Ja ik ben bij, heb ondertussen, D. nog een bammetje gegeven en een flesje hoor, flesje schoongemaakt, volgende flesje klaar gemaakt, en natuurlijk gekolfd. Ja moet weer kolven hè morgen kdv en effe testen hoeveel D. drinkt nu hij van alles bij zijn flesjes krijgt. D. ook nog op bed gelegd, en zo te horen mag ik hem er weer uit gaan halen, zo maar effe gaan kijken.
sabien.70 schreef:...
Lowiena, jeetje, jij gaat onder het mes??? Speciale reden? Bij een man is het toch duidelijk een minder heftige ingreep hoor, alhoewel het de verkering enorm tegenviel, maar goed mannen blijven toch jankerds (ik generaliseer even) over het algemeen!!!
...Doegie S
Zal toch niet veel heftiger zijn, moeten alleen wat dieper graven toch? en op 2 plekken. Ach ja we zien wel over een paar jaar.
Cato schreef:....O ja, nieuwe intertoys loopding is een groot succes! Ze kan natuurlijk nog lang niet lopen ermee, maar het spelen met alle klepjes, dingetjes en geluidjes vind ze super. Vind D. het ook leuk Lowiena?
....Jaaaa hij begon er gelijk op te slaan en er naar te grijpen, vooral de ballen onder in rond draaien en de tandwiel een groot succes, en dat lichaampje dat met de muziek meedanst echt gewelig. Een minpunt, papaD. wilde erbij zijn bij het geven zeg maar, dus dat werd 's-avonds voor de laaste voeding, ja ja meneerjte D. helemaal hyper van dat ding niet slapen dus hè. Nou ja uiteindelijk viel ie wel doodmoe in slaap hoor.
sabien.70 schreef:Janneke doet dus ook aan russische roulette kwa anti conceptie, Lowiena krijgt geduchte concurrentie volgens mij, Cato, Donna, Janneke!!!!
Wel apart dat er best veel pilklachten zijn hier, ik heb er nooit last van gehad, zo gek, maar ja ik slik dat vieze ding al sinds mijn 17e (met wat tussenpozen kwa zwangerschappen) dus ik vond het wel genoeg.
.....
pfff. Gelukkig ik durfde al niks te zeggen, maar heb eigenlijk ook geen klachten over de pil (op de 5 kilo die ik aan het begin in no time aan kwam na).
Janneke14 schreef:....Hebben jullie de box nog in de kamer staan? Gebruiken jullie de box nog?? Meike zit er eigenlijk nooit meer in....twijfel eigenlijk een beetje of ik 'm weghaal of toch laat staan. Kan eigenlijk niet echt voor- en nadelen bedenken waarom de box zou moeten blijven of weg zou moeten. Iemand??
....X
Hier staat de box nog, D. speelt er gewoon in, op de vloer is erg lastig ivm de kat en het huis is absoluut nog niet kind proef. De box is op latere leeftijd ook een erg handig rustige speelhoek, vooral in de wat actiever rond ren fase en je net effe wilt dwijlen ofzo. Je kunt er ook 2 spijltjes uit halen en een beetje leuk bekleden dan is het straks een leuk speelhuisje, en als ze er effe niet uit mag het gat richting de muur draaien. Maar ja als het erg veel ruimte in huis in beslag neemt kan ik me ook goed voorstellen dat je het weghaalt.
sabien.70 schreef:....
Meisje, hele zware botten, dat zal wel meevallen! We vergelijken de 26e toch??????????
.....hahah XX
:shock: ik kom niet meer 😉 😃 😃
mamasanne1 schreef:... Hebben jullie geen papierbak? Is gewoon een kliko, maar dan dus voor papier :roll:
....
nee hoor gewoon de doos de deur uit gooien. Onee netjes neer zetten tussen het fietspad en de stoep. Wordt 2 keer per maand opgehaald. Oeps gisteren vergeten, dus wordt weer 2 weken wachten. :roll: Glas en blik hier ook gewoon zelf wegbrengen.
sabien.70 schreef:....Logeren, hier ook weinig hoor, alhoewel Marinda wel de smaak te pakken krijgt! Mams heeft het er nog steeds moeilijk mee, vind het superkaal wakker worden als er een kind niet thuis is!!!
....XX
Sabien
Logeren echt niet, zolang de melkfabriek nog werkt, vindt kolven voor kdv al genoeg werk. Zie het alvoor me, bij mijn eigewijze wij weten het beter schoonouders, bij mijn rookende moe en egoistisch stief pa of op de boot bij een veelste drukkehond maar wel bij mijn lieve pa en stiefmoe die wel luisteren hoe wij D. opvoeden/verzorgen. En ikke die geen rust heeft ha ha ha ik peins er niet over.
Bloemetje81 schreef:......
Ik ben begonnen met het afbouwen van de bv, de eerste die eraf gaat is de middag. Sinds gisteren echt begonnen en vannacht ernstig een borst vol en aan 't lekken...pfff hoop niet dat dat te lang duurt :? Maar eens zien hoe het gaat.
Verder ff geen nieuws, zal nog ff hyves checken en dan naar benee. Krijgen vanmiddag vrienden, gezellig en morgen nog weer flink aan de strijk :| en dan disndag weer aan 't werk 😞 brrrr nu nog niet veel zin in!
Liefs
Wauw heb je in een keer een voedingsmoment eruit gegooid? Ik doe het hier rustig aan hoor, steeds een beetje meer andere voeding of diepvries bv en minder lang aan de borst (dat laatste gaat vanzelf). De bv bij de avondmaal ben ik wel in 1 keer over op yoghurt gegaan, maar toen dronk hij al niet eens zoveel bv meer.
tot later of morgen....
Liefs L.