tinkerbell en disney baby...
Ik vind het ontzettend vervelend voor jullie. Wat verdrietig zeg.....Ik blijf maar hopen en duimen voor jullie. Succes met verdere onderzoeken.
Prinses78Oud lidBerichten: 1.530Lid sinds: 22 februari 2009
tinkerbel77 schreef:@ dankje prinses78
hoe gaat ie met jou!!
@disneybaby jaah balen hé voor ons allebei.
ik moet woensdag weer prikken voor progeston dacht ik zal zo nog is effe kijken, maar niet over 2 weken ik moet dan dus echt afwachten of ik ongi word[hoop ik natuurlijk van niet] haha.
ben toch ook wel benieuwd wat er voor jou uit de verdere onderzoeken komt,
groetjes
Disney-Baby schreef:hahaha ook ik doe dit hoor :oops: de ene keer een kussen of deken de andere keer met de benen tegen de muur (bed staat tegen de muur).
En wacht wat langer met naar de wc gaan. normaal moet ik meteen na het vrijen omdat ik gevoelig ben voor blaasontstekingen maar in de klusperiode blijf ik lekker liggen en wacht ik wat langer of zorg dat er een doekje naast het bed ligt zodat ik het even(liggend) schoon kan maken. 😉
@Lindy. we willen zoiezo dit jaar nog een keertje naar euro disney (zijn we nog nooit geweest)
Maar als het bij prinses nou lukt gaan wij dit toch ook heel snel maar eens proberen hahaha.
:lol:
tinkerbel77 schreef:hai lindy
helaas de :twisted: :twisted: zijn toch doorgebroken.
nu maar wachten op afspraak met de gyn 25mei.
denk toch dat wij nu een behandeling zullen gaan krijgen, welke horen we dan.
hoe gaat het met jou, voel je zelf goed.
groetjes
Disney-Baby schreef:Nou gisteren geweldig nieuw te horen gekregen!!
We zijn beide helemaal gezond. Uit de bloedtesten is niks gekomen bij mij, was allemaal perfect.
En zaad van mijn mannetje was ook helemaal goed!! 60 miljoen zaadjes. Dus dat is ook perfect.
Heb ook een eisprong gehad.
Alleen de samenlevingstest was toen negatief maar de gyn die we nu hadden vertelde dat dat normaal is omdat hij na de eisprong is gedaan dus hij wil hem opnieuw voor de eisprong doen.
Dus voorlopig is het gewon weer afwachten en als het dan over een paar maanden nog niet zover is dan moet ik wel nog terug komen om mijn eileiders te laten onderzoeken maar daar wou hij voorlopig nog mee wachten omdat dat zo vervelend is.
@ possie, we zijn al een paar keer geweest voor onderzoekjes maar lopen pas sinds een maandje bij de fertili.
Disney-Baby schreef:@ prinses, Fijn he dat goede nieuws. Ben blij voor je!!!
@ Baby wish. heb even je naamverandering gemist maar je was dus eerst possie
Spannend al die uitslagen!
ik moet donderdag weer.
Disney-Baby schreef:vanwaar de naamsverandering?
Disney-Baby schreef:@ prinses, Fijn he dat goede nieuws. Ben blij voor je!!!
@ Baby wish. heb even je naamverandering gemist maar je was dus eerst possie
Spannend al die uitslagen!
ik moet donderdag weer.
tinkerbel77 schreef:hai prinses78
ja dat begrijp ik aan de ene kant heel positief dat gelukkig alles goed is aan de andere kant ,wat jezelf ook al aangaf
je bent al tijd bezig waar ligt het dan aan? daar zou je dan graag iets voor willen krijgen,
hoop echt dat het snel mag lukken.
ben zelf net zo lang bezig als jou, en net op het moment dat ik me er bij neer had gelegen, dat wij er beetje hulp bij nodig zouden gaan hebben
, ben ik overtijd 4 dagen heb vanmorgen getest, maar helaas hij geeft nog geen positief nieuws,
ik zit dus nog in onzekerheid.
groetjes
Disney-Baby schreef:vandaag weer naar het ziekenhuis geweest. was er helemaal :x van vanmorgen. Kom je daar moet je nog een kwarrties wachten ook terwijl degene die mij hielp gewoon lekker stond te kleppen met een collega :x Maar goed, eind goed al goed! samenlevingstest gedaan en net de uitslag gewoon dik positief!! Dus nu ben ik weer vrolijk en hoef gelukkig de eerste paar maanden niet meer naar het ziekenhuis! :>
tinkerbel77 schreef:hai
disneybaby super zeg en heerlijk dat je voorlopig niet meer naar zh moet.
bij mij zijn de :twisted: toch gekomen erg balen, ik denk mischien toch stress omdat ik naar gyn moest deze week ,
heb helaas niet echt leuk nieuws gehad had zelf nog hoop op iui behandeling ,maar sperma was zelfs nu voor ivf niet goed dus icsi , dat is de behandeling waar wij voor in het traject gaan,word binnenkort op geroepen om naar ivf team te gaan.
was er best van onderste boven, mijn mannetje voelt zeer helemaal k :x T en heel schuldig, maar hij kan er ook niets aan doen dat z,n zaadjes slecht zijn.
groetjes