annalize schreef:Dag Anoniempje,
Laatst had ik je laatste berichtjes even opgezocht, omdat ik nog wist dat er iemand al heel snel zwanger was.
En toen zag ik ook je onderschrift. Heel heftig voor jullie zeg! Heb je het zwaar gehad? Curettage lijkt me niet niks!
Ik hoop dat je vol goede moed weer begint, gelukkig weet je nu dat je zwanger kunt worden, dat is fijn!
Veel sterkte en ook weer plezier gewenst voor jullie samen.
Je blijft van harte welkom in dit topic hoor!! :)
He annelize,
Ja ik zat ook eens even terug te lezen. En op dit topic ben ik toen begonnen.
Maar het ging allemaal zo snel.
We hebben het erg zwaar gehad. Zoveel emoties in korte tijd. Eerst snel zwanger, nou dan ben je dol gelukkig.
Dan een kleine bloeding, echo daarop is alles goed, blijkt een tweeling te zijn, maar alles is goed en de hartjes klopten en konden we ook horen. Nou geweldig. En een aantal weken later bij de tweede echo val je in een gat. Donder je zo van je roze wolk.
De eerste curretage viel me op zich nog redelijk mee, lichamelijk dan. Algehele narcose en ik was eigenlijk een paar dagen later weer helemaal fit, maar op de vijfde dag begon ik eens enorm te bloeden s avonds. Dat was heel heftig, moest toen direct naar het ziekenhuis komen en binnen een uur lag ik al weer op de ok.
Hiervan duurde lichamelijk en geestelijk herstel veel langer.
Nu af en toe nog een flinke dip, maar ik kan ook weer vooruit kijken. We gaan weer vol goede moed er tegen aan.
Groetjes