Ikke vorige maand ook voor het eerst ovu testen gebruikt en ook gelijk raak.
Dus dat geeft hoop!!!!!!!!!!!! 😉
misslolaOud lidBerichten: 2.358Lid sinds: 10 februari 2009
Sabien84 schreef:nog steeds geen 😈
IK BEN HET WACHTEN V*RD*MM* ZO ZAT!!!! Als ik dit topic zo terug lees zakt de moed me echt in de schoenen hoor. We zijn allemaal al 6 maanden van de pil af. Zover ik kan zien heeft iedereen een beetje kijk op haar cyclus en er zijn er zelf al een paar een blijde verwachting. En ik... Ik moet het doen met een cyclus van 108 dagen, 1 van 45 dagen en nu de 3e alweer 38 dagen. Ik heb wel sinds vandaag wat last van mijn buik. Alsof de 😈 onderweg is, maarja. Dat heb ik wel al vaker gedacht de afgelopen 2 weken. (en nee, ben niet zwanger wand heb de afgelopen 2 weekenden een test gedaan die allebij overduidelijk STREEP LOOS waren)
@Biancatje. Succes. mogen de ovu testen je veel geluk brengen!!
misslola schreef:Kan begrijpen dat je gefrustreerd bent. Misschien dat je met homeopatische pillen je cyclus een beetje op de rit krijgt?
Teunisbloemolie schijnt daar bij te helpen. Schaadt het niet dan baadt het niet.
Heel veel succes!!!
Liefs
anita schreef:das goed om te horen biancatje.... ik heb vorige maand voor het eerst ovutesten gebruikt en het was meteen raak. Hopelijk voor jou deze maand ook !!!
anita schreef:@ naatje83, spannend hoor!! Ik begin u toch wel een beetje onzeker te worden, zoveel slechte berichten gelezen de afgelopen dagen in het forum uitgerekent april 2010. Geloof dat er wel 4 of 5 zijn afgevallen in de laatste paar dagen, dat geeft mij niet veel goede hoop. En dan moet ik nog zo lang wachten op de eerste echo, volgende week woensdag hebben we intake en dan pas een afspraak maken voor echo. Dat zal dus op zn vroegst de week erna zijn, misschien nog wel een week later, das dus pas over 3 weken, weet niet of ik nog zo lang in onzekerheid kan zitten hoor. Had je ook al gelezen dat misslola helaas ook is afgevallen??? 😞 :(
Sweetangel schreef:@ misslola, wat leuk dat je die reis gaat doen. De reden erachter is miss minder leuk... Maar wel iets fijns om naar uit te kijken. Hier is het wachten tot mijn NOD 20 september. Probeer er even niet zoveel mee bezig te zijn.. Geen testen, niet zoveel op t forum. Staat hier nogal een drukke periode te wachten. Mag bijna afrijden, huis bijna klaar, ben bezig met afstuderen pfffff Wel veel allemaal....
naatje83 schreef:Hey Sabien ik denk dat je voorgevoel gewoon klopte hoor! De huisarts verwijst je niet voor
niets direct door naar het ziekenhuis. Je zal misschien wat inwendige echo's krijgen maar dat
is ook geen drama hoor! Heb er ondertussen in drie maanden tijd ook al een stuk of tien gehad.
Heel veel succes in het ziekenhuis en ik hoop dat er iets uitkomt waar jullie wat mee kunnen en
dat er iets aan gedaan wordt.
anita schreef:morgen ben ik 9 weken precies. Maandag 28 september hebbben we de eerste echo, als het hartje klopt en alles ziet er goed uit zal ik een onderscgrift maken met een leuke banner. Ben nu gewoon nog veel te bang dat het allemaal toch niet goed zit... (mijn eiegen onzekerheid) er zijn zoveel afvallers op het apil forum dat is echt niet normaal meer. Heb wel eens gehoord dat 1 op de 8 zwangerschappen niet goed gaat, volgens mij zitten we in het april forum rond de 1 op 5, das toch wel heel erg..... 😢
Maar goed nog 1 weekje en dan weten we meer!!!!
Hoe gaat het verder met jou????
naatje83 schreef:@Misslola heb me vandaag ziek moeten melden zo misselijk ben ik lig lekker op de bank met
de laptop op schoot. Heb besloten om deze zwangerschap echt naar mijn lichaam te
luisteren. Dus het werk kan me even gestolen worden de baby's gaan voor! Hoe is het
met jou?
@Annalize ik vind het echt helemaal te gek en mijn vriend ook. We hebben het inmiddels
al wat mensen verteld en die vinden het ook allemaal te gek!
@Sabien hoe is het gisteren bij jou afgelopen???????
@Anita nog 6 dagen dan heb je de echo!!!!!!!!!!!!!!!!!
naatje83 schreef:Zeg nooit nooit misslola je weet het gewoon niet bij de een is het sneller weer raak als bij de
ander maar je moet de moed niet opgeven hoor! Ben je alweer ongi geweest? of niet.
naatje83 schreef:@Misslola heb me vandaag ziek moeten melden zo misselijk ben ik lig lekker op de bank met
de laptop op schoot. Heb besloten om deze zwangerschap echt naar mijn lichaam te
luisteren. Dus het werk kan me even gestolen worden de baby's gaan voor! Hoe is het
met jou?
@Annalize ik vind het echt helemaal te gek en mijn vriend ook. We hebben het inmiddels
al wat mensen verteld en die vinden het ook allemaal te gek!
@Sabien hoe is het gisteren bij jou afgelopen???????
@Anita nog 6 dagen dan heb je de echo!!!!!!!!!!!!!!!!!
anita schreef:@ mislola ik hoop dat jullie snel weer het geluk mogen hebben om zwanger te worden, je ziet het bij naatje83..... het kan zomaar in 1 keer weer raak zijn. Geef de moed niet op.
Ik voel me in ieder geval een stuk beter dan vorige week. Ben al weer een paar dagen aan het werk en dat gaat over het algemeen weer goed. Merk alleen wel dat als ik honger krijg dat ik ook echt wat moet gaan eten anders voel ik me binnen een half uurtje echt vreselijk beroerd, mijn baas weet ervan en vind het dus niet erg als ik even 5 minuten snel wat ga eten. (gelukkig) Wat op zich wel een wonder is want verder interesserd het hem echt geen bal dat vind ik toch wel jammer en af en toe ook moeilijk. Hij begrijpt ook niet dat ik me soms gewoon ff niet goed voel en dan dus niet de volle 100 % kan inzetten, maar goed we doen het er maar mee. ik heb het 1 andere collega verteld en zij vind het echt super leuk en houd er wel rekening mee, ze tilt zware dingen voor me ed.
Ben de dagen nu echt aan het tellen tot maandag, als alles goed zit dan gaan we het ook aan mijn schoonouders vertellen, mijn zus en zwager en mijn schoonzusje met gezin. Allemaal erg spannend dus..... 😂 :lol:
anita schreef:Ok eerste echo gehad..... Naatje83 ik heb leuk nieuws... lol... ook ik ben in verwachting van een tweeling!!!!! Wat een shock zeg toen we daar waren, allebei mooi kloppend hartje en erg bewegelijk. Spannend spannend spannend hoor wel even flink wat aanpassingen in de planning maken nu... 😂 :lol:
anita schreef:Hier even een update van mij, alles gaat goed. De kleintjes groeien als kool hhaha en ik voel me ook een stuk beter dan een paar weken geleden. Moe ben ik nog wel en af en toe misselijk maar verder mag ik niet klagen.
Hoe is het verder met alle februari girls????????
naatje83 schreef:@Marjan heb hier geen ervaring mee. Maar misschien de eerste tekenen van een
naderende ongi. Hoop het in ieder geval wel voor je.
@Misslola kan wel een tijdje duren he voordat je cyclus weer op gang is. Tegen mij
is toen gezegd een week of 6 omdat ik een mooie cyclus had maar ik hoor van andere
meiden dat het zelfs 6 weken tot 4 maanden kan duren. Hoop het natuurlijk niet voor je.
Heb je al een test gedaan? Ik was natuurlijk ook gelijk weer zwanger.
naatje83 schreef:@Misslola een beetje raar misschien maar ik zeg gefeliciteerd met je ongi. En nu
weer vol goede moed verder en dat jij het topic uitgerekend augustus 2010 mag
opstarten.
@Anita hoe voel jij je?