Momo28 schreef:Goedemorgen dames!
....Joepie, ik zit weer fijn te kolven... bleeh! Heb gisteren met moeite uiteindelijk 1 potje van 170cc in de vriezer kunnen doen (na 2 dagen kolven), maar goed, denk wel dat t ee kwestie van opbouwen is.
....liefs momo
Vaker een beetje kolven dan 1 keer lang bouwt sneller op en natuurlijk beide borsten per keer, maar dat zal je wel allang weten ;). Ik kolf hier ook langzaam hoor, kolf nog maar 1 keer per dag als D. een hele dag naar het kdv is en dan kolf ik met moeite 100mL terwijl hij 120mL mee in de fles krijgt.
Donna2 schreef:Goedemorgen!
@Lowiena: wat zielig ook voor D. zo benauwd. Gelukkig helpt het pufjesapparaat goed. Jammer dat je alweer een aankoniging van ongenode gasten voelt... Want als je ongesteld wordt gaan jullie een pauze inlassen van een paar maanden toch?
......
@Klein drama gister... Lief had potjes eten gekocht, vanaf 8 maanden (gewoon niet goed gekeken). ...... Ineens blijft er iets in zijn keeltje hangen, hij wordt rood, ik vlieg voorover om hem naar voren te hangen en geef een mep op zijn rug, begint hij toch te braken! Alles eruit, en heel veel slijm. Daarna bleef hij huilen en hoesten, hij had het duidelijk benauwd en was misselijk, want hij was ook bellen aan het blazen. ......
......
Liefs, Donna
Vooralsnog blijven de gasten weg, het is inderdaad even een vraag of we nu nog 1 keer proberen of dat we 2 a 3 rondes overslaan. Wordt het een volgende ronde dan wordt het eind juni begin juli geboren, dus waarschijnlijk gaan we dan wachten tot december 😞 .
Pffff, dat is inderdaad schrikken. Als ie een verstopt neusje heeft gaat het mondje ook open om te ademen, doet D. ook namelijk en dan verslikt ie zich inderdaad soms. Je kunt de 8 maanden potjes ook effe fijnmalen of vandaag nieuwe kopen 😉 .
@momo: arme Noor waren ze het water niet gewoon vergeten te verwarmen, heb ik ook wel eens met zwangerschapszwemmen gehad.
Liga meenemen voor na het zwemmen goed plan, hier kreeg D. pas bij thuiskomst fruit en ligt nu 1/2 uur in bed, moet hem er zo weer uit halen voor zijn bammetje en bv, want hij moet voor 1 uur bij het kdv gebracht zijn. Ga er dus maar van tussen.
Denk dat het tot morgen ochtend wordt en wie er niet is morgen bij de meeting die schrijf/lees ik maandag weer.
Liefs L.