Hello!
Sabien, fijn dat je een goed woordje voor me wil doen bij André! Ik zal je eerlijk vertellen dat ik niet eens weet welke partij minister Klink aanhangt 😂
hahaha ontkenningsfase :!: Maar je kinderen houden je jong! En je gaat naar de sportschool! Weet je hoeveel jaren je daarmee wint 😃
Mammasanne, tsja Wouter kan voor mijn financieen momenteel ook niet echt veel kwaad 😉
En staat Sanne's gezicht op onweer???
Van lactulose kun je ook weer erg winderig worden volgens mij. (Klopt! In mijn medicijnboek staat "flatulentie de eerste dagen") Zal eens even voor je kijken of kramp daar ook bij hoort... Buikpijn word wel beschreven. Hoe vaak er dag moet je de lactulose geven?
Janneke, het herregistratieverhaal voor jou.
Om voor herregistratie in aanmerking te komen moet je voldoen aan de werkeis of de scholingseis. De werkeis betekent dat je 2080 uur (gemiddeld 1 dag per week excl. vakantie, verlof) per 5 jaar je beroep uitoefent. Er wordt niets geschreven over voorbehouden handelingen. En dat is natuurlijk ook niet reeël, want in de GGZ werken ook verpleegkundigen. En die maken echt geen infusen klaar! En wat dacht je van polizusters :roll:
De werkzaamheden moeten aan twee eisen voldoen:
- werkzaamheden die rechtstreeks gericht zijn op een persoon met het doel diens gezondheid te bevorderen of te bewaken
- werkzaamheden moeten altijd vallen binnen het deskundigheidsgebied waarvoor er herregistratie wordt gevraagd.
Er staat ook een website bij
http://www.ribiz.nlMaar ik begreep dat jij op een speciale functie zit toch? Daarover wordt wel geschreven dat je een gelijkwaardige functie uit moet oefenen. Dus als je MBO verpleegkunde hebt gedaan, een functie op MBO niveau. En als je een HBO verpleegkunde opleiding hebt gevolgd op HBO niveau.
Meike kan al
één minuut 😮 haar hoofd omhoog houden! Bizar! Thijmen vind het niet eens leuk op zijn buik!!! Doe het wel, maar vind het gewoon zielig!
Zal nog eens even de foto van Meike gaan bekijken op hyves. En dan misschien maar eens wat nuttigs gaan doen! Ben net wel heerlijk uit wezen waaien tussen de buien door! (Mijn haar zit nu zeker voor geen meter meer! Gelijk maar een afspraak gemaakt bij de kapper voor dinsdag! Ben het ineens zat. En die griet van Felicitas komt om 11.00. Dus dan heb ik een zeer goed excuus om haar om 11.45 de deur uit te werken 😂 )
Liefs Meisje