HJB,
Welkom en van harte gefeliciteerd!
@mdtje,
O, oké! Wat is het dan wat je vooral moet vertalen?
L.NDAOud lidBerichten: 661Lid sinds: 1 januari 2005
L.NDA schreef:@mdtje,
O, oké! Wat is het dan wat je vooral moet vertalen?
marlouelise schreef:Sabine1987 schreef:Hey Marlou,
Ik ben 4 weken en 2 dagen en hoever ben jij?
xxx sabje
Als het goed is 5 weken en 5 dagen. Het is alleen niet helemaal zeker omdat ik een onregelmatige cyclus heb...
Hoe voel je je verder? Al klachten?
liefs x
marlouelise schreef:Ja nog niet echt hele erge klachten, iets vaker plassen en mn buik voelt erg strak.
Ik ga morgen voor het eerste de verloskundige bellen en een afspraak maken.
En jij?
Ik plas ook vaker, heb gevoelige (er grotere) borsten, had last gehad van lichte krampjes (is nu over), kan moeilijk naar de wc en ruik alles super sterk!! Dus merk wel dat zwanger ben 😃
Heb je de verloskundige al gesproken? Ik lees het wel!!
Maaike2509 schreef:@Melissa1987: kan van alles zijn, eitje dat afsterft lijkt me sterk. Je afscheiding verandert sowieso in de loop van je cyclus, tegen je vruchtbare periode/eisprong is het een soort eiwitachtig afscheiding. Maar als het sterk ruikt of je hebt andere klachten erbij (jeuk bv) zou ik gewoon naar je huisarts gaan. Dat daargelaten: is het echt nodig dat je met je vragen telkens naar ons forum komt? Je hebt ook een heel forum over "zwanger worden" namelijk, dit forum is er voor "zwanger zijn". In de andere forums, zoals die over "zwanger worden" wordt ook over dit soort onderwerpen gesproken. En ook op internet kan je veel informatie vinden. Ik denk dat het handiger is als je daar je vragen stelt aan de andere meiden, die zullen je vast even goed antwoord kunnen geven. Mijn indruk begint te worden dat je je teveel richt nu op beginnende zwangerschap, terwijl je nog een week van je NOD bent. Als nou een positieve test hebt straks, dan kan je lekker meekletsen met ons. Of dan waarschijnlijk zelf een nieuw topic beginnen met "uitgerekend in december". Dat zou ik fijn voor je vinden, maar voor nu vind ik persoonlijk het niet passend dat je hier komt met je vragen. Succes ermee!
marlouelise schreef:L.NDA schreef:@Marouelise,Hoe was je echo controle? Heb je het hartje gehoord?
We hebben het hartje zien kloppen!! Zo bijzonder om te zien!! Het is nog een minnie-wurmpje maar het is al flink gegroeid in vergelijking met 10 dagen terug! Ik was er echt ontroerd van...
Ik hoef nu niet meer terug naar het ziekenhuis, alles is goed!!
Kus Marlou
marlouelise schreef:
Was je erg geschrokken van je afscheiding? Het kan ook van vrijen komen toch?
marlouelise schreef:L.NDA schreef:@Marouelise,Hoe was je echo controle? Heb je het hartje gehoord?
We hebben het hartje zien kloppen!! Zo bijzonder om te zien!! Het is nog een minnie-wurmpje maar het is al flink gegroeid in vergelijking met 10 dagen terug! Ik was er echt ontroerd van...
Ik hoef nu niet meer terug naar het ziekenhuis, alles is goed!!
Kus Marlou
mdtje schreef:@marlou: wat fijn! Wat jij het die vroeg van obstipatie? (Geen zin om terug te bladeren 😉 ) Roosvicee Laxo wil ook wel helpen!
Hier was het even schrikken. Had gisteravond ineens met afvegen wat lichtroze. En vanmorgen weer. Verder een beetje buikpijn, geen krampen ofzo, wel last van mijn onderrug. Voelt een beetje ongestelderig soms.
Maar goed, heb natuurlijk overal vanalles erover proberen te lezen en moet me gewoon geen zorgen maken. Het scheelt dat we vanaaf de echo hebben, dan weten we meteen waar we aan toe zijn. Maakt het wel extra spannend nog even!
juffie79 schreef:succes met de echo, ben wel benieuwd. Ik ben vanmorgen even bij de ha geweest,
ivm met griepje. Heeft toen ook nog een keer urine gecontrole en ja zwanger.
Zij gaf aan om het pas in week 12 bekend te maken op het werk.
Hoe doen jullie dat? En hebben jullie het al aan je ouders verteld?
Groetjes Juffie
riannetje schreef:@mdtje: heel veel succes en plezier met de echo! Zal duimen dat het goed is!!
Hier gaat het de ene moment goed en het andere moment slecht.
Vanaaf en morgen afscheid avond. Zie er wel tegen op, maar ja we moeten er door heen..
Lichamelijk gaat het wel redelijk. Wel wat vaker misselijk en ik ben snel duizelig. Mijn benen worden dan ook best slap.
Hebben jullie daar ook last van?? Ik ga dan maar even zitten en eet dan wat, daarna gaat het weer beter.
Echt heel apart.
Ik zorg dat ik vrijdag bij de begravenis maar iets van een sultana en een flesje water mee heb voor de zekerheid..
veronikie schreef:
Heb jullie trouwens dat ook als jullie in de auto zitten dat je dan het gevoel krijgt alsof je wagenziek wordt?
As vrijdag gaan we een weekend naar Drenthe denk dat ik maar een zak minikrentenbollen meeneem ofzo. Voor het geval dat ik me beroerd voel.
Susanna schreef:
Ik heb tegenwoordig altijd een plastic zakje bij me, in de auto en in elke tas en jas zit er wel één :roll: Je weet maar nooit wanneer je er één nodig hebt. Ik had vorige week wel twee keer in de auto dat ik ineens afschuwelijk misselijk werd. Vijf minuten later was het even plotseling weer helemaal over :shock: Lekker vaag dus.
mdtje schreef:Susanna schreef:
Ik heb tegenwoordig altijd een plastic zakje bij me, in de auto en in elke tas en jas zit er wel één :roll: Je weet maar nooit wanneer je er één nodig hebt. Ik had vorige week wel twee keer in de auto dat ik ineens afschuwelijk misselijk werd. Vijf minuten later was het even plotseling weer helemaal over :shock: Lekker vaag dus.
Hihi, ik heb al maanden een plastic zak in mijn tas zitten, voor het geval dat. Je weet tenslotte nooit wanneer je misselijk wordt als je bezig bent zwanger te worden. Heb gelukkig nog helemaal niet hoeven overgeven (zeg dit heel zacht 😉 )
mdtje schreef:Hé, Leeuwinnetje, wat goed! Gefeliciteerd! Dacht jij niet vorige week dat je wél ongi was geworden? Fijn dat t toch anders is uitgepakt!
riannetje schreef:Gefeliciteerd Lissie en welkom hier!!
@veronikie: geniet lekker van je weekendje weg!!
Vandaag een in verwachting kaart gekregen van vrienden. Baal er wel een beetje van want ik had nog zo tegen ze gezegd: dat we dat niet wilden omdat we nog niet weten of het goed zit, ( de vorige keer kregen we allemaal kaarten en toen kreeg ik een MK)
beuker83 schreef:Naam/Uitgerekend/woonplaats/leeftijd
- Riannetje/14 november/ Arnhem/28 jaar
- Marlou/7 november/Almere/25 jaar
- Veronikie/ 4 november/ Den Haag/ 27 jaar
- Bianca/2 november/veenendaal/25 jaar
- Elisabeth22/ 17 november/ Utrecht/ 22 jaar
- mdtje/ 6 november/ Gelderland/ 27 jaar
- Maaike/2 november/Rotterdam/31 jaar
- Linda / 9 november / Westland / 25 jaar
- Jootje / 10 nvember / Gelderland / 28 jaar
-Heidi/2 november/brabant/ 29 jaar
- Naatje85/11 november/Haarlem/ 23 jaar
- Beuker83/ 21 november/Hoogeveen/25 jaar
riannetje schreef:@ susieq: het ene moment beter dan het andere.
Kan nog niet genieten van mijn zwangerschap door de situatie nu.
Voor de rest kwalen. spierpijn gevoel,krampjes en veel afscheiding en veel plassen.
Hoe heb jij je echo beleefd? Was je niet ontzettend nerveus? En heb je naar het beeldscherm gekeken?
IK heb zin in de echo, maar tegelijkertijd ben ik zo bang. Bang dat het weer een lege vruchtzak is of zo...