niet te verklaren zijn. er waren genoeg eitjes te zien, geen ontstekingen in het bloed, geen andere enge dingen. maar wel die pijnen vanaf eisprong op dag 11 tm menstruatie dag 27 a 28. af en aan dat wel, maar toch. de pijn is altijd links onderin. raar he? ik geef me maar over straks in het ziekenhuis. vind het wel bijzonder dat ik er nu achter gekomen ben dat ik een eisprong heb op dag 11 ipv dag 14 wat normaal zou zijn bij 28 dagen. ik hoop je snel weer te lezen, x la bella
Kimberley schreef:@ Mirena: Ja, ik doe echt telkens mijn best, maar misschien toch niet erg mijn best.
De laatste tijd als ik daar een afspraak heb, wordt er tegen mij gezegd dat we een hummeltje willen omdat het tussen mijn ouders helemaal niet goed gaat 😞
Mijn ouders liggen in scheiding en daarom denkt mijn huisarts dat.
Ik heb dinsdagochtend een nieuwe afspraak en als die afspraak geen doorslag geeft, dan zoek ik een andere huisartsenpraktijk.
@MG1981
Vond het aangrijpend om je verhaal te lezen. Heel erg veel sterkte en ook succes de aankomende tijd.
Liefs.
MG1981 schreef:Hoi meiden,
Hier gaat het redelijk goed.
Voel me niet meer zwanger maar weet dat het nog in mijn lichaam zit en dat is het ergste.
Weten dat het er vandaag of morgen of over een week uitkomt.
Ik had liever gehad dat ik krampen kreeg en het dan gelijk wist maar dit niet.
Weten dat je moet wachten op je miskraam.
Niemand gun ik dat niemand.
Want dat is het ergste wat je kunt meemaken.
Nu snap ik hoe vrouwen zich voelen als ze weten dat het leven wat in hun zit er niet meer is.
Ik heb heel veel steun van vrienden en op het werk hebben ze er begrip voor.
Maar toch je moet het hoe dan ook alleen doen.
Hier hoe het die dag ging:
Mijn man en ik wachten elkaar op voor het ziekenhuis om de 1e echo te krijgen.
Na even te hebben gewacht waren we aan de beurt.
Eenmaal binnen zei de fertiliteit arts : zo wat hoor ik is het toch eindelijk gelukt?
Wij jah heel onverwacht had het niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn.
Nou zei ze op naar de kamer voor een inwendige echo en we zullen kijken.
Nou eenmaal op de stoel ging ze kijken.
Na wat gezocht te hebben vond ze de vruchtzak.
Maar na 10 minuten en heel wat gepor in mijn lichaam (wat op een moment best zeer deed) 😞
Wist ik eigenlijk genoeg. 😢
Ze konden geen vrucht vinden.
En het vruchzakje was te klein voor 7 weken.
Dus ik ging me aankleden komt mijn man naar me toe, jah toen stortte ik in. 😢
Overstuur gingen we terug naar de gesprekskamer.
Toen zei ze:
Het is heel jammer maar er zit echt niks in en ik ben bang dat je een miskraam zult krijgen.
Het is waarschijnlijk in week 5 mis gegaan.
Ik zei al tegen haar kan het daardoor komen dat ik me niet echt zwanger voelde?
Jah zij ze dat kan.
Ze zei dat ik nu moest afwachten wanneer mijn lichaam het zou afstoten en als het te lang duurde ik kon kiezen voor curettage.
Maar dat ze liever hebben dat de natuur zijn gang gaat.
(op het bureau lag gewoon mijn echo met niks erop dan een leeg vruchtzakje)
Dus dat was het ik moet volgende week terug komen voor controle kijken hoe mijn lichaam het doet.
En dan zien we wel.
Maar ben bang heel bang voor wat komen gaat.
Dat het er niet meer is heb ik me bij neer gelegd maar wat er nog komen gaat lijkt voor mij de hardste klap.
Ik wou graag mijn ervaring over hoe dit ging met jullie delen en het lucht op er over te schrijven.
Zijn er meer dames die dit hebben mee gemaakt zo jah mail me dan ik zou het fijn vinden lotgenoten te hebben.
Voor de dames die zwanger zijn heel veel succes en mogen het heerlijk gezond zijn geniet ervan echt geniet ervan!!
Simoon schreef:@pinkymeid,
alvast een voorzichtige felicitatie van deze kant. Geniet er van meid.
Liefs.
Pinkymeid schreef:Simoon schreef:@pinkymeid,
alvast een voorzichtige felicitatie van deze kant. Geniet er van meid.
Liefs.
dank je wel meid morgen nog eens een testje doen :D
Swtangel schreef:Alvast een voorzichtige felicitatie. En laat morgen maar weten wat die test zegt, maar een streep is een streep he;)!
Geniet ervan!
Liefs Swtangel
Tammie78 schreef:gefeliciteerd! maareh waarom nog een test? als clearblue digitaal zegt zwanger, dan is het echt zo want die kan niet vals positief testen hoor. en waarom bloed af laten nemen? :?
Mirena0110 schreef:Je woont zeker in België? In Nederland is bloedonderzoek aan het begin van de zwangerschap niet gebruikelijk. Wij moeten het gewoon doen met de thuistest.
Jazzy schreef:Gefeliciteerd pinkymeid.....echt super nieuws!!!
Ik zit zondag op dag 28...wil eigenlijk pas woensdag testen als ik dan nog niet ongi ben...weet niet of ik het vol kan houden:$ geen idee wanneer mn ei is geweest....heb dezelfde symptonen als toen ik vorige keer zwanger was....hopelijk is het zo en houdt mn lichaam me niet voor de gek....ik durf het gewoon niet te hopen maar het voelt echt hetzelfde voor 99,9% zo vaag!!!
Ik duim voor jullie dames....en voor mezelf:P
Tammie78 schreef:Ja pinkymeid ik dacht idd al dat je uit belgie kwam 😉 daar laten ze volgens mij meestal wel bloed testen na zo'n thuistest. hier in nederland idd niet. dan moet je er volgens mij bij wijze van echt om bedelen, want gebruikelijk is het niet. maarja in principe zegt zo'n test ook wel genoeg. toen ik net zwanger was dacht ik eerst ook nog dat ik bij de huisarts ook nog een testje moest doen, maar nee hoor, hij gaf een doorverwijzing voor een gyn. sloeg ook negens op, want ik mankeerde niets, dus dat werd dan ook gewoon een verloskundigepraktijk! mar in belgie is het altijd een gyn toch?
Dessing1986 schreef:Hallo dames,
Nu heb ik me eisprong op dag 21 van me cyclus gehad.. mag ik er dan van uitgaan dat ik een lange cyclus heb deze keer.. vorige maand was hij 35 dagen en daarvoor tussen de 27 en 30 dagen.
Ik hoor graag van jullie!!
Liefsss
Dessing1986 schreef:Ik had deze cyclus iets heel raars ik had bij dag 19 of 20 een bloeding en daarna kwam me eisprong tenminste me ovu testen waren twee dagen positief..
Mirena0110 schreef:Dessing1986 schreef:Ik had deze cyclus iets heel raars ik had bij dag 19 of 20 een bloeding en daarna kwam me eisprong tenminste me ovu testen waren twee dagen positief..
Weet je héél zeker dat je eisprong niet eerder al geweest kan zijn? Als je namelijk wel een cyclus van gewone lengte hebt, zou je best op dag 19 of 20 een innestelingsbloeding kunnen hebben. En ovulatietesten slaan soms positief uit als je zwanger bent...