anitaOud lidBerichten: 375Lid sinds: 25 februari 2009
stil hier zeg....
anita schreef:Zo ovutesten gehaald en ga vanaf vandaag beginnen met testen. Zit nu pas op dag 7 maar volgens de bijsluiter moet je met een cyclus van 24 dagen al zo vroeg beginnen. Dus inderdaad misschien zijn we iedere keer wel te laat begonnen met klussen. We begonnen meestal dag 10, voor het zelfde geld heb ik al mijn ei op dag 8 of 9 dan kunnen we inderdaad lang wachten.
@ mislola, waar heb je de ovutesten besteld op internet als ik vragen mag en hoe duur waren ze??
anita schreef:@ mislola, hahah hier ook druk aan het testen. Hoeveel testen heb je voor 14.99???
Getest op dag 6,7,8,9,10. Nog geen streepje te zien. Zitten nu op dag 11, je zou toch denken met een cyclus van 24 dat ie eraan zit te komen.(of al geweest is) Als dit het geval is, dan hebben we al deze maanden in ieder geval wel op de juiste dagen geklust.. hmmm Ach we zullen het wel zien.( we klussen gewoon lekker om de dag verder vanaf dag 6tm 18) Als het over twee maanden nog niet gelukt is gaan we maar eens temeraturen...lol, zo doen we iedere keer wat meer. Hoor toch ook veel om me heen dat je toch wel moet rekenen dat het ongeveer een jaar duurt vanaf het moment dat je begint. Nou dan hebben we nog even. Wij zijn teslotte pas vanaf april bezig, lol wat zijn we allemaal toch ongeduldig he.
anita schreef:@ mislola, waar heb je de testen besteld?? en hoe zit het met betalingen?? heb nl geen creditcard dus hoop dat het per acceptgiro of overschrijving gaat of zoiets...lol.Heb net ook iets gelezen dat het heel goed kan dat het 6 tot 9 maanden duurt na het stoppen met de pil tot je uberhaupt een eisprong hebt. Lol, das lekker, zitten we voor niets te testen. 😂
Succes met de nieuwe testen
annalize schreef:Hé misslola, dat is goed nieuws!
En nu afwachten wat het effect is... Hebben jullie wel plezier in het klussen?
Ik ben aan het temperaturen, maar nog altijd geen eisprong, had 'm allang verwacht, gezien mijn vorige korte cycli. Ik heb m'n banner alvast maar even aangepast.
Voordeeltje van een late eisprong: dan word ik ook later ongesteld, en omdat ik op vakantie ga, vind ik dat helemaal niet erg!
anita schreef:@ misslola, hahaha dat is leuk, ook hier gisteren een hele dikke positieve ovutest in handen. (dag 13) Dus ook gisteravond niet zo spontaan aan het klussen geweest. Ook ik ben erg blij met de positieve ovutest, weet je in ieder geval dat het allemaal werkt...lol... had ook zo mijn twijfels of ik uberhaupt wel een eisprong had. Ga zometeen weer ff testen, kijken wat de test nu zegt, na 5 testen zonder ook maar enig streepje werd ik toch wel wat ongerust. Zaterdag een licht streepje, gister een dikke vette. Heb nu vandaag ook de hele tijd last van steken in mijn onderbuik, lol maar dat zal wel psychisch zijn ofzo...
Veel geluk gewenst deze ronde mislola, zou leuk zijn als het allebei lukt,...lol
annalize schreef:Nou ja, ik dácht dus dat ie wel op orde was. De laatste twee maanden 30 en 29 dagen. Leek me prima. Maar nu met die temperaturen raak ik een beetje in de war, ik heb even gegoogled en wel ontdekt dat het kan zijn dat rondom de eisprong zelf de temperatuur even daalt, ik hoop nu maar dat dat het is. Gisteravond in ieder geval geklust!
Ook heb ik de afgelopen weken het erg druk gehad, dus daar kan mijn cyclus ook door gaan schommelen.
Ik ben erg benieuwd hoe de temperatuur morgen is!
@misslola, erg irritant dat je nu helemaal niet weet wanneer de eisprong is geweest! Geen idee wanneer je dan overtijd bent!
Goed dat je vanaf nu 14 dagen telt, kan het alleen maar meevallen!
Misschien kan je ook een paar dagen temperaturen, als je boven de 37 graden zit, is de eisprong al geweest (wel 's ochtends opmeten voor dat je uit bed gaat)
Sterkte d'r mee!
annalize schreef:Ja, gezellig hoor op het bankje :lol:
anita schreef:nou nou, zeker stilte voor de storm hier. Nu op dag 23 van mijn cyclus (normaal 24 dagen) en heb het gevoel dat 😈 😈 er aan zit te komen helaas. Hoest verder bij jou mislola??? 8-)
misslola schreef:Sta je nu helemaal te stuiteren?
Het is toch wel een hele duidelijk positieve test!
En nu jij niet echt kwaaltjes hebt, geeft mij dat ook wel weer hoop!
Op het moment ook wel een ietwat zeurderige onderbuik, maar eigenlijk niet benoemenswaardig!
Voor mij blijft het nog even afwachten. Maar ik vind het echt super voor jullie...........
Heel onwerkelijk.
misslola schreef:Ik heb ook even tijd om kort te reageren. Heb zometeen weer een bespreking.
Vanmorgen heb ik een test van clear bleu gedaan en tot mijn verbazing verscheen er het woord ZWANGER!!!!
Ik kan het nog niet bevatten. Heb namelijk ook een test gedaan van Matcare. Deze zaten bij de ovulatietesten, maar deze geeft maar een streepje.
Net als jou anita ga ik van het weekend nog een keertje testen. Het is nog zo onwerkelijk.
Heb tot nu ook nog totaal geen tekenen van 😈 😈 . Zelfs geen oud bloed.
anita schreef:GEFELICITEERD MISSLOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een geweldig leuk nieuws, hebben die ovutesten toch hun werk goed gedaan deze maand...
misslola schreef:Nu jij nog.
Dat zou pas mooi zijn sweetangel!!!!
Ik duim voor je. Ik gun het je van harte.............
anita schreef:@sweetangel..... drie maal is scheepsrecht... ik heb goede hoop voor jou... drie tegelijk zwanger dat zou wat zijn.
anita schreef:@sweetangel..... drie maal is scheepsrecht... ik heb goede hoop voor jou... drie tegelijk zwanger dat zou wat zijn.
@misslola, nou voel me nog niet echt zwanger...lol... behalve dan beetje pijn in onderbuik af en toe. Haha na de tweede test en een belletje met de huisarts en vk zal het wel wat echter gaan worden denk ik. Nu maar hopen dat het bij iedereen goed blijft gaan.
Sweetangel schreef:Hej, hier nog steeds alles rustig. Wel een testje gedaan, konden het niet laten, maar was negatief en een beetje vroeg.
Las net verschrikkelijk nieuws over bij ons in Kampen. 4 kindjes omgekomen bij een brand :shock:
Sweetangel schreef:Ik ga jullie niet vergezellen. Gistermorgen kwamen ze toch op bezoek :twisted:
En dat heb ik geweten.. Damn, wat een pijn in het begin!