sabien.70 schreef: ja lang leve de 100 watt lamp die nog steeds niet is vervangen, die sukkel deed de lamp aan om de speen te zoeken, kerels!!!
:mrgreen: hier altijd hetzelfde! papanoor leeft in de oprechte veronderstelling dat als noor eenmaal slaapt ze ook niet meer zo snel wakker wordt! niet waar dus!! ik doe ook altijd het badkamer ligt aan ipv de lamp op de overloop, papanoor dus niet... grrrr
sabien.70 schreef: Momo, wat akelig dat het water zo koud was, heb je toch wel wat van gezegd he? Voor Noor is het op zich niet zo erg maar voor de echt pukkies wel. Die kunnen er wel onderkoeld door raken!!
ja was echt zielig, gelukkig vonden de juffies t ook niet fijn, volgende keer zal t dus wel weer aangenaam warm zijn!
sabien.70 schreef: Pampers, ik heb gisteren een pak pampers gekocht ter vergelijking met kruidvat luiers, ik ruik tegenwoordig al zo snel een plasluier, heb het idee dat ze niet zo goed absorberen idd. Net de 1e omgedaan, jee wat zijn die luiers een stuk dunner en flexibeler dan de kruidvat zeg!!
nou he? ik was ook verbaasd, heb een tijdje kruidvat luiers gehad en merkte daarna pas t verschil met pampers. heb trws over huggies ook wel goede verhalen gehoord, maar die heb ik nog niet geprobeerd en die digros luiers kan ik beter laten liggen toch?
sabien.70 schreef: lunchse!!Noor gedraag je he!!!!!!
noor heeft zich voorbeeldig gedragen. braaf zitten lachen naar iedereen en haar boterhammetje zitten eten. ook weer heel veel gedronken!
sabien.70 schreef: Momo is de BV productie weer aan het oppimpen!! Goed hoor, petje af dat je het nog niet zat bent!!!
het kolven ben ik wel degelijk zat en als ik (ooit) werk heb stap ik ook van de middagvoeding (als bv) af, maar 's ochtends en vooral 's avonds hoop ik het nog lang vol te houden, vind het zo enorm gezellig ook! vooral 's avonds, dan zitten we saampies op haar kamer en kijkt ze me echt helemaal verliefd aan en ondertussen maken we samen net zo lang geintjes tot we allebei in een deuk liggen (allemaal tijdens de bv dus), gewoon heel intiem, vind t dus nog erg leuk 😊