nietje schreef:hallo allemaal.
Ik heb woensdag de prikinstructie gehad. gelukkig alleen voor de pregnyl. Het viel mee, heb alleen in mijn duim geprikt toen we leerden hoe je de pregnyl moesten klaar maken, overal drupte er bloed :oops: :oops: :oops: . maar ja, he prikken viel mee maar de zuster vertelde al dat het vooral de pregnyl was die je voelde. Vandaag is mijn ongi door gezet en nu krijg ik een echo drie dagen voordat de poli dicht gaat, misschien zouden we nog een poging kunnen doen voordat ze dicht aan. Ik hoop het maar. ben echt aan het schommelen tussen hoop en wanhoop. Ik lees van iedereen dat de iui wel mee valt en dat de wachtweken het zwaarst zijn. Hoe gaan jullie daar mee om? Op goede dagen ben ik hoopvol maar op slechte dagen..... Je hebt toch weinig kans per poging en dat maakt mij erg bang voor de toekomst.
groetjes
Hey Nietje,
Ik wil je even een hart onder riem steken!
Ik vond de IUI's helemaal niet erg, vond het spuiten nog het ergst van alles omdat ik bang ben voor naalden, maar het is me gelukt... En jij hoeft alleen maar Pregnyl te spuiten begrijp ik, heerlijk ! Inderdaad die vloeistof voel je er inlopen, maar dat doet geen pijn hoor! 1 Tip die ik gekregen heb en wat me goed hielp: knijp in de vetrol waar je moet prikken, zo voel je het knijpen en niet de prik!
Ik heb dus uiteindelijk 3 pogingen gehad en ben nu 8 weken zwanger! Ik ben er van overtuigd dat afleiding helpt.
Ik had namelijk de IUI op de dag dat ik mijn vrijgezellenfeest had en heb er die dag dus helemaal niet aan gedacht. De week erna ging ik trouwen, dus de IUI heb ik helemaal niet meer aan gedacht en voila: ik ben zwanger van poging 3!!
Na 2en half jaar is hier (als alles goed gaat) ons eerste wondertje onderweg!!
Succes met alles!
Liefs,Suusle