Haha, nee. Dat zal ik niet doen!! :mrgreen:
Ik duik ook m'n bedje in!
Slaap lekker!!
X
Janneke14Oud lidBerichten: 2.217Lid sinds: 23 juli 2007
Janneke14 schreef:mamasanne1 schreef:Volgende autostoeltje kan idd vanaf 9 kilo...Alleen is de lengte wel belangrijker dan het gewicht. Als het koppie boven de maxi cosi uit gaat komen is het niet echt veilig meer. En het is natuurlijk ook wel belangrijk dat de uk al echt kan zitten! Ik hoop dat Bart nog een maand of 2 in de cosi kan blijven..daarna mag hij in de gebloemde roze stoel van Sanne 😂 Ding staat op zolder en is nog helemaal goed! Zal er wel een andere (mannelijke) hoes voor kopen hoor. Een hele nieuwe stoel vind ik echt zonde...dat ding was 250 euro...
Zijn die autostoelen eigenlijk een beetje makkelijk te bevestigen in de auto? Net zo makkelijk als de maxi-cosi? Of is het meer "vast is vast en dan zo min mogelijk eruit halen". Papameike brengt Meike nl altijd naar het KDV en ik haal haar op, beide met de auto (maar niet met dezelfde auto).
sabien.70 schreef:Hai hai!!
Donna, wij allemaal maar zeggen hoe goed Mamasanne er uit ziet om haar weer happy te krijgen en het enige dat jij hoeft te doen is je gewicht noemen, was alles maar zo easy he hahhahaha! Jullie zijn allemaal lichtgewichtjes hier!!!
Pil, ik werd er (nog) dik(ker) van hahahha, hield vocht vast en had geen zin meer om aan de relatie te werken, de prullebak in met dat ding!!!
Donna zat weer op haar werk, dan heeft ze weer tijd voor ons hiihhi! Bruiloft, errug leuk, maar ja de day after he!!! (NB ik heb het niet over je alcoholmisbruik hoor hahhahah)
Leuk dat het leuk was! (klinkt een beetje raar wel)
Vos zijn schema is toch keurig kwa melk!!! Karianne krijgt 4 keer 200 ml voeding (180 6).
He aan de rubbers, tsja..... je moet wat he! Maar ach een half jaartje is te overzien, dan lekker zwanger zijn, bevallen en dan de knoop bij Lief, prima planning toch!!
35 tsjonge, jong ding!
Hoe oud is jouw verkering eigenlijk???
Janken om Vosje, snap ut hoor!!!
haahah geweldige omschrijving van je boxkleed incl diksap en kwijl hihi!
Momo28 schreef:Van onderen ben ik geloof ik niet echt wijder dan daarvoor, althans dat ervaar ik niet zo. Maar ik ben natuurlijk geknipt en gehecht, dus denk dat ze toen de boel wel goed dichtgemaakt hebben.
Janneke14 schreef:Is die mexicaanse griepkerel ook door???????
mamasanne1 schreef:Ja, lekker gewerkt! Jij weer met paardenpoep gespeeld?
Janneke14 schreef:mamasanne1 schreef:Ja, lekker gewerkt! Jij weer met paardenpoep gespeeld?
Jummie!! :mrgreen:
mamasanne1 schreef:Janneke14 schreef:Is die mexicaanse griepkerel ook door???????
Jep!
sabien.70 schreef:Janneke doet dus ook aan russische roulette kwa anti conceptie, Lowiena krijgt geduchte concurrentie volgens mij, Cato, Donna, Janneke!!!!
Wel apart dat er best veel pilklachten zijn hier, ik heb er nooit last van gehad, zo gek, maar ja ik slik dat vieze ding al sinds mijn 17e (met wat tussenpozen kwa zwangerschappen) dus ik vond het wel genoeg.
sabien.70 schreef:eerlijk is eerlijk, paardenpoep ruikt beter als hondenkak!!
Ja vanmorgen lekker stront geruimd uit de wei en ff lekker geknuffeld met mijn knollie!!!
Janneke14 schreef:Oh jemig! Dat mens wat nu bij popstars is!!
Janneke14 schreef:Oh, verkeerde stoel!! Misschien hebben ze het dan ook wel voor de Tobi!
Janneke14 schreef:Sonja is de afgelopen weken weer wat op de achtergrond geraakt. Ik ga vanaf maandag (jaja, in de vakantie) weer volop bezig met Sonja. Nog 2,1 kg en dan ben ik onder het "magische 70-getal" en dan eigenlijk nog 5...als dat lukt ben ik heel tevreden.
meisje25 schreef:Janneke14 schreef:Sonja is de afgelopen weken weer wat op de achtergrond geraakt. Ik ga vanaf maandag (jaja, in de vakantie) weer volop bezig met Sonja. Nog 2,1 kg en dan ben ik onder het "magische 70-getal" en dan eigenlijk nog 5...als dat lukt ben ik heel tevreden.
Dan heb ik wel heeeeeeeeeeeeeele zware botten 😮 :roll: :shock:
Janneke14 schreef:meisje25 schreef:Janneke14 schreef:Sonja is de afgelopen weken weer wat op de achtergrond geraakt. Ik ga vanaf maandag (jaja, in de vakantie) weer volop bezig met Sonja. Nog 2,1 kg en dan ben ik onder het "magische 70-getal" en dan eigenlijk nog 5...als dat lukt ben ik heel tevreden.
Dan heb ik wel heeeeeeeeeeeeeele zware botten 😮 :roll: :shock:
Dat zie ik er op de foto's niet aan af!!
Ik ben al jaaaaaaaaaren niet meer onder de 70 geweest. Meestal hing ik zo rond het gewicht waar ik nu ook "op hang". Voor mijn lengte is dat wel wat teveel, daarom wil ik er wat af hebben!
Momo28 schreef:Meisje woog voor haar bruiloft minder dan 80kg en nu dus meer??? Kan me dat niet voorstellen, je ziet er toch hartstikke goed uit op die foto op hyves?!
sabien.70 schreef:Wat grappig dat hij kleertjes voor Thijmen koopt, dat heeft Jelle nog nooit gedaan!!
Oke je hebt en zware botten en je bent vast heel lang!!!!! hahah, mens maak je niet dik!!! Ik zie het er op de foto's niet aan af hoor!
Janneke14 schreef:
Ben lid van de sportschool, maar ben er al heeeeeeeeel lang niet geweest. Mis op dit moment ook een "sportmaatje" en daarbij dus een duwtje in de rug.
sabien.70 schreef:Janneke, wat we ook kunnen doen is dat jij de ene week op de fiets naar mij toekomt, dan eten we lekker een gebakje en dan fiets je weer terug en de volgende week doen we het andersom!! Wedden dat de kiloos eraf vliegen hahahaahaha.