claudiagfOud lidBerichten: 1.290Lid sinds: 16 januari 2009
Hey Tinkerbell, ik zie dat je uit Maastricht komt..?!?! Leuk, ik kom uit een klein dorpje in de buurt van Sittard.....
Maaike2509 schreef:Tsja, ik werd erop volgens mij door mdje op gewezen dat er in het forum al een topic is over dit onderzoek en of je het wel of niet laat doen. Daar heb ik al op gereageerd. Ik denk dat wij het wel willen doen, ik word dit jaar 32 en dan is het risico al een stuk groter dat er iets aan de hand kan zijn. En als dat zo is, wil dat niet zeggen dat we het perse weg zouden laten halen, maar wel dat we ons er in elk geval op zouden kunnen voorbereiden, geestelijk etc.
Maar goed, ieder moet dat voor zichzelf afwegen, ik denk gewoon we doen het stapje voor stapje.
Verder vroeg ik me af: hebben jullie af en toe ook wat steekjes in je onderbuik? Soms heb ik een paar steekjes in mn onderbuik/lies en daarna houdt t gewoon weer op. Niet echt heel heftig, maar ik voel het wel. Vaak aan het eind vd werkdag, als ik erg moe ben. Verder heb ik geen bloedverlies of krampen ofzo, maar maak me - net zoals jullie - af en toe zorgen of het wel "goed" zit....Ik heb pas volgende week een afspraak bij de vk en hoor dan pas wanneer ik de eerste echo krijg. En nu voelt het soms nog zo niet "echt" of vraag ik me af of het allemaal in orde is. Maar gelukkig ben ik niet de enige die die gevoelens heeft 😊 Dat stelt me wel gerust.
Liefs, Maaike
Tinkerbell79 schreef:beuker83 schreef:Naam/Uitgerekend/woonplaats/leeftijd
- Riannetje/14 november/ Arnhem/28 jaar
- Marlou/7 november/Almere/25 jaar
- Veronikie/ 4 november/ Den Haag/ 27 jaar
- Bianca/2 november/veenendaal/25 jaar
- Elisabeth22/ 17 november/ Utrecht/ 22 jaar
- mdtje/ 6 november/ Gelderland/ 27 jaar
- Maaike/2 november/Rotterdam/31 jaar
- Linda / 9 november / Westland / 25 jaar
- Jootje / 10 nvember / Gelderland / 28 jaar
-Heidi/2 november/brabant/ 29 jaar
- Naatje85/11 november/Haarlem/ 23 jaar
- Sabine1987/ 20 november/ Almere/ 22 jaar
- Beuker83/ 21 november/Hoogeveen/25 jaar
-Tinkerbell79/5 november/maastricht/29 jaar
riannetje schreef:Bij mij deden ze het vorig jaar eerst uitwendig ( ik was toen 10 wk) maar omdat ik geplast had van te voren ( tja wist ik veel dat ik niet plassen mocht..) konden ze niks zien en hebben ze het inwendig gedaan. Ik voelde er weinig tot niks van. ( terwijl ik altijd zo bang was voor inwendig onderzoek)
Vandaag weer veel spierpijn en dizzy. Heb wel gegeten ( boterham en sultana) en nog steeds mega veel afscheiding blegh.. Wie heeft hier ook zo'n last van? Ik heb nog steeds het gevoel dat ik in mijn broek heb geplast. En wat kan je er tegen doen? ( ik doe geen inlegkruisje voor want dan gaat het broeien en krijg ik erg jeuk)
riannetje schreef:[color=#BF00BF]Bij mij deden ze het vorig jaar eerst uitwendig ( ik was toen 10 wk) maar omdat ik geplast had van te voren ( tja wist ik veel dat ik niet plassen mocht..) konden ze niks zien en hebben ze het inwendig gedaan. Ik voelde er weinig tot niks van. ( terwijl ik altijd zo bang was voor inwendig onderzoek)
riannetje schreef:Bij mij deden ze het vorig jaar eerst uitwendig ( ik was toen 10 wk) maar omdat ik geplast had van te voren ( tja wist ik veel dat ik niet plassen mocht..) konden ze niks zien en hebben ze het inwendig gedaan. Ik voelde er weinig tot niks van. ( terwijl ik altijd zo bang was voor inwendig onderzoek)
Vandaag weer veel spierpijn en dizzy. Heb wel gegeten ( boterham en sultana) en nog steeds mega veel afscheiding blegh.. Wie heeft hier ook zo'n last van? Ik heb nog steeds het gevoel dat ik in mijn broek heb geplast. En wat kan je er tegen doen? ( ik doe geen inlegkruisje voor want dan gaat het broeien en krijg ik erg jeuk)
leeuwinnetje schreef:riannetje schreef:Bij mij deden ze het vorig jaar eerst uitwendig ( ik was toen 10 wk) maar omdat ik geplast had van te voren ( tja wist ik veel dat ik niet plassen mocht..) konden ze niks zien en hebben ze het inwendig gedaan. Ik voelde er weinig tot niks van. ( terwijl ik altijd zo bang was voor inwendig onderzoek)
Ik heb ook erg veel afscheiding, vind het ook super vervelend.
Op mijn werk gebruik ik nu wel een inlegkruisjes, voel ik me iets prettiger bij, en 's avonds, snachts en in het weekend, probeer ik zo min mogelijk te gebruiken.
Msschien een tip, van tena heb je ook een soort inlegkruisjes, je hebt 2 soorten. Ik gebruik ze nu sinds kort en heb het idee dat het minder gaat jeuken en broeien, als bij andere merken.
riannetje schreef:Nee ik heb nog geen buikje,kan dat al wel dan met 6 weken? ( dan is het toch van je darmen?)
Ik pas mijn bh's allemaal nog, ik heb ook een B cup maar ben er erg tevreden mee en het hoeft ook niet groter wat mij betreft..
Nu voel ik me goed, maar dat kan zo weer omslaan :shock:
hebben jullie al iets van een buikje?
Maaike2509 schreef:@lissie: maar is je bloeding zo heftig dan en heeft hij doorgezet? Want bloedverlies in week 5 en 6 kan echt een innestelingsbloeding zijn (meestal is het dan lichtroze bloed en niet donkerbruin, dus "nieuw" bloed ipv "oud" bloed). Dus waarom denk je dat het nu direct een echte mk is? Heb je daar aanleiding voor?
Sabine1987 schreef:Ja klopt, als het maar gezond is he 😃
Maar bloedprikken.... :shock: dat moet dus echt he als je zwanger bent...dat is mijn allergrootste angst, dan val ik altijd flauw :shock: