@guess
Van harte gefeliciteerd. Gelukkig weer iemand zwanger van de februaristoppers.
Hopelijk zijn we het allemaal aan het eind van het jaar.
misslolaOud lidBerichten: 2.358Lid sinds: 10 februari 2009
Guess07 schreef:Haha nee zover ik weet nog geen tweeling;) Maar er schijnen meer meiden uit deze maand een tweeling te krijgen dus vandaar dat ik dat zei.. 😉 Ik heb zelf uitgerekent (vanaf de eerste dan van m,n laatste menstruatie) dat het dan 18 juni moet zijn:) Dus ben net 5 weken en 6 dagen onderweg:)
Ben jij ook zwanger?
Guess07 schreef:Ooh jeetje! Dat zal wel een behoorlijke impact hebben gehad op jullie.. Hoe lang was je toen zwanger? Het is ook wel iets waar ik rekening mee blijf houden.. M,n vriend is niet meer te stoppen in z,n enthousiasme maar bij mij is het toch zo van eerst die 3 maanden maar eens doorkomen.. Hoelang heb je er toen over gedaan om zwanger te worden? Hoop dat het snel weer raak is en het goed gaat! Al kan ik me voorstellen dat je niet meer zo veel vertrouwen in je lichaam hebt als eerst..
Ja ik zou het ook super vinden! Het zou idd eerst wel even schrikken zijn haha maar zou het daarna super vinden! Maar ik heb zomaar het gevoel dat het er een is en dat het een meid is.. Heel apart maar dat dacht ik gelijk al?
En zwangerschapskwaaltjes.. Ben erg moe en heb zere tepels en m,n borstel zelf beginnen ook wel heel erg gevoelig te worden.. Verder gelukkig niet misselijk maar misschien komt dat nog.. Ben nu 5 weken en 6 dagen onderweg.. Al moet ik zeggen dat mijn moeder ook nooit misselijk is geweest dus misschien heb ik die massel:)
Klusse alvast ;)
anita schreef:Gefeliciteerd annalize!!!! Wat leuk voor jullie. Het gaat de goede kant op met de februarigrils 😃 😃
Wij hebben eergisteren de uitslag van de combitest gehad en deze was erg goed!!!! Wij zijn dus blij 1:1200 voor het eerste kindje en 1:1500 voor het tweede kindje. Zag dat jij de nekplooimeting afgelopen dinsdag hebt gehad naatje.... we zullen voor je duimen voor een mooie uitslag. Onze volgende mijlpaal is 8 december, dan gaan we voor de 20 weken echo. Over drie weekjes wel weer een gewoon bezoekje aan de gyn b(met een beetje geluk een mooie echo waar op te zien is jongen/ meisje). Als we het geslacht van de kindjes weten is het tijd om eens een keertje goed te gaan shoppen....lol. Dit hebben wij tot nu toe helemaal nog niet gedaan, wel al een hopp gekregen maar niets gekocht... oja 2 spenen met papa is the best erop hahaha.
@misslola, veel succes in de aankomende klusweken!!! Ook voor jou wordt hier hard geduimd...
Lysa schreef:Hoi meiden,
Ik ben vandaag ongesteld geworden 😢 flink balen. Ik ga deze maand beginnen met temperaturen. We hebben dat steeds voor ons uitgeschoven, omdat het me niet fijn lijkt om je elke dag te temperaturen, er elke dag weer mee bezig zijn. Maar als het na een jaar nog niet is gelukt om zwanger te worden, moet je toch van 3 maanden een temperatuur curve laten zien aan de huisarts?
@misslola, sterkte met afwachten, ik hoop voor je dat deze ronde je geluk brengt.
Zullen we weer een lijst bijhouden?
Misslola.......... 1e kindje.......... 1e ronde na mk.......... NOD 16 november
Lysa........... .. 1e kindje.......... 9e ronde................... NOD 9 december
Zwanger:
Guess07.......... uitgerekend?
Naatje83.......... Uitgerekend?
Anita............... Uitgerekend?
Annalize.......... Uitgerekend juli 2009
bianca_vries schreef:Hoi Meiden,
Ik ben februari dit jaar gestopt met de pil, helaas is het nog niet raak...
Ik heb dit forum nooit gezien :oops: anders had ik me natuurlijk meteen hier gemeld, maar mag
ik alsnog gezellig met jullie mee komen kletsen?
groetjes
naatje83 schreef:Hey,
Nekplooimeting was helemaal goed de kan was 1:3000 bij allebei. Maagjes, blaasjes, armpjes,
beentjes waren ook al goed te zien. Vruchtwater en nvelstreng waren ook goed echt heel
grappig om te zien allemaal. Lagen lekker te slapen dus moest even springen om ze wakker
te maken. Erg grappig heb weer mooie foto's meegkregen.
@Annalize van hart gefeliciteerd!
anita schreef:@naatje, wat een goede uitslag zeg die combitest, das weer een horde genomen in de nog lange weg te gaan! Wanneer ga je voor de 20 weken echo??? ergens eind december??? Denk dat ik net 2 weken voor loop op jou, ik ga 8 december. Hoe is het met je buikje??? Heb het gevoel dat die van mij echt al huge is... heb bij vlagen ook flink last van mijn banden.lol zal proberen binnekort een foto te plaatsen.
@misslola, hier alles goed hoor, net een weekje vakantie achter de rug en morgen weer aan het werk, we zullen zien hoe t gaat. Kan me voorstellen dat je dubbele gevoelens hebt nu je zus zwanger is. Zou leuk zijn als jullie over een paar weekjes ook kunnen zeggen dat jullie weer zwanger zijn!!! Las net in een ander topic dat jootje 82 (ook van het apriltopic) ook weer zwanger is, dat geeft goede hoop!!!
naatje83 schreef:@Misslola kan me voorstellen dat je je beroerd voelde toen je hoorde dat je zus
zwanger is. Maar een leuke bijkomstigheid is dat je tante gaat worden en dat
is kan ik je melden ook een groot genot probeer daar in ieder geval van te geniten.
En je moet maar zo denken jou tijd komt nog wel wie weet volgende week al. Ik
duim in ieder geval met je mee.
@Anita Hoe voelt die bandenpijn als ik vragen mag want ik heb iedere keer een soort
van kramp gevoel bij mijn baarmoeder maar ik dacht dat bandenpijn doortrok naar je
liezen en dat heb ik niet wordt weer erg onzeker van die krampen. Wij gaan 11
december voor een pretecho ben dan bijna 18 weken dan horen we ook gelijk de
geslachten van jut en jul en ik zal inderdaad eind december begin januari voor de
20 weken echo naar het ziekhuis moeten maar ik hou je op de hoogte hoor! Hoe voel jij
je verder?
@Sabien dat slijmerige had ik ook rond mijn eisprong dus ik ga met je meeduimen dat je
inderdaad een ei hebt gehad en wil toch nog even zeggen dat het goed is dat je naar
je lichaam hebt geluisterd en naar de gyn ben gegaan. Hoop dat je snel zwanger bent
het is je van harte gegund en hou ons op de hoogte.
anita schreef:nou mislola , even het lijstje updaten dan maar he!! 😂 Zeg gaan jullie trouwens naar de 9 maanden beurs in februari??? Ik wil namelijk wel gaan en dacht misschien is het leuk als we elkaar daar tegenkomen. Ik hoop dat ik nog mobiel genoeg ben tegen die tijd, mijn buik begint nu toch aardige vormen aan te nemen.
@ naatje, de bandenpijn kan ook alleen onder in je buik zitten hoor, hoeft niet uit te stralen naar je liezen of rug. Voelt als een soort spierpijn in je onderbuik.
Vanmorgen op de weegschaal gestaan en voor het eerst kwam deze boven de 70 kg (70.2) dus het gaat beginnen ahhaha woog voor dat ik zwanger was ook al 69/70 kg maar ben in het begin afgevallen, maar nu dus officieel in de lift omhoog... :? :roll:
Sabien84 schreef:ik had gehoopt er vandaag misschien een NOD bij te kunnen zetten maar helaas hebben we te horen gekregen dat de clomid niet is aangeslagen, en ik dus geen eisprong heb gehad. Dus er gaat weer een dik een maand overheen voordat ik weer nieuws heb helaas :cry:
Sabien84 schreef:Voor mij geen mooi kerstkado dit jaar. Heb met 100mg wederom geen eisprong gehad.
Op naar 2010...
Sweetangel schreef:Hej!!
Hier inderdaad ook een positieve test. Maandag 11 januari de eerste echo:-D
ben nu erg moe en futloos. Heb een zeurende pijn in m'n benen en rug... herkennen jullie dit??
-xxxxx-
Sweetangel schreef:och, zie je wel. Lees het nu in je onderschrift... :oops: Wat fijn dat je echo's goed zijn. Ik ben een beetje zenuwachtig voor maandag.... Blij als t maandag 8.30 is....
Sweetangel schreef:Vandaag de echo gehad. Er was een mooi klein haribo beertje te zien 😃 vandaag precies 9 weken, dus zijn 16 augustus uitgerekend 😊
Hoe is het bij jullie?