HE? dat is raar, ik krijg een melding van een nieuw bericht, maar word helemaal onderaan de pagina gezet, waardoor ik de eerdere berichten helemaal mis! Uit jullie reacties merkte ik dat ik ergens wat had gemist, hihi!
Nou "strenge" mamanoor heeft wel effect, want ze ligt nu al ruim 2 uur boven te slapen!
Ik laat Noor over het algemeen ook best een tijdje doorjengelen, als ze echt van streek raakt pak ik haar meteen op, dat kan ik echt niet aanhoren! Maar als ze gewoon jengelt, praat ik wat tegen haar (doe ik sowieso de hele dag) en sus ik haar een beetje, maar laat 'r wel liggen.
's nachts doe ik het net als meisje, ongeveer 3x de wieg een slinger geven en de speen erin, blijft ze dan huilen dan aan de borst! Vannacht ging dat dus goed, om 3.00u speen erin, om half 5 weer en toen kwam ze pas weer om 6.30u! Maar idd, ik maak er (behalve de 3x speen) geen strijd meer van, want anders lig ik zelf de hele tijd wakker!
@meisje: Heb de babyoefeningen niet meer gevonden, Noor lag lekker op haar speelkleed te spelen, dus ik ben er maar gewoon naast gaan liggen, hihi 200 buikspieroefeningen gedaan! Ole! Ben best trots op mijzelf als sporthater.. 😊
Volgens mij staan die oefeningen trws wel op
http://www.mamaenzo.nl of babyinfo.nl ofzo?
Hier trws wel mooi weer (in Leiden)!!
@mamasanne: balen van de osteopaat, heb trws nog steeds geen heel duidelijk beeld van wat zo iemand doet.. de uitleg die je had geschreven vond ik nog best lastig.. komt het neer op een soort van massage ofzo?
ik ben trws laatst ook gebeld door felicitas, ze wilde me een of andere verzekering aansmeren, waarmee je, als iemand van het gezin inhet ziekenhuis ligt, een extra vakantie ofzo kan betalen.. :shock: nou daar heb ik wel een spaarrekening voor hoor.. heb wel al zo'n doos gehad, idd tijdschriften zijn leuk, verder weinig spannends.
Oh ja babyfoon: heb zo'n alecto dect dbx99, kun je ook terugpraten tegen je kind, hihi, nou ja manlief heeft zich er zeker al 2 avonden mee vermaakt (lichtje op babykamer aan en uit zetten vanuit de woonkamer, muziekje aan en uit, terugpraten, errug grappig!)
En heb net een flesverwarmer besteld op internet, zo'n Avent IQ ding, vonden jullie toch zo handig? ik koop voor de vakantie nog wel een goedkopere met een aansteker-aansluiting voor in de auto, eerst maar eens zorgen dat pittige Noor uberhaupt ooit nog eens weer de fles accepteert! Vandaag heeft ze mazzel, manlief gaat uit eten met collega's en ik geef zelf de fles niet aan haar, dus vandaag mag ze elke keer aan de tiet!
Ga haar trws maar eens even ophalen van boven, het is alweer 4 uur geleden dat ze heeft gedronken en ik hoor "wakker wordt"-geluidjes!!
Laterrr!
Liefs
Momo