Goede morgen nog effe gauw voor ik ga zwemmen, misschien vanmiddag nog even, ga niet de hele middag +avond naar mijn pa. Omdat we vanavond nog een verjaardag hebben. Momo28 schreef:Zo Lowiena druk programma weer! En in 1x de middag bv afgeschaft! goed gedaan!
....Liefs
Momo
Was maar 60 mL maar toch scheelt weer een keertje zitten en vooral scheelt weer kolven 😃 sabien.70 schreef:....
Lowiena, hmm, je pa neemt zijn hond mee op visite naar jullie??? Kan die niet thuisblijven dan? Zit jij met de rommel hahaha!
Heeft een friese stabij(???) van 1,5 die ze dus niet op de boot kunnen achterlaten en ik heb ze zelf voor het eten uitgenodigd.sabien.70 schreef:
O, ik lees het al, wij worden weer keihard afgeserveerd dit weekend, nou ik hoop dat er heeeeel veeeeel geschreven wordt hihi!
Mooi 1 borstvoeding kwijt!!
Ja zeg is toch niets nieuws dat ik er in het weekend zo goed als nooit ben. En dat jullie toch wel heeeeeelllll veeeeellllll schrijven 😉 😃 😃 😃
sabien.70 schreef:
Die D dus ook niet al te lang, nou ja, wat een ukkepukkies allemaal hier hahahaaha, mijn Karianne spuugt ze straks allemaal op de kop hahaha, lijkt me geweldig, een mooie lange meid van 1.80 of zo!!!!!!!
Ach ja D. heeft zijn lengte niet mee gekregen met zijn genen. Denkt dat D. en Karianne dan niet zo goed gaan matchen met het uithuwelijkprogramma van 26 september 😉
sabien.70 schreef:
Hmmm Lowiena's man doet zijn ring af bij het klussen ivm beschadigen, .......!!!!?????? .......
doei
Sabien
:mrgreen: was er al bang voor, volgende keer maar timmeren, zagen, schilderen, slijpen, boren, schuren, schroeven, sleutellen, metsellen etc. vermelden 😃
Momo28 schreef:Hey Donna,
heb ff een vraagje voor jou, weet jij hoe je een pdf moet comprimeren? ....
Heb jij tips? (of iemand anders?)
Liefs
Momo
Wil nog wel eens helpen om je powerpoint eerst als nieuwbestandje (andere naam dus) op te slaan, hoe maak je de pdf (printen als pdf file?)
Succes.
Ga zwemmen (shit D. is gaan slapen in de box.) arm ventje, gisteren helemaal overstuur tijdens het groente hapj. Had vreselijke honger duurde, te lang, zat nog een boertje dwars, had veel te weinig geslapen (middag dutje van 15 minuten ofzo), en door het gretig eten ook nog eens verslikt. Maar uiteindelijk alles op gekregen. pfff nou ja hebben mij pa en stiefmoe hem ook eens zien huilen.
Gisterenavond, maar vroeg naar bed. Wordt op 22:00 netjes wakker voor zijn laatste voeding, maar toen ie weer in bed moest ging het mis, krijzen, er zat hem duidelijk wat dwars, verwoeden pogingen, van water drinken, boertje laten, nog wat drinken aan de borst, lopen liggen bij pa of ma. Is uiteindelijk bij mij op de bank inslaap gevallen, pas toen hij zelf het speentje eruitgooide hebben we hem om half 1 in bed gelegd. pffff en ik wilde vroeg gaan slapen omdat het vanavond en morgenavond ook laat gaat worden bleeeehhhh. Misschien krijgt D. tandjes dachten we gisteren, paracetmol heeft ie nog gekregen en voor de zekerheid ook maar wat gengigel (? sorry effe kwijt hoe dat spul ook weer heet). Ga toch maar die vsm druppels halen, mocht het dan mis gaan met zijn andere homeopatische middelen, dan gaan we gewoon weer een nieuwe dosis halen bij de homeopaat.
Nu moet ik echt weg...
tot vanmiddag of maandag,
Liefs L.