dibbesOud lidBerichten: 203Lid sinds: 25 mei 2008
Haha sorry Donna....ik weet dat Vos van jou is....geen idee waarom ik opeens Cato schreef:-)
mamasanne1 schreef: Al vind ik het een ontzettend stom mens met haar rare Noord Hollandse accent. Donna, zo praat jij toch niet.. 😂 ?
Momo28 schreef:maar haar methode is net zo simpel als dat zij is
Momo28 schreef:
ben trws afgelopen weekend ook officcieel ongesteld geworden... wat raar is dat weer zeg!
liefs momo
mamasanne1 schreef:...
Lowiena: welkom terug! Heb je nog een foto van D voor op Hyves?
...
Momo28 schreef:Hey dames!
.....
Was de baby acne bij jullie trouwens ook zo dat het hele gezichtje helemaal droog was? Echt schilferig?
Noor zit er echt helemaal onder (althans ik ga er vanuit dat het baby acne is en niet iets anders, maar dat laat ik morgen ook meteen ff checken)
...
@Donna; kan me dus helemaal voorstellen hoe trots je bent op Vos!! Wat cool ook dat ie met zijn handje al een beestje heeft aangeraakt, hihi! Noor doet dat nog niet hoor, ja per ongeluk, maar niet bewust.
....Liefs
Momo
Janneke14 schreef:Hallo!!
....Hmmm, ik lees jullie spruw-verhalen. Ik heb een paar keer per dag wat jeuk aan m'n tepels/borsten. Ik heb in Meike's mondje gekeken, zie een klein wit iets op haar gehemelte. Voor zover ik net kon zien verder geen plekjes. Haar tong was net wel wit, maar dat was na het drinken kan dus ook een "melktong" zijn. Straks even weer kijken. Ze slaapt nu.
Bellen blazen doet ze ook, speeksel loopt dan haar mondje uit. Toch maar even goed in de gaten houden.
Aan de linkerborst drinken gaat wat minder goed dat eerder. Ze laat daar eerder los en beweegt soms enorm als ze drinkt, waardoor ze dus ook loslaat. Ik zat te denken dat dit misschien ook wel kan komen doordat ze (misschien) wat pijn heeft in haar nek/rechterschouder, daar ligt ze op als ze uit mijn linkerborst drinkt. Misschien heeft de voorkeurshouding naar links hier ook wel mee te maken.
Heb nog even wat advies nodig.
Meike heeft zo'n 2 weken geleden behoorlijk gehoest. ...
tot later!
Liefs Janneke
dibbes schreef:....Pim is de laatste 3 dagen heel veel aan het huilen...maandag was hij 5 weken en ik ben benieuwd of dat echt met een sprongetje te maken zou hebben. Hij is ook heel de dag wakker geweest...best zielig.
.....Fijne avond
Momo28 schreef:Hai dames!
....@Donna: Wat bij mij wel heeft gewerkt is idd het wakker maken om 23.00u en proberen Noor weer in slaap te sussen als ze om 3.00 weer kwam voor voeding. Ik probeer dat tot 3x toe, houdt ze dan nog niet op, dan voed ik haar, maar na een paar nachten ging ze steeds langer door slapen. Eerst tot half 5, toen tot half 6, 6.00u, 7.00u en nu dus 7.30! Misschien dat dat bij Vos ook werkt? Of misschien heb je dat al geprobeerd..
Hier wel een ander probleempje nu. Noor weigert structureel haar ene avondfles te pakken. ....
Hebben jullie dit ook?? Weigeren jullie kids de fles ook wel eens?? Noor heeft hier tot deze week nooit moeite mee gehad, ze dronk altijd uit alles wat los en vast zat.
Heb bovendien het idee dat ze wat eenkennig wordt?? Kan dat al? Nee toch?? Maar ze gaat telkens heel hard brullen als papanoor haar pakt!! Vind het zo zielig ook voor hem!! En alleen bij mij gaat ze echt voluit lachen!
......
Liefs
Momo
sabien.70 schreef:Goedemorgen!
.....
Kind verschoond, bed verschoond, balen, matrasje ook nat, gebruiken jullie zeiltjes?? Onze 1e kraamhulp raadde dat af,geen idee waarom eigenlijk, ik heb hem er wel mooi weer ingelegd, straks na het bad en na de fles gaat ze in het ledikant slapen (net ff opgemaakt) en dan kan de wieg ff luchten!!
....Later
Sabien
Momo28 schreef:haha een boek met doorslaaptips? thanks voor t compliment hoor, maar meisje had deze tip ook al in gebruik, voordat ik m hier noemde, haha!
misschien dat iemand anders dan een boek kan schrijven over flesweigeraars.. ik weet het nu echt niet meer namelijk! zijn net naar cb gewandeld (het is zoooooooooo lekker weer!!) om noor te laten wegen. ze weegt nu 4960gr! was ff puzzelen met voeding, moest eigenlijk om 13u, maar dat kon dus niet, dus daarvoor ff 1 borst gehad en bij terugkomst de andere.
....Liefs
Momo
meisje25 schreef:Hallo!!!
.....Dat is een goeie! Op zijn andere zijde leggen! Vannacht heeft hij heel de nacht op rechts gelegen, nu wilde ik hem net op links draaien, maar dat lukt dus niet!
Gelukkig kijkt Thijmen in de box en op de arm wel alle kanten op. Hij heeft dus geen extreme voorkeurshouding.
Goed zo poot stijf houden met die visite! We hebben allemaal voldoende visite ontvangen voor een jaar 😉
...Liefs
sabien.70 schreef:Janneke online, hoest meid? Wel sneu voor je hoor, wordt het lekker weer moet je aan de slag! Heb wel aan je gedacht!
.....Karianne is ook een beetje mutserig/jankerig! De laatste 2 dagen ging het steeds mis na de fles van 16.00, zo moe als dat ze groot is maar niet in bed willen liggen, en steeds harder gaan huilen, dat gaat dan zo door tot de volgende fles, 3 uur later, dan uitgeput het bed in en ook niet zonder slag of stoot slapen,nee, toch nog ff jammeren.
Vandaag heeft ze heel even in haar ledikantje geslapen, maar is nu toch eigenlijk al sinds de fles van 12.30 aan het piepen, ze heeft net weer 1 uurtje geslapen en ze zit nu al weer beneden, op schoot! Waarschijnlijk tot de volgende fles rond 20.00!!
....XX
Sabien
Momo28 schreef:Goedemorgen!
....@Janneke: wat lekker dat Meike het zo naar haar zin had op het KDV! En leuk he, hoe ze rondkijkt! GIsteren kwam er erg veel zon in de wagen van Noor, maar zij was ook helemaal aan het zoeken naar interessante dingen (en de binnenkant van een zwarte kap is niet heel boeiend denk ik), volgende keer zoek ik dus ook de schaduw op en gooi de kap open!!
...Liefs
Momo