Nee, even kijken waar de meeting precies is :mrgreen:
We gaan lekker een weekendje met vrienden+baby naar centerparcs. Zij nemen ons mee, goeie deal!
CatoOud lidBerichten: 732Lid sinds: 31 januari 2008
Janneke14 schreef:Meike vreet zo'n heel potje (groot potje voor 8+mnd) op en vanavond nog 2 toetjes (van die danoontjes).
Janneke14 schreef:Momo28 schreef:ik ook hoor!! Volgend jaar maart ben ik ook aan de beurt!! ook alweer 30!! oef!! Ik vond mensen van 30 altijd zo eng volwassen en zo gesetteld... hihi maar ja nu ben ik zelf ook net zo :D
Dit jaar december.....de zesde om precies te zijn. Volwassen en gesetteld.....denk dat we er nu toch aan moeten geloven!!
meisje25 schreef:Janneke14 schreef:Momo28 schreef:ik ook hoor!! Volgend jaar maart ben ik ook aan de beurt!! ook alweer 30!! oef!! Ik vond mensen van 30 altijd zo eng volwassen en zo gesetteld... hihi maar ja nu ben ik zelf ook net zo :D
Dit jaar december.....de zesde om precies te zijn. Volwassen en gesetteld.....denk dat we er nu toch aan moeten geloven!!
Worden jullie allemaal al 30?!? Sabien je hebt gelijk! Ik ben echt een kuiken!!! :lol:
meisje25 schreef:Thijmen is wakker! En ik ben (natuurlijk) nog niet bijgelezen! 😃 Wordt vervolgd!
Momo28 schreef:.....
@Lowiena: D ook aan de yoghurt dus? Bij het kdv is Noor nu op de wachtlijst gezet, ....komt er op neer dat als ik haar dan vanaf oktober wil laten plaatsen (omdat ik dan bijv. een baan heb) dat wel kan. Maar goed al met al lijkt het een beetje loos, want ze gaat hooguit 3 maanden naar dit kdv, want in januari gaan we verhuizen.. maar goed dat weet het kdv nog niet....
......Liefs Momo
sabien.70 schreef:.....
De verdere verbouwing van de zolder loopt niet zo voorspoedig. We zouden de kamer vandaag weer gaan inrichten, maar ik ga toch morgen even klagen bij de laminaatwinkel, het laminaat ligt er nog geen jaar in en op de plek waar de bureaustoel heen en weer rijdt is het al helemaal versleten, het zou woonkamer kwaliteit zijn, maar eens vragen of er nog wat aan gedaan kan worden.
....
Dametje heeft vandaag lekker brocolli schotel met kalkoen gehad, smullen!! Morgen gaan we met brood beginnen. Zijn jullie meteen met stukjes brood begonnen of eerst met een korstje brood?
.....
XXX
Sabien
meisje25 schreef:Janneke14 schreef:Momo28 schreef:ik ook hoor!! Volgend jaar maart ben ik ook aan de beurt!! ook alweer 30!! oef!! Ik vond mensen van 30 altijd zo eng volwassen en zo gesetteld... hihi maar ja nu ben ik zelf ook net zo :D
[color=#BF0000]Dit jaar december.....de zesde om precies te zijn. Volwassen en gesetteld.....denk dat we er nu toch aan moeten geloven!!
Worden jullie allemaal al 30?!? Sabien je hebt gelijk! Ik ben echt een kuiken!!! :lol:
sabien.70 schreef:
Ja leuk he dat Cato ook komt, alleen ik ben bang dat ze het niet zal vinden als ze denkt dat Jannekeland in Drenthe ligt. En dan had madam het er ooit eens over dat ze haar haarkleur heeft aangepast aan haar intelligentie, vermoed dat ze toch echt blond is!!! oei, misschien moet ik dit niet zeggen anders slaat ze me de 26e in elkaar, ik zie de krantekoppen al voor me:
Forum meeting loopt uit in vechtpartij!!
dibbes schreef:....
Is dat teveel melk?
Liefs
mamasanne1 schreef:meisje25 schreef:Thijmen is wakker! En ik ben (natuurlijk) nog niet bijgelezen! 😃 Wordt vervolgd!
Ja ja, vlucht maar! Weet toch wel waar je huis woont :mrgreen:
Voel me vandaag een beetje agressief....
Ga nu echt douchen!
Cato schreef:mamasanne, wat zie jij er goed uit vandaag. En natuurlijk iedere andere dag ook. Sabien zegt dat je al 35 bent, maar volgens mij vergist ze zich minstens 10 jaar. Jij bent toch jonger dan meisje??
Janneke14 schreef:...Lowiena staat inmiddels op een steiger......kijk je uit?!?!
....
Fiene niet helemaal fit? Meike ook niet, net als Fiene ook verhoging (37.9). Weet ook niet zo goed wat erachter zit. Ze heeft wel rode billetjes. Misschien toch ook tandjes?? (eindelijk??) 😉
....
Tot later!
Janneke14 schreef:Fiene niet helemaal fit? Meike ook niet, net als Fiene ook verhoging (37.9). Weet ook niet zo goed wat erachter zit. Ze heeft wel rode billetjes. Misschien toch ook tandjes?? (eindelijk??) 😉
meisje25 schreef:Janneke14 schreef:Fiene niet helemaal fit? Meike ook niet, net als Fiene ook verhoging (37.9). Weet ook niet zo goed wat erachter zit. Ze heeft wel rode billetjes. Misschien toch ook tandjes?? (eindelijk??) 😉
Of misschien hebben jullie de meiden een beetje te warm aangekleed in al die nieuwe winterkleding ;)
Janneke14 schreef:meisje25 schreef:Janneke14 schreef:Fiene niet helemaal fit? Meike ook niet, net als Fiene ook verhoging (37.9). Weet ook niet zo goed wat erachter zit. Ze heeft wel rode billetjes. Misschien toch ook tandjes?? (eindelijk??) 😉
Of misschien hebben jullie de meiden een beetje te warm aangekleed in al die nieuwe winterkleding ;)
Oooooooooh, is dat het! Ze hoeven nog geen winterjas en snowboats aan als het september is???? 😂
meisje25 schreef:Janneke14 schreef:Fiene niet helemaal fit? Meike ook niet, net als Fiene ook verhoging (37.9). Weet ook niet zo goed wat erachter zit. Ze heeft wel rode billetjes. Misschien toch ook tandjes?? (eindelijk??) 😉
sabien.70 schreef:Jeetje dus als schoonmaak diva kun je je helemaal niet meer uitleven met de kruimeldief, dat zal een straf zijn!!
Momo28 schreef: Mamasanne op kuikenjacht?? Maar dan wel met een heleboel veren in haar kont, dat ziet er grappig uit!!! 😃
sabien.70 schreef:Nou, net heeft Karianne haar eerste stukjes brood met margarine gehad. Errug leuk om dat koppie te zien als ze een stukje in haar mondje krijgt. Wat is dat voor spul???? Lijkt ze te vragen!! Het is wel een enorme knoeiboel, veel kwijlen en natgesopte stukjes brood die toch weer met de tong eruit gewerkt worden of ergens blijven plakken achterin het mondje.
Ik ben super bang dat ze zich verslikt, vind het best eng om ""hardere"""voeding te gaan geven, als ze zich in melk/speeksel verslikt heb ik het idee dat het met kloppen op het ruggetje wel weer over gaat, maar ja, wat als er een stukje brood in de luchtpijp komt, bah!!!
meisje25 schreef:Lkkr frustrerend Momo! Al je getypte tekst weg vanmorgen? Iedere keer als me dat gebeurd neem ik me voor om bij ieder bericht te 'kopieren'. Maar na drie keer vergeet ik dat dan al weer!
Cato schreef:mamasanne, wat zie jij er goed uit vandaag. En natuurlijk iedere andere dag ook. Sabien zegt dat je al 35 bent, maar volgens mij vergist ze zich minstens 10 jaar. Jij bent toch jonger dan meisje??
Janneke14 schreef:meisje25 schreef:Janneke14 schreef:Fiene niet helemaal fit? Meike ook niet, net als Fiene ook verhoging (37.9). Weet ook niet zo goed wat erachter zit. Ze heeft wel rode billetjes. Misschien toch ook tandjes?? (eindelijk??) 😉
Oooooooooh, is dat het! Ze hoeven nog geen winterjas en snowboats aan als het september is???? 😂
meisje25 schreef:
En je ziet er nog uit alsof je 25 bent (zeker nu je zoveel afgevallen bent!)! Dat zie je toch zelf ook wel als je in de spiegel kijkt!?!
Bart een beetje vrolijk, ondanks de drukken dagen?
meisje25 schreef:Momo28 schreef: Mamasanne op kuikenjacht?? Maar dan wel met een heleboel veren in haar kont, dat ziet er grappig uit!!! 😃
Onze moederkloek met haar kuikens :lol:
sabien.70
Lowiena legt D op de grond als ze gaat stofzuigen?????? hhahaha!!!
[/quote schreef:
Ha ha! Je bent me voor... Moest ook een keer extra lezen voor ik het begreep 😊
meisje25 schreef:.....
Lowiena gaat ff zuigen :?: :!: :?: Heb jij dan een stofzak achter in je keel hangen? Hoe lang doe jij over de kamer stof vrij maken? Dat duurt natuurlijk uuuuuren op handen en knieen en met je mond open (krijg je daar geen kramp van?), zeker als je ook nog achter de bank moet zuigen! 😂
Ik denk dat we Dibbes af kunnen voeren, die ziet Lowiena nu in beeld!
Genoeg onzin weer!
Toedeloe!
Lowiena schreef:Zal ik dan ook maar in geuren en kleuren vertellen hoe ik zo op de steiger ga werken of krijgen jullie dan een hartverzakking. 😉
sabien.70 schreef:Janneke is straks arm van de foto's van Meike, je neemt ze allemaal wedden?????? En je hebt helemaal gelijk hoor meid!!
sabien.70 schreef:O ja dat klopt, dat was Janneke die arme Meike op een koud plastic aankleedkussen liet liggen!!!!
sabien.70 schreef:Ik ga nog ff snel flessen schoonmaken, papakarianne moet dat anders morgen doen en die combineert er vlijtig op los, die kan goed combineren, een groene fles met een rode dop of zo!!!!
mamasanne1 schreef:Balen van dat fietsstoeltje...Wel weer leuk dat je bestelling zo geslaagd is! Kan niet wachten tot ik weer eens een normaal salaris heb en ook even lekker online kan shoppen!!
Is Noor nog wel lekker gaan slapen?
mamasanne1 schreef:Hee, Momo maakt ook al reclame voor VSM! Snotteren en hoesten is alleen net andersom... 😊
Hang lekker!
sabien.70 schreef:....Lowiena in lingerie op de steiger, ach waarom ook niet, in lingerie zuigend door de woonkamer lijkt me dan veiliger eerlijk gezegd, volgens mij heeft Lowiena ook zo'n leuke buurvrouw hahhahaha!!
.....
Cato schreef:.....Morgen ga ik nog een leuk kadootje kopen voor dochter van vrienden die ons meenemen een weekendje weg. Morgen een leuke aanbieding bij intertoys: http://www.intertoys.nl/speelgoed/winni ... 58536.html
Ik wil 'm ook voor Fiene hebben, dus nog even verzinnen hoe ik onder de '1-per-klant' uit ga komen.
...
Donna2 schreef:[color=#008000]......De pil... daar ben ik vorige week mee gestopt! 😮 😮 Maar niet om zwanger te raken hoor 😂 😂 ....... en we gaan voor een 2e als Vos 1 jaar is, of 1,5. Langer willen we niet wachten want ik ben al 35 😂 😂 (jaja, zou je niet zeggen heeee?????? :mrgreen: ) en dus ben ik bang dat als ik langer wacht dat het dan niet meer lukt. Vind mezelf anders te 'oud' worden. En daarna laat Lief 'er een knoopje in leggen', hij bood het zelf aan :mrgreen: Dus dat is ook al geregeld.
....[/color]
mamasanne1 schreef:Ik heb ook een onrustige nacht gehad door Bartje zijn gesnotter. Hij voelde zich ook duidelijk niet lekker...temp was 37.8 en hij hoestte veel. Na een paar keer heen en weer lopen heb ik hem een paracetamolletje gegeven en toen heeft hij lekker geslapen. Hij ligt nu met een gele druiper aan zijn neus te spelen :mrgreen: Net probeerde hij zich van de vloer op te trekken aan de wipstoel...stoere vent!
Donna2 schreef:Eergisteren (ik ben echt een washandje geworden) lag ik met Vosje op de bank en hij lag zo schattig met zijn hoofdje scheef, leunend op zijn armpje en hij moest steeds heel erg lachen, en ik daardoor ook en dan ging hij nog harder lachen, we hadden gewoon samen de slappe lach! En ik voelde me zo gelukkig en zo geliefd, dan ik moest huilen van geluk. Wat krijg je toch veel liefde van je kindje, het is niet te bevatten hoe dat voelt, heerlijk! Het is met niets te vergelijken, ik ben zo blij met mijn jochie 😊 😊
mamasanne1 schreef:Joehoe!!!!! Donna weegt even veel als ik!!! 😃 😃 Wat kan je toch gelukkig worden van dat soort berichten! :mrgreen:
Momo28 schreef:Echt een super super dag gehad! Bespreking ging top, kwam daarna bij toeval mijn oude baas nog tegen, met dat sterke gevoel na dat goede gesprek, kon ik hem dus ook nog ff een veeg uit de pan geven (hihi :mrgreen: ) en bij thuiskomst werd ik gebeld dat ik maandag op sollicitatiegesprek mag komen bij een andere functie (tijdelijk, 1 dag per week, tot januari)... SPANNEND!
mamasanne1 schreef:Janneke: De apenheul onveilig gemaakt? Ik heb heel diep moet graven maar uiteindelijk wist ik me te herinneren dat jullie naar de apen zouden gaan...Alles goed met Meike? Geen verhoging meer?
Cato schreef:Wij waren naar het CB vandaag! Fiene weegt 9025 gram :!: en is 70,5 cm lang.
Cato schreef:O ja, nieuwe intertoys loopding is een groot succes! Ze kan natuurlijk nog lang niet lopen ermee, maar het spelen met alle klepjes, dingetjes en geluidjes vind ze super. Vind D. het ook leuk Lowiena?
mamasanne1 schreef: Janneke: begin steeds meer te geloven dat Meike een wonderkind is! Over een jaar leest en schrijft ze!
Janneke14 schreef:Oh, ik had het fout!
Mama = nana
Papa = Hada
Alles wat ze aan wil wijzen = dada
mamasanne1 schreef:Janneke14 schreef:Oh, ik had het fout!
Mama = nana
Papa = Hada
Alles wat ze aan wil wijzen = dada
Niet normaal....... 😮
mamasanne1 schreef: Heb je een heel ander kapsel dan je had? ik heb voor volgende week ook een afspraak staan...twijfel nog over wat ik wil.
mamasanne1 schreef:Volgende autostoeltje kan idd vanaf 9 kilo...Alleen is de lengte wel belangrijker dan het gewicht. Als het koppie boven de maxi cosi uit gaat komen is het niet echt veilig meer. En het is natuurlijk ook wel belangrijk dat de uk al echt kan zitten! Ik hoop dat Bart nog een maand of 2 in de cosi kan blijven..daarna mag hij in de gebloemde roze stoel van Sanne 😂 Ding staat op zolder en is nog helemaal goed! Zal er wel een andere (mannelijke) hoes voor kopen hoor. Een hele nieuwe stoel vind ik echt zonde...dat ding was 250 euro...