wat is de grens eigenlijk? Weet ik effe niet...
na de spoeling/wassing neem ik aan?!
hoop1970Oud lidBerichten: 4.737Lid sinds: 15 mei 2008
anne* schreef:chann hoe is het met jou?
nietje ga je deze ronde weer gewoon iui doen?
lisa ben je een beetje bijgekomen?
beebie wish hoe is het met je? ik lees zo weinig van je op het moment
zijn er nog meer meiden die bijna hun nod hebben
mijn borsten zijn zo opgeblazen echt niet normaal lijk pammela anderson wel :oops:
als ik op mijn buik lig lijkt het net of er iets opgeblazen onder ligt
denk dat het van de hormonen komt want heb dit nog niet eerder gehad
Jelske schreef:Ik ben nog niet heel actief in deze topic maar ik volg jullie verhalen al wel een beetje.... wij gaan volgende cyclus starten met een eerste iui-poging (zonder hormonen)....
Grote bewondering heb ik voor jullie hoor, als ik alle inspanningen zo lees en dan toch geen positieve test in handen hebben! Wij zijn nu 3 jaar bezig zonder resultaat, vorig jaar alle onderzoeken gehad en alles is prima in orde dus het zou moeten lukken op de natuurlijke manier. Helaas begint mijn leeftijd (wordt 39) wat roet in het eten te gooien dus wil ik een kindje, zal ik toch wat hulp moeten zoeken.....
Voor degene die nog wachten op een test...veel succes!! En voor zij die toch weer ongesteld zijn geworden; veel sterkte en kop op, ook wij gaan tot de gelukkigen met een mooie dikke buik horen!
Eef82 schreef:Hoi Chan,
Ik had na de IUI ook veel minder menstruatie! Maar drie dagen vrij weinig, terwijl normaal zeker 5 dagen en heel heftig. Raar hè? Zeker aangezien er 2 i.p.v. 1 eitje waren. Ik dacht heel even dat er misschien 1 eitje werd afgevoerd en de ander was bevrucht. Heel naïef :oops:. Ben wel benieuwd hoe het deze maand is, na min. 6 eitjes....
Groetjes
Eef
lisa200 schreef:ja raar hè?! Ik heb echt wel 5x gevraagd of het dan wel blijft leven maar omdat ze het nu al gaan "wassen" blijft het leven. Maar goed, nu kunnen we dus wel vanavond zelf klussen. Geeft mij een beter gevoel.