anne* schreef:vanmorgen weer een test gedaan en helemaal niks te zien voel ook dat ik elk moment ongesteld ga worden ben er echt verdrietig van had zo;n hoop dat het deze keer raak was. heb nu echt zoiets gaat het ooit wel lukken.
sorry maar baal er zo van
Hey Anne........ jeetje zeg, je hebt dus een hele lichte positieven test gehad, maar waarschijnlijk is het dus niet gaan innestelen....
Maar kop op meid! Het gaat ons uiteindelijk allemaal lukken om zwanger te worden hoor, houd de moed erin, geloof me, ik weet dat het soms uitzichtloos lijkt, maar onze tijd gaat ook komen!
Dikke knuffel!!
Hier alles goed, morgen de eerste echo, heb zo'n idee dat mijn ei dit keer vroeg gaat komen, heb al paar dagen last van dat slijm, en ben natuurlijk al op dag 2 begonnen met spuiten en de dosis is hoger dit keer, dus ik heb mijn hoop op zaterdag IUI gezet!! Weet niet of ik het het weekend over ga redden, aangezien het pinksteren is... ben bang dat dinsdag te laat zal zijn....
Door alle trouwstress was ik bijna vergeten dat ik vandaag jarig ben hihihihiihi, maar vier t niet zo uitgebreid hoor, volgende week zien we iedereen alweer!! Vanmorgen is een vriendin met haar zoontje ff gweest, vanmiddag komt mijn opa nog even en mijn schoonzus met hun dochtertje en vanavond mijn ouders en mn zusje met haar vriend, dan gaan we gezellig voetbal kijken whhahaha! FInale van Champions League, ik ben gek op Engels voetbal en fan van Manchester United, en die staan dus in de finale!!
Vriendlief had dus zaterdag vrijgezellenfeest, dat was er in ieder geval één om nooit te vergeten!! Ze hebben een super dag gehad, hij is alleen helaas minder leuk geeindigd: in het ziekenhuis namelijk.... Ze waren als afsluiter met elkaar naar de kroeg geweest en daar vond iemand het nodig om een glas kapot te slaan in het gezicht van mijn vriend, is met ambulance afgevoerd naar ziekenhuis, heeft een hele diepe hoofdwond met 18 hechtingen!! Gelukkig is alles verder goed, maar het ziet er vreselijk uit... en dat zal volgende week vrijdag niet over zijn ben ik bang, de hechtingen mogen er wel uit vrijdag, maar goed, het had ook slechter af kunnen lopen, de wond zit namelijk milimeters van zijn oog af en hij is ook flink geraakt op zijn slaap... al met al heeft hij nog geluk gehad, maar goed. Ik ben er inmiddels achter dat ik zaterdag mijn feestje heb!
Mijn moeder vroeg wanneer mijn IUI nou is, dus ik zei, ik hoop zaterdag, zegt ze: ja maar dat kan eigenlijk niet! Dus toen wist ik genoeg.... ben benieuwed wat we gaan doen, ik weet wel dat ik wegblijf uit de kroeg anders loop ik straks ook met een blauw oog of zo!!
Chan, ben zo benieuwd of er al wat te zien was op de echo? laat je ff weten?? Ik zal morgen ook even verslag uitbrengen!!