tinkerbel77 schreef:hoi
tja mijn vriend is chauffeur kregen ook van ha te horen dat in die catogorie het inderdaad een veel voorkomend iets kan zijn zelfs verwarmende stoel werkt er toe tot slecht zaad. en ja hij rookt en ook het gele rakkertje lust hij, maar ja wat zegt het nu helemaal er zijn ook mannen die super gezond? leven sporten niet roken niet drankje nemen en ook slecht traag zaad hebben,
ik weet nog niet veel van iui , heb ook van iciu? gelezen sorry als ik het niet goed typ, dit zou zou betekenen zaadje in eicel spuiten /
possie maar begrijp ik het goed dat het bij jullie aan jou ligt ! en moet je dan toch blijven proberen op de natuulijke manier met ondersteuning medicijnen.
athena word er bij julie al voor 3e keer zaad onderzocht? hopen ze dan dat het betere uitslag geeft? ben jij zelf ook onderzocht?
heb je wel een regelmatige cyclus, ,
sorry als ik zoveel vraag maar weet er nog weinig van en ben benieuwd naar ervaringen van jullie.
groetjes :roll:
Ja bij ons ligt het aan mij en heeft ook wel een deels met mijn overgewicht te maken. Ik ben namelijk verminderd vruchtbaar oftewel PCOS. Dit is door de gyn vastgelegd doordat ie bij eerste keer dat we bij de gyn terecht kwamen (in dec 2008) de gyn een onderzoek dmv echo bij me had gedaan, hieruit vertelde de gyn dat er voldoende eiblaasjes heb zitten alleen (en dit kan je een soort van vergelijken als men in een bioscoop zit en men wil na afloop van film snel naar de uitgang) dit is ook zo´n beetje bij mij van binnen. Doordat ik voldoende eiblaasjes heb zitten willen ze allen het liefst zo snel mogelijk naar de uitgang i.p.v te springen 😢 . Dit proberen we met behulp van Clomid (en om mee te beginnen met Clomid50mg), om de eitjes zo zorgvuldig te laten groeien dat ze kunnen springen.
We blijven in ieder geval wel positief alleen moeilijk is het zeker wel. Want we willen het beiden zo graag hebben alles voor mekaar alleen ontbreekt ons deze wens nog 😢 .
We zijn deze maand goed positief lekker om de dag bezig met klussen en als een van ons er ff de fut niet voor heeft en het woordje ´´moeten´´ komt tevoorschijn dan doen we het ook niet, het moet ook wel leuk blijven natuurlijk, aldus vinden wij!