mdtje schreef:Gezellig, Linda! Ik zat al op je te wachten ;)
Hihi
marlouelise schreef:Hoi L.NDA
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een fijn nieuws! Nu kun je lekker met ons meekletsen 😃
Weet je al hoe ver je bent? En ben je erg lang bezig geweest? En merk je het zelf ook of heb je nergens last van?
Geniet er lekker van!!!
Liefs Marlou
Dankjewel! Ja,ook gefeliciteerd.
Als ik reken vanaf mijn laatste menstruatie ben ik 5 weken, nu is mijn cyclus niet altijd even gelijk geweest dus het zou ook korter kunnen zijn. Maar ik houdt het maar even op 5 weken. Ja, ik moet zeggen dat ik wel wat merk. Ik slaap op mijn buik en ben van de week al een aantal keren wakker geworden omdat ik zere borsten had, dit had ik nog niet gehad. Ook als ik eraan voelde voelde ze een soort beurs aan. En ik ben soms een beetje lichtjes misselijk. Van de week had ik nachtdienst en aan het einde van mijn dienst had ik een behoorlijk opgezette buik.
Aan de hand van deze kleine kwaaltjes had ik al een klein vermoede maar ik durfde nog niet zo te hopen.
We zijn ruim een half jaar bezig. Als je bezig bent is het veel te lang en nu je zwanger bent lijkt het heel normaal en niet erg meer 😉
En jij? Hoever ben jij? Heb je kwaaltjes?