misslolaOud lidBerichten: 2.358Lid sinds: 10 februari 2009
Nee hoor we gaan iets speciaals doen. Gewoon lekker thuis en het daar gezellig maken.
anita schreef:Hoi ik was benieuwd of er nog meer mensen gestopt zijn met de pil deze maand. Zag al wat onderwerpen over stoppen in andere maanden en het is toch wel leuk om elkaar zo op de hoogte te houden van wat er allemaal gebeurd. Ik op 6 februari mijn laatste pil genomen, we doen het nu nog even veilig en wachten op mijn eerste echte ongi. Hoop dat dat over een weekje of 2 zover is.
naatje83 schreef:Hey allemaal,
Nog geen nieuws van mij de 😈 😈 zijn er nog niet en hoop dat ze niet komen ook.
Heb nergens last van dus niet het idee dat ik zwanger ben zeg maar!! Heb nu al inmiddels
de derde dag wat steekjes in mijn rechteronderbuik maar er gebeurt niets.
Wacht in ieder geval nog een paar dagen met testen want de eerste keer was mijn cyclus
30 dagen en zit nu op dag 29. Wel flink geklsut deze maand op dag 7,9,12,14,16,18 en 20
want je weet maar nooit he!!
@Sabien zou toch even een belletje wagen naar de huisarts want dit is wel erg lang hoor!!
Zit je nog steeds in je eerste cyclus? Nee toch!
daantje01 schreef:Hoi allemaal,
Ik ben al in begin januari 2009 gestopt met de pil. Daarna netjes zoals normaal ongesteld geworden. Maar helaas laat de 2x ongi (de eerste echte zonder nawerking van de pil) lang op zich wachten. Ik had al 41 dagen geleden ongesteld moeten worden 😢 wachten wachten.....
Miss Ongeduld schreef:Dat is fijn voor de buurvrouw maar ikzelf zou er nu wel van balen als iemand in mijn omgeving echt meteen zwanger is. Gun het een ander wel maar mezelf toch nog wel het meest. Zal bij de rest niet anders zijn neem ik aan.
Mijn vriend heeft in het verleden een liesbreuk gehad dus dit zou nog wel eens wat roet in het eten kunnen gooien. Kan een verminderde vruchtbaarheid tot gevolg hebben, hou je toch in je achterhoofd als het niet meteen lukt. Gelukkig heb ik ook veel afleiding ivm de aankomende bruiloft. Mijn jurk gaat in ieder geval goed passen want een dikke buik is geen optie meer (trouwen op 26/6).
anita schreef:Als we allemaal voor elkaar duimen dan moet het vast gaan lukken met dit groepje hier 😂 😂
@missongeduld, wens jou alvast een hele fijne dag de 26e (ga volgende week lekke 1,5 week naar italie dus weet niet wanneer ik nog online ben)
@ misslola, hier ook geen ovutests, temperaturen etc., klussen gaat wel wat gerichter dan in ronde 1 maar verder niet hoor. Als het in augustus nog niet gelukt is kunnen we altijd nog ovutests en een termometer kopen hahaha 😂 :lol:
Miss Ongeduld schreef:Helaas, deze ronde wederom geen succes, op naar ronde 4 dus. Merkte het al aan mijn temperatuur, weer 0,5 graag gezakt vanochtend. Inmiddels merk ik dat ik ongi gaan worden. Wel jammer, had toch wel echt goede hoop deze maand. Neem me nu echt voor nergens meer op te tellen. Succes iedereen.
Miss Ongeduld schreef:Geniet van je vakantie en veel klusplezier dan. Meiden, we duimen voor jullie en voor onszelf natuurlijk. Volgensmij mag ik rond mijn huwelijksdatum gaan klussen, ook wel weer grappig.
naatje83 schreef:Hey Sweetangel,
Heel veel succes en ik duim met je mee dat de 😈 😈 wegblijven.
misslola schreef:Vanmorgen zijn bij mij gelukkig de 😈 😈 doorgebroken.
Toch ben ik meer telleurgesteld dan ik had verwacht.
Wij gaan dus door naar ronde 4!!! Wel vol goede moed hoor............... ;)
misslola schreef:@sweetangel.........het blijft bij jou spannend hé!