Nou dames
Tot gauw he!!
XXX
Sabien
sabien.70Oud lidBerichten: 1.420Lid sinds: 16 juni 2008
Cato schreef:....
Lowiena ook al nachtproblemen met D. Pfff snappen die kinders niet dat wij niet goed functioneren met te weinig slaap???
..... een stuk liga tweede stap gegeven. ……
Nou, ik ga snel weer aan de slag, doeidoei
Momo28 schreef:....
@Lowiena: lekker D aan de bloemkool!! Leuk! Heb je wel foto's van zijn koppie?
...Liefs Momo
Cato schreef:Die liga's zijn vanaf 4 maanden, dus dat is verantwoord! Is echt leuk hoor, zeker als Noor al geinteresseerd is in wat jij eet en als ze het zelf beet kan houden. Alles zit wel onder, maarja, dat moet je er voor over hebben!
Momo28 schreef:....
Wat hebben jullie zoal standaard in huis dan??
Mijn idee is om Noor straks 's avonds wat groente te geven (zelfgekookt) en een maandje erna 's ochtends wat fruit (ook vers).
Verder heb ik geen idee qua melk, papjes, liga's etc.....
Voel me een beetje Sabien nu, hihi.. maar ja die is toch op vakantie :D
Momo28 schreef:........ We hebben dus nu besloten toch vanaf morgen al aan de groentehapjes te gaan. Nog niet ter vervanging van een melksessie, maar juist extra. Ik kan haar dat dan mooi 's avonds geven, tijdens het koken en na ons eigen eten krijgt ze dan de laatste bv.
@Janneke en Lowiena: hoe doen/deden jullie dat met bv? Gewoon langzaamaan de groente hoeveelheid opbouwen tot er een bv vervalt? Ik wil dan later ook fruit gaan geven, maar dat echt pas over 2 maanden ofzo. Ze slaapt nu ook best lang 's ochtends, dus er is niet echt gelegenheid voor om haar dat te geven.
.....Liefs Momo
Janneke14 schreef:.....
@Lowiena, hoe was het op het CB?? D kan bij dingen op tafel?? Is de tafel zo laag, kan hij staan aan tafel?? Vertel! Hoe doet hij dat?!?!...Tot later! Liefs Janneke
Momo28 schreef:.....@Lowiena: dat heb jij met D toch ook?
....
Heeft een van jullie al eens courgette gemaakt voor de kleine? Dit kook je dan toch zonder schil? En vries je het dan gepureerd en al in? Kan dat eigenlijk met alle groenten? Ik vind t wel een beetje onhandig volgende week met de vakantie, maar ja aan de andere kant is het ook et ideale moment om eens wat tijd ervoor te nemen. straks maar ff een staafmixer gaan kopen, dan kan die mee! Kan ik ook eindelijk eens al die leuke slabbers gaan gebruiken! bij de bv gebruik ik nooit een slab, hooguit een spuugdoekje ofzo :)....
liefs momo
Momo28 schreef:....Hoe lang kun je trws zo'n geopend olvarit of friso potje gebruiken?
.....Oh ja, mixen jullie er ook nog bv of flessenmelk doorheen? dat hoeft niet toch?
....Liefs Momo
Momo28 schreef:....@Lowiena: D doet het goed! Is toch nu geen -1 kindje meer met dat gewicht neem ik aan???? Pff Noor weegt zowat een kilo minder! (hoog tijd voor bijvoeding dus!! haha)....
Bij mij op het cb zeiden ze trws qua allergieën in elk geval niet te beginnen met voedsel waar je zelf allergisch voor bent. Overal wordt bijvoorbeeld appel of peer aangeraden als 1 van de eerste stukken fruit, maar daar ben ik juist allergisch voor, dus daar ga ik mee wachten tot later.
...Liefs
Momo
mamasanne1 schreef:Hoi meisjes,
Vandaag is het gelukkig goed gegaan bij de oppas! Bart was weer lekker vrolijk, en heeft dus heerlijk gespeeld, geslapen en gegeten.
Hij heeft helemaal eigenhandig een kwart liga gegeten...Hij wist meteen wat de bedoeling was en vond het heerlijk! Hij liet het stukje een keer vallen en toen ik het oppakte greep hij het meteen met twee handjes vast. Ik was alleen wel vergeten dat het een ontzettende bende maakt :mrgreen:
Momo: Ik was ook al bij de AH maar daar verkochten ze alleen stap 2 en 3....UIteindelijk ben ik bij de Super geslaagd.
.....Vlees vind ik wel wat vroeg vanaf 6 maanden...denk dat ik daar niet eerder dan met 9 maanden mee wil beginnen. Bij Sanne ben ik toen begonnen met kip (gebakken in een beetje olie), rundergehakt en koolvis.
....Mama's van jongensbaby's: bij de Hema verkopen ze nu een superleuk shirt met lange mouwen en van dikke kwaliteit. De basis is wit met een brede rode bies langs de hals, mouwen en onderkant en overal staan zwarte autootjes en appels. Het klinkt zo misschien wat mwah, maar het i secht een super stoer shirt!
....Trusten allemaal!
x
Bloemetje81 schreef:..... Wij hebben weleens gehad dat de bewoners thuis waren toen we een woning gingen kijken, nou dat is ook niks hoor! Dat voelt zo raar :oops: Ik hoop voor je dat je droog blijft, tis hier echt baggerweer!
.....
......Ook allergisch voor fruit..lastig! Ik heb sinds kort ineens vreselijk jeukgevoel in m'n mond na het eten van appels, kersen in ieder geval. Krijg dan soms ook een bult op m'n lip :? Vaag hoor, had er nooit last van.
....
D. wacht op een broertje of zusje zie ik 😃 Ben benieuwd Lowiena hoe snel het gaat lukken!? Hihi heb jij een keer veel tijd, is de rest er bijna niet :roll:
Bedankt voor je richtlijnen van het cb, zal de 10e eens vragen en kijken of het erg verschilt of dat dit toch overeenkomstige richtlijnen zijn 😊
Lieke eet nu ook nog maar 2 of 3 lepeltjes en vind het dan wel genoeg, tis meer proeven en wennen aan iets anders...
.....laters!
mamasanne1 schreef:....Hij heeft helemaal eigenhandig een kwart liga gegeten...Hij wist meteen wat de bedoeling was en vond het heerlijk! Hij liet het stukje een keer vallen en toen ik het oppakte greep hij het meteen met twee handjes vast. Ik was alleen wel vergeten dat het een ontzettende bende maakt :mrgreen:
Momo: Ik was ook al bij de AH maar daar verkochten ze alleen stap 2 en 3....UIteindelijk ben ik bij de Super geslaagd.
......Vlees vind ik wel wat vroeg vanaf 6 maanden........
Mama's van jongensbaby's: bij de Hema verkopen ze nu een superleuk shirt met lange mouwen en van dikke kwaliteit. De basis is wit met een brede rode bies langs de hals, mouwen en onderkant en overal staan zwarte autootjes en appels. Het klinkt zo misschien wat mwah, maar het i secht een super stoer shirt!
....Trusten allemaal!
x
Momo28 schreef:......Heb trws het idee dat er een tandje aan zit te komen, ......en grijpt af en toe naar haar oortjes. heb gelezen dat ze daar ook last van kunnen krijgen als er een tandje doorkomt, dus wie weet. ....Liefs Momo
Momo28 schreef:....@Lowiena: jij nog leuke plannen voor vandaag? Hoe gaat het eigenlijk met je sollicitaties?....Momo
meisje25 schreef::o Waar is iedereen???????
mamasanne1 schreef:
Jij bent ook wel erg hoor! Geeft Thijmen je eindelijk weer een goede nacht, wordt als dank zijn speen weggehaald!! Ben benieuwd of hij vannacht weer zo lief is... :roll:
Ga zo even 'Wie is mijn ex"kijken op Ned 3...leuk met ruben Nicolaï :P
meisje25 schreef:mamasanne1 schreef:
Jij bent ook wel erg hoor! Geeft Thijmen je eindelijk weer een goede nacht, wordt als dank zijn speen weggehaald!! Ben benieuwd of hij vannacht weer zo lief is... :roll:
Ga zo even 'Wie is mijn ex"kijken op Ned 3...leuk met ruben Nicolaï :P
Als je het zo schrijft denk ik idd ook niet dat hij lief voor me gaat zijn vannacht 😂
Leuk programma? Hoe laat begint het? (Nu waarschijnlijk 😃 )
meisje25 schreef:
Meike gaat de kamer door! Goed zeg! Maar dan was Thijmen dit keer het voorbeeld! Dat doet hij namelijk sinds een week! Hij is echt aan het 'tijgeren' door heel de kamer heen! Sinds vandaag gaat dat in rap tempo 😂 Dus mama moet haar ogen en oren goed open gaan houden! Wel echt heel leuk om te zien. Hij heeft zo'n auto van Vtech en die rijdt iedere keer voor hem uit als hij hem probeert te pakken! En dan Thijmen er weer achteraan. Zitten heeft Thijmen nog niet zo'n interesse in.
meisje25 schreef:Janneke, nog een vraagje aan jou. Hoeveel fruit/groentehap eet Meike? En ging Meike vanzelf maar om 3 voedingen vragen?
mamasanne1 schreef:Hij heeft vanavond ook zo lief in de box liggen spelen... in de spiegel van het activity center had hij een heel lief vriendje gevonden naar wie hij heel hard aan het lachen was 😃 Wat een heerlijk jong!
mamasanne1 schreef:Vergeet nog helemaal te zeggen dat ik mijn afdelingshoofd vandaag weer voor het eerst gezien heb....ze was drie weken op vakantie. Ze heeft "goedemorgen" gezegd en "tot maandag"....Dat is alles!! Dus totaal geen interesse hoe het nu gaat, en hoe de afgelopen weken zijn gegaan (na 7 maanden afwezigheid). Maandag is ze van mij en wil ik weten of ik oktober weg kan. Bah, wat ben ik dat mens zat!
Janneke14 schreef:Halllloooooooo!!!!!!!