Janneke14Oud lidBerichten: 2.217Lid sinds: 23 juli 2007
Heerlijk broek he! Mamalicious volgens mij. Heb 'm ook heel veel aangehad! 's Avonds in de wasmachine en droger en de volgende dag weer aan!
Janneke14 schreef:Hallo meiden!
.....
En dan de meeting. Meeten bij mij vind ik prima! Uurtje of elf is ook goed! Zelfde tijd als de vorige meeting? Van ong. 11.oou tot 14.30/15.00u??
Sabien, Mamasanne en Momo vinden de locatie ook accoord. En de rest die komt (of misschien wil komen)? Lowiena, Cato??? Nog meer liefhebbers??
Doordeweekse dag is wat mij betreft ook goed, maar dan het liefst op een maandag of donderdag. Een andere dag zou kunnen, dan moet ik vrij vragen en iets regelen bij het KDV.
....Tot morgen meiden!
Liefs Janneke
Lowiena[quote=Janneke14 schreef:Hallo meiden!
.....
En dan de meeting. Meeten bij mij vind ik prima! Uurtje of elf is ook goed! Zelfde tijd als de vorige meeting? Van ong. 11.oou tot 14.30/15.00u??
Sabien, Mamasanne en Momo vinden de locatie ook accoord. En de rest die komt (of misschien wil komen)? Lowiena, Cato??? Nog meer liefhebbers??
Doordeweekse dag is wat mij betreft ook goed, maar dan het liefst op een maandag of donderdag. Een andere dag zou kunnen, dan moet ik vrij vragen en iets regelen bij het KDV.
....Tot morgen meiden!
Liefs Janneke
mamasanne1 schreef:Janneke: Pfff, nog een paar afslagen verder!!? 😮 Nou vooruit dan maar....... Wil ik wel een lekker gebakje bij de koffie!!
mamasanne1 schreef:Hee, Meisje online! Bijgekomen van je nachtdienst?
Hier ook gore (wortel) slabben! Gewoon regelmatig weggooien en nieuwe kopen...
mamasanne1 schreef::evil: :twisted: 😈 :twisted: :x Ziggo!!!!! :x :twisted: 😈 :twisted: :evil:
sabien.70 schreef:
Tuurlijk komt Cato ook, en Lowiena en Meisje en Donna heeft haar afspraak speciaal verzet, Dibbes kan ook want het 1e elftal heeft dan vrij, Bloemetje kan ook, is ook vlak bij haar om de hoek!!! Wordt volle bak Janneke!!!!
XX
Sabien
Janneke14 schreef:mamasanne1 schreef:Lekker weekje weg Janneke! Heerlijk in de sauna en onder de zonnenbank! Ook nog een bubbelbad?? Zal de datum onthouden...ben benieuwd of Meike Juni 2010 een broertje of zusje krijgt :!:
Wel een gewoon bad, geen bubbelbad.
Haha! In juni 2010 een broertje of zusje voor Meike?? Denk het niet! Misschien dat er rond die tijd wel weer serieus "geklust" gaat worden! 😉
Momo28 schreef:
En.......... ze heeft haar 2e tandje!!! Heb 'm vanmorgen voor het eerst gevoeld. Zag 'm al een paar dagen heel duidelijk zitten, maar nu is hij dus door!! Jeetje gaat wel hard hoor!
Liefs
Momo
Janneke14 schreef:Zo he, Noor ook al 2 tanden! Meike loopt wat dat betreft echt achter! Ik zie al een hele poos van die witte strepen zitten, maar er komt maar niks door! Ach, komt vanzelf.
Ik zit nog even baby te huur te kijken....sjongjonge. Blijf me verbazen over dat rare stel (en dan vooral die rare griet!).
Nu echt naar bed!!
Janneke14 schreef:.....Wie van jullie gaat/heeft het plan om te gaan/zou het leuk vinden om te gaan naar de jonge gezinnen beurs?? Ik wil misschien de donderdag gaan (5 november), maar denk niet dat ik papameike mee krijg. Iemand zin om mee te gaan??
....Tot later! Liefs Janneke
Momo28 schreef:.....Sorrie ik sla ook ff die Jonge Gezinnenbeurs over dit jaar, vond vooral het publiek echt enoooooooooorm irritant daar...
...
...., do-dag gesprek met site ivm artikelenreeks volgend jaar (betaald!! joehoee!) en vrijdag sollicitatie in Amersfoort!
Toedels! Liefs Momo
Janneke14....
Janneke14 schreef:mamasanne1 schreef:Janneke: Pfff, nog een paar afslagen verder!!? 😮 Nou vooruit dan maar....... Wil ik wel een lekker gebakje bij de koffie!!
Volgens mij maar 3 afslagen, toch Sabien????
Lekker gebakje bij de koffie is goed! Tzt moeten jullie je voorkeuren maar even doorgeven!!
Slaap lekker en werk ze morgen!!
XX
sabien.70 schreef:....
Lowiena, wat is er mis om langs schiphol te rijden dan? Maar wees gerust, als je zo zou rijden is het enigszins om naar Jannekeland hahaha!
Aha, een medestander in Lowiena, liever VEEL kleren kopen hihi!
Zonde van het jasje!!
.....
Kwa badje krijg ik steeds meer last met Karianne, ze kan nog niet blijven zitten, dan glijdt ze weg, maar liggen is lastig omdat ze haar koppie dan ineens snel draait met als gevolg dat ze water binnen krijgt, haar haartjes uitspoelen lukt ook niet meer echt goed omdat ze niet meer languit wil liggen, dat koppie gaat echt niet meer plat op mijn arm, kortom, ik moet iets anders verzinnen!!!! Maar wat???
.....Fijne dag!!
Sabien
mamasanne1 schreef:Ha!
....Badje...: tsja, even snel onderdompelen is zeker geen optie?? :? Met een bekertje wat water over haar hoofdje gieten kan natuurlijk wel... Het is dan alleen de vraag of je haar dan nog stevig vast kan houden. Volgens mij is dit gewoon even, wat dat betreft, een rotperiode. Het zijn nog baby's, maar al het makke van een baby zijn ze al kwijt :mrgreen:
sabien.70 schreef:....Ik wil toch weer plastic slabben hebben, ik krijg ze niet meer schoon! Gisteren heeft ze heerlijk een potje worteltjes gegeten en de slab is nog oranje, in de poetsdoekenmand haha.
...
Janneke14 schreef:.....Krijg je de wortelprut niet meer uit de slabbetjes? Heb je wel eens Vanish geprobeerd? Helpt hier goed!
Tot later maar weer!
meisje25 schreef:
.....
Jullie zijn allemaal blij met de vaste voeding want dat scheelt een hoop was?????????? Kan één van jullie Thijmen dan even leren netjes eten????????? Ik verschoon Thijmen tegenwoordig minimaal 2 keer per dag! Al eet hij maar een liga, dan zit hij er al van top tot teen onder! Dan kun je je wel voorstellen wat er gebeurt als hij fruit en groente eet :roll:
...Liefs Meisje
Cato schreef:....
O ja, nog even wat rechtzetten, papafiene houdt ook niet echt van gooische vrouwen hoor. Toen Tippiwan er nog inzat vond ie het wel leuk. Maar ik wilde perse kijken dus heeft ie meegekeken (en dan kijk ik af entoe mee naar voetbal, zo gaat dat in een huwelijk: geven en nemen :roll: )
doeidoei
Lowiena schreef:
[color=#4000FF]effe lekker generaliseren, noord-hollanders, zijn bumperklevende, minimaal 10 km harder rijden dan toegestaan en zig zaggen zonder richting aan te geven chauffeurs, ofwel ik krijg er de zenuwe van en vindt het doodvermoeiend om voorbij schiphol te rijden, in hoofddorp (mijn oude werkplek) vond ik al erg.[/color]
Lowiena schreef:Janneke14 schreef:.....Krijg je de wortelprut niet meer uit de slabbetjes? Heb je wel eens Vanish geprobeerd? Helpt hier goed!
Tot later maar weer!
Vanish wit of roze, als inweek, voorwas of een schepje bij de hoofdwas? Meike geen last ervan? Vertel want ik durf dat spul dus niet te gebruiken en ik weet dat het heeft gewerkt om de oude vlekken uit de 2e hands kleertjes te krijgen, maar die heb ik daarna eerst nog 1 keer opnieuw gewassen.
mamasanne1 schreef:
Hij is berensterk, huilt niet, eet en slaapt als de beste...gewoon het liefste, mooiste en grappigste jongetje onder de rivieren!
Meisje: ik dacht dat je maar 1 nachtje had joh! En ben je nu weer een weekje vrij?? 😊 (is gewoon jaloezie hoor..)
Janneke14 schreef:CB blij met potjes-eten?? Dan doen we het hier toch niet zo verkeerd! 😉 Meike krijgt ook potjes! Zijn ze bij het CB blijer als ze potjes krijgen ipv "vers"??
Thijmen weer goed gegroeid! Ben benieuwd hoeveel Meike gegroeid is, moeten de 28e weer. Gewicht zal denk ik zo rond het gewicht van Thijmen liggen, lengte ietsies langer.
Foto's zijn op hyves. Filmpje ben ik nog aan het proberen!
meisje25 schreef:Janneke14 schreef:CB blij met potjes-eten?? Dan doen we het hier toch niet zo verkeerd! 😉 Meike krijgt ook potjes! Zijn ze bij het CB blijer als ze potjes krijgen ipv "vers"??
Thijmen weer goed gegroeid! Ben benieuwd hoeveel Meike gegroeid is, moeten de 28e weer. Gewicht zal denk ik zo rond het gewicht van Thijmen liggen, lengte ietsies langer.
Foto's zijn op hyves. Filmpje ben ik nog aan het proberen!
hahaha nee hoor Janneke, ze willen liever vers! Maar voor onze vakantie was ik nog op het inloopspreekuur geweest en toen at ie nog helemaal geen groente. Dus ze was al lang blij dat ie nu potjes eet! Nu moet ik er nog vers in weten te proppen :lol:
Janneke14 schreef:@Momo, vers eten maken valt idd wel mee....maar ik vind het wel lastig om er dan wat variatie in aan te brengen en dingen uit te proberen. Ik kom niet veel verder dan wortels, boontjes, courgette, bloemkool en brocolli.
Tagliatelle heb ik gemaakt met tomaat en courgette.
Vind het lastig hoe je het met het vlees moet doen. Bakken, koken??
Ga me er toch maar eens even goed in verdiepen!
Lowiena schreef:,
Al eens een ander lepeltje geprobeerd, heeft hier goed geholpen, D. krijgt slap om, een waslapje wordt in zijn broekrand gepropt onder de slab om zijn broek te beschermen, mouwen opgestroopt of shirt uit. In de wipper want dan ligt ie iets achterover. En alleen er in stoppen als het goed open gaat en hij naar voren kijkt. spuuglapje in de buurt als meneer met zijn handen in de buurt van zijn mond komt (waar ouder 2 indien aanwezig aan de pas komt om de handen weer schoon te maken) En natuurlijk zijn mond gelijk schoonlepelen als het mondje dicht gaat en een deel van de lepel al weer naar buiten loopt. En verder hopen dat meneer zich niet verslikt en anders lepeltje op zijn kant voor zijn mond om voedsellancering te voorkomen. 😃 😃 😃
meisje25 schreef:mamasanne1 schreef:
Hij is berensterk, huilt niet, eet en slaapt als de beste...gewoon het liefste, mooiste en grappigste jongetje onder de rivieren!
Meisje: ik dacht dat je maar 1 nachtje had joh! En ben je nu weer een weekje vrij?? 😊 (is gewoon jaloezie hoor..)
Ik protesteer
Bart moet zijn titel het liefste, mooiste en grappigste jongetje onder de rivieren wel delen met Thijmen 😃
hahaha neeeeeee ik moest wel twee hele nachten! Nu morgen werken en dan ben ik weer 6 dagen vrij :o
mamasanne1 schreef:Oja! Doe papa-meeting vind ik wel een goed idee! Als ze er dan een sportdag van maken heb ik nog wel een "object" om een beetje mee te kunnen boksen! :mrgreen:
meisje25 schreef:....Thijmen heeft ook nog geen tanden hoor! Wat is dat toch met die oudste twee 😉
......
Liefs
Janneke14 schreef:mamasanne1 schreef:Oja! Doe papa-meeting vind ik wel een goed idee! Als ze er dan een sportdag van maken heb ik nog wel een "object" om een beetje mee te kunnen boksen! :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen:
Janneke14 schreef:Ik zit ondertussen op SBS6 een film over 11 september te kijken. Bah..... Dat is ook alweer een tijd geleden dat het gebeurt is.....
mamasanne1 schreef:Janneke14 schreef:Ik zit ondertussen op SBS6 een film over 11 september te kijken. Bah..... Dat is ook alweer een tijd geleden dat het gebeurt is.....
8 jaar alweer!! Echt bizar! Weet nog dat een vriendin toen bij mij op bezoek was en mijn toenmalige vriend belde met het nieuws...Volgens mij hebben we van 's ochtends een uur of 11 (?) tot laat in de avond voor de tv gezeten.
Momo28 schreef:bij mij is de "late" voeding om een uur of 19.00u is idd de 3e voeding, daarna naar bed...
Dames, werkze morgen trouwens!!
Ik ga nog ff aan de japanse mix, mjammie!
liefs
momo
Momo28 schreef:haha tegelijk idd :D
Momo28 schreef:jaaaaaaaaaa lang leve de maandagavond chat!! :)