Hoi meiden!
Nog even snel, we gaan bijna weg!
@Meisje, ik hoop dat het goed gaat met Thijmen!
Ik heb 2 nieuwe foto's op hyves gezet, Meike 2 mnd oud!
Tot na het weekend!
Liefs Janneke
Janneke14Oud lidBerichten: 2.217Lid sinds: 23 juli 2007
mamasanne1 schreef:Oooh, nu snap ik het van de beruchte wandeling Meisje! Mocht je wel mee? 😂
sabien.70 schreef:
Bevallingsverslag heb ik idd van de vk gekregen, allerlei moeilijke woorden staan erin, wil hem toch nog eens laten "vertalen" door iemand die er verstand van heeft!
Momo28 schreef:hihi noor zit nu wakker op schoot en heeft haar voetje ontdekt! zit helemaal gebiologeerd naar haar hello kitty sokje te kijken en m te bewegen! o
sabien.70 schreef:"caput halverwege wee geboren" met name caput, ik denk hoofdje??
"op eigen kracht rompje eruit geperst, daardoor schouders iets moeizamer, caput even flink sacraalwaarts bewogen" sacraalwaarts?????
mamasanne1 schreef:Donna: als je het niet wast heb je volgens mij nooooooit meer sex :!: :shock:
Nee, geen olijfolie geven hoor! Maisolie of zonnebloemolie is veel zachter van smaak. Een half theelepeltje en hij lebbert het zo naar binnen.
Hij is eigenlijk flesjestijd maar door alle inspanning en indrukken ligt hij hartstikke te slapen. Ga toch maar proberen of hij wat wil drinken...anders komt het vannacht weer zo beroert uit.