Janneke14Oud lidBerichten: 2.217Lid sinds: 23 juli 2007
Dat zag ik op teletekst idd Momo! Brrr....
Janneke14 schreef:Meike vreet zo'n heel potje (groot potje voor 8+mnd) op en vanavond nog 2 toetjes (van die danoontjes).
sabien.70 schreef:he momo, ja ik had het al volledig opgewarmd, dus ik durfde het eigenlijk niet nog een keer in de magnetron te stoppen. Maar ze had meer dan de helft op volgens mij!
De verkering is volleyballen he!!!!
Janneke14 schreef:Zo heb ik dat ook met Meike geoefend, en nu blijft ze in de wandelwagen helemaal rechtop zitten (los van de rugleuning) ook als we stoepen etc afgaan. Zou het gewoon eens proberen, net als fietsen.
De danoontjes zijn van die speciale danoontjes. Staan wel bij de gewone danoontjes, maar deze heten "mijn eerste danoontje" is zijn gemaakt met opvolgmelk.
sabien.70 schreef:iemand nog wat drinken???
Janneke14 schreef:sabien.70 schreef:iemand nog wat drinken???
Ja, lekker. Doe maar sinas!
sabien.70 schreef:japanse mix, mwah.... ik heb hier nog een zak lays paprika , jij ook eentje???
sabien.70 schreef:ja nu is tie naar school, maar op de meeting bedoel ik (sorry te veel cola op)
Momo28 schreef:@sabien: heb net 3/4 liter water gepakt... en een guave/papaja sapje :)
Momo28 schreef:ik ook hoor!! Volgend jaar maart ben ik ook aan de beurt!! ook alweer 30!! oef!! Ik vond mensen van 30 altijd zo eng volwassen en zo gesetteld... hihi maar ja nu ben ik zelf ook net zo :D
mamasanne1 schreef:.....
haaaahahha! En zit je zelf in regenpak en met veiligheidsbril op? Sorry...zag het even helemaal voor me :mrgreen:
Momo28 schreef:....
@Lowiena: zit jij nog op van die late voedingen dan? Ik bedoel, krijgt D altijd om deze tijd nog een voeding? en wat voor pap geef jij 'm dan? bv gemengd met pap?
Jeetje jij moet toch ook veel kolven!! PFf zou ik echt geen zin in hebben hoor!
Ik ga het weekend van 8 november weg met vriendinnen (2 nachten... :() Vind het nog wel lastig, maar heb ook vooral geen zin om voor die tijd al die voedingen (minimaal 6) bij elkaar te moeten kolven. Hoeveel bv geef jij D. als hij een flesje krijgt? heb echt geen idee meer hoeveel cc Noor drinkt...
Heb 't gevoel dat het erg wisselt, 's morgens drinkt ze vrij lang (en dus veel) en 's avonds ook, maar tussen de middag drinkt ze voor mijn gevoel maar een paar slokken..
Liefs
Momo
Donna2 schreef:
@momo: hij kan wel gekanteld, maar de riempjes kunnen niet strakker dus zit hij niet recht. Vandaar pas vanaf dat hij goed rechtop kan zitten. En dat kan hij nog helemaaaaal niet, hij probeert het niet eens 😂
Momo28 schreef:Haha Lowiena, geslaagd met de yoghurt? Ik heb ook van die kleine danoontjes gehaald voor Noor.
Zij krijgt alleen 's ochtends, tussen de middag (na het brood) en 's avonds (na het warme eten, voor het slapen) nog bv.
Verder krijgt ze overdag wat sap tussendoor (bij de liga in de ochtend en bij het fruit in de middag) en vaak drinkt ze voor het warme eten ook nog flink wat, blijkbaar krijgt ze van haar middagslaapje altijd erg veel dorst!
.....
Net ook gebeld door het KDV van Noor... heb nog niet terug gebeld (ze had ingesproken op de voicemail), weet niet goed wat ik er mee moet. Wil ff met manlief overleggen, maar die neemt niet op.. grrrrrrrrrr!
.....
Ik ga me nog even storten op de kinderopvangtoeslag!
Liefs momo
mamasanne1 schreef:meisje25 schreef:mamasanne1 schreef:
Hij is berensterk, huilt niet, eet en slaapt als de beste...gewoon het liefste, mooiste en grappigste jongetje onder de rivieren!
Meisje: ik dacht dat je maar 1 nachtje had joh! En ben je nu weer een weekje vrij?? 😊 (is gewoon jaloezie hoor..)
Ik protesteer
Bart moet zijn titel het liefste, mooiste en grappigste jongetje onder de rivieren wel delen met Thijmen 😃
hahaha neeeeeee ik moest wel twee hele nachten! Nu morgen werken en dan ben ik weer 6 dagen vrij :o
Joh, jij woont toch aan de andere kant van de Haringvliet??? En tuurlijk staat Bart dan 50% van zijn titel af aan Thijmen! Of Thijmen is gewoon de leukste van januari en Bart van februari! 😃
meisje25 schreef:
Als het gaat over de rivieren denk ik aan de Rijn, niet aan het Haringvliet 😂 Dat is een (groot uitgevallen) slootje!!!
mamasanne1 schreef:
Cato: filmpje maken met je iphone?? Waar en hoe???
Momo28 schreef:@mamasanne: dus bartje heeft weer lekker zitten smullen? Fruitmoesjes zijn ook lekker toch? Maar Bartje krijgt inmiddels toch gewone opvolgmelk? Die baby-danoontjes zijn ook gemaakt op basis van opvolgmelk, niet met gewone melk!
Cato schreef:mamasanne1 schreef:
Welke iphone heb je? Op mijn vorige (die ik heb laten badderen...) zat die functie niet, maar ik heb nu de nieuwere versie en die kan dat wel. De optie zit gewoon bij de camera, dan kan je kiezen foto of video.
mamasanne1 schreef:Momo28 schreef:@mamasanne: dus bartje heeft weer lekker zitten smullen? Fruitmoesjes zijn ook lekker toch? Maar Bartje krijgt inmiddels toch gewone opvolgmelk? Die baby-danoontjes zijn ook gemaakt op basis van opvolgmelk, niet met gewone melk!
Nee hoor, Bart krijgt nog steeds nutramigen... In die gewone opvolgmelk zit ook koeienspul he. Als hij 1 jaar is mag ik voorzichtig de koe introduceren, tot die tijd moet ik het vervangen voor andere lekkere dingen.
mamasanne1 schreef:Cato schreef:mamasanne1 schreef:
Welke iphone heb je? Op mijn vorige (die ik heb laten badderen...) zat die functie niet, maar ik heb nu de nieuwere versie en die kan dat wel. De optie zit gewoon bij de camera, dan kan je kiezen foto of video.
Potver...heb de G3. Kan alleen maar foto's maken.
Cato schreef:
Jeetje zeg, je loopt wel achter :mrgreen: