Hoi Meiden!
Janneke, voordat ik je niet meer spreek, fijn weekend gewenst! Geniet ervan met z'n 3-tjes!!
Donna, gelukkig dat Vosje weer beter is! Niets vervelender dan een beeb die niet lekker is en niet kan vertellen wat er aan de hand is! Misschien toch een beetje overvol gestopt met voeding net als ik bij Karianne?? Die heeft gisteren de hele dag "maar" 120 aan voeding gehad, en ten eerste is alles binnengebleven en ze heeft gisteren steeds 4 uur tussen de voedingen gelaten, ook vannacht was heerlijk, maar een keer om 2.30 en toen pas weer om 6.30!! Ben gewoon trots op de kleine muppet!
Ik heb trouwens ook haar matrasje bij het hoofdje hoger liggen, en na de voeding laat ik haar minstens een kwartier met rust voordat we een boertje doen! Wat er nu terugkomt is echt slechts een mondje vol.
Mamasanne, heftige avond voor je meid! Hoe was je nacht?
Poep, ja wel apart dat het van geel naar groen is gegaan ja, misschien een beetje door de verkoudheid/virusje? Of wellicht is idd de samenstelling van de voeding veranderd? Heb je alweer een poepdag gehad? Karianne heeft gisteren weer overgeslagen, balen, nogmaals volgens mij heb ik daar meer moeite mee dan zij haha!
Voedings adviezen, het is ook overal anders lijkt het!!! Ik denk dat je het gewoon van de baby moet laten afhangen hoor, wil die meer dan geef je het toch gewoon??
Cato, Fiene lekker gegroeid, en net als Janneke naar de fysio, daar zal ik met Karianne ook wel terecht komen dan, ben benieuwd wat die kunnen doen trouwens, maar idd een helmpje wil ik ten alle tijden voorkomen als het ff kan!
Ik kan de 1e keer niet mee naar het CB, heb ik cursus, balen, maar meer lessen kan ik echt niet missen dus ik moet de verkering even goed instrueren, die maakt zich nml TOTAAL niet druk om die voorkeurshouding, ik maak me misschien wel veel te druk hoor kan ook!
hihi bijdehand, van wie heeft Fiene dat? Zal wel van mama Cato zijn denk ik!!
hihi, man op de bank geparkeerd, is hij wel op tijd bij de deur dan haha, straks vertrekken ze weer met de quinny, nou ja, dan is er altijd nog marktplaats he!!!
Janneke, ik ken dat gevoel hoor, dan probeer je dat koppie om te draaien maar ho maar, dan zijn ze best sterk! Ik durf dan niet door te gaan idd bang dat ik haar pijn doe, zal vast wel meevallen denk ik, die fysio is best een prettig idee toch? En we zijn er allemaal lekker snel bij, (wat een eigenwijze monsters zijn het eigenlijk al hihi, alleen de meisjes baby's trouwens die een voorkeurshouding hebben of niet????) dus evt problemen kunnen meteen goed worden aangepakt!!!!!
Momo, stofzuiger, omdat die nieuw is of omdat je voor het eerst stofzuigt?????????? haha
kDV, lastige keuze ja, opzeggen of niet, ik zou denk ik ook ff wachten!
Karianne vindt de tummytub niets, die is bij mij gedegradeerd tot water opvang emmer hihi, straks maar verpatsen op MARKTPLAATS !!
Ongesteld??? jeetje nu al weer? Ik vloei nu bijna niet meer (3 weken) is ook sneller dan de vorige 2 bevallingen. Bah ongesteld, maar ja, beter eens per maand een tampon dan 9 maanden inlegkruisjes ivm afscheiding, ieder nadeel heb zijn voordeel eej!!
Dibbes, Pim ook lekker gegroeid! Kliertjes, zie je wel!!!
Wij hadden gisterenavond 14 man/vrouw over de vloer, was errug gezellig, errug laat ook, maar ik had er geen last van, was echt leuk iedereen weer ff te zien.Dametje heeft zich keurig gedragen, heb haar om 21.30 naar beneden gehaald, kon iedereen haar ff zien een aaien haha, maar haar niet uit handen gegeven, en om 22.30 toen iedereen wegging werd ze wakker, maar keurig op tijd voor de fles, voorbeeldig kind toch???
Ga me even op de was storten, de droger roept (irritant piepje dat hij klaar is)
XX
Sabien