Donna2Oud lidBerichten: 851Lid sinds: 1 januari 2005
Momo28 schreef:@Janneke: wat is je geboortedurp dan?
Donna2 schreef:Hier een goede nacht gehad! Vosje slaapt weer heerlijk door en zijn bed staat inderdaad nog steeds in de andere hoek. Hoop niet dat het daar echt door komt, want die hoek is erg onhandig omdat daar de inbouwkasten ook zijn.
Momo28 schreef: Wat geven jullie als toetjes? Van die "yoghurtjes"?
Momo28 schreef:@Janneke: hoe gaat het slapen van Meike nu eigenlijk aan het einde van de dag? Is er een slaapje vanaf? En gaat dat goed?
Cato schreef:Qua beoordeling was het ook heel goed, ze had alleen maar positieve dingen over me gehoord en ze was vooral heel erg ingenomen met het feit dat ik complimenten heb gekregen van een neuro-oncoloog die niet zo complimenteus is (glim glim glim). Dus al met al zijn ze blij met me! Ze vroeg ook hoe het ging met Fiene (jaja, de moedergevoelens komen bij haar bovendrijven!) dus ik heb wel eerlijk gezegd dat ik 4 dagen best zwaar vind, mn om ook het huishouden draaiend te houden. Toen zei ze dus dat 3,5 dag misschien ook wel bespreekbaar zou zijn! Voor nu vind ik dat te vroeg, maar we gaan daar in januari nog op terug komen. Dus dat is wel fijn om in het achterhoofd te houden.
sabien.70 schreef:Dalfsen, dronk je ook Cooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
sabien.70 schreef:Hey!!
....Lowiena, voor 4 dagen kdv betalen?? Hoezo dan? Wil je straks wel weer een baan voor 4 dagen zoeken dan? Kun je D. er niet een dagje van af halen dan, of ben je nu nog aan het werk? (ik meende dat je uitgewerkt was, maar begin daar nu ff aan te twijfelen!!)
......Ik had bijna altijd pech, veel tussenuren en lange dagen. .....Gauw ff naar hyves!!
Janneke14 schreef:Goedenavond meiden!!
.....Ik heb weer een lekker werkdagje gehad vandaag. Meike was bij m'n schoonouders. Die heeft het ook gezellig gehad. Het eigenwijze drolletje wou vanmiddag alleen maar stukjes brood van opa nemen. Bij oma deed ze haar mond stijf dicht! De grapjas!
.....
Oh, straks verder. Kleine grietje wil met me spelen! Ze heeft haar "vuist" ontdekt! Ze klopt daar nu continu mee op de grond, heel gecontroleerd!
meisje25 schreef:
Waar is mamasanne???
Janneke14 schreef:
@Donna, dat lijkt me idd jammer als je erachter komt dat je "liefde-op-het-eerste-gezicht" getrouwd blijkt te zijn. Maar gelukkig (voor jou 😉 ) heeft hij voor jou gekozen!!
sabien.70 schreef:
Donna, jeetje, was wel ff schrikken zeker dat Lief getrouwd was? Ik geloof wel in liefde op het 1e gezicht ja!!! Hoe is de ex van Lief tegen over jou dan Donna? Geen haat en nijd hoop ik omdat er een kindje in het spel is.
Momo28 schreef:.....truitje van Mexx. Truitje maat 80 gekocht, maar blijkt thuis toch nog steeds niet heel ruim te zitten, dus die ga ik morgen alsnog hier in de stad maar ff ruilen voor een 86 (!!). Die maten slaan af en toe echt nergens op.
...
Ben net gebeld door Noor's KDV, ben benieuwd wat die hebben... hoop niet dat ze nu ineens gaan melden dat die regeling die we hadden niet meer geldt.. ben gisteren namelijk net best ver in onderhandeling gekomen voor een baan van 1 a 2 dagen.. als dat doorgaat heb ik toch echt op korte termijn opvang nodig! En ik ben nog gebeld door een KDV in Amersfoort, daar had ik gesolliciteerd, ben benieuwd wat die te vertellen hebben! Ik hoop eindelijk eens op goed nieuws!
.....
Laterrrrrrrrr! Liefs Momo
mamasanne1 schreef:......
Ik baal trouwens wel... Als Bart thuis een boterham krijgt eet hij deze, op een paar kleine stukjes na, helemaal op... Bij de oppas eet hij met moeite een paar stukjes en daarna houdt hij er helemaal mee op. Ik heb al een pot appelstroop meegebracht, maar dat helpt ook niets. Vandaag heeft hij daarom zijn middagvoeding weer veel vroeger gekregen, maar aan het einde van de middag heeft hij dan echt een berentrek. Ik heb al voorzichtig gevraagd wat voor brood ze geeft en hoe groot ze de stukjes doet. Het lijkt niet anders dan thuis... Vind het zo'n vervelend idee dat hij honger heeft wanneer ik aan het werk ben... 😞 HIj is zo groot en beweeglijk, daar moet toch een hoop brandstof in!
....x
Cato schreef:Shit, ik moet aan de slag! doei
sabien.70 schreef:
YEAH gooische vrouwen begint weer, ik heb dinsdag desperate housewives gemist, balen!!! Wie had het wel gezien en kan mij ff updaten???
XX
Sabien
mamasanne1 schreef:
Donna: Bartje heeft vandaag toevallig ook een super stoer setje van Kik Kids aan! Heb het gekregen van een nichtje...is dus duur? Zo ziet het er eigenlijk ook wel uit ja... :roll: Toch maar eens naar gaan speuren! Bij de Hema heb ik weer niets leuks gezien...
Momo28 schreef:
Krijgen jullie kids trws ook allemaal zo'n rood hoofd als ze zitten te poepen? Hihi, Noor gaat tegenwoordig echt bewust enorm zitten drukken (incl geluid) en dan krijgt ze echt van die rode oogjes en een rood koppie. Grappig gezicht!!
sabien.70 schreef:
...... en dat kookvocht van Mamasanne had ik ook niet eerder gehoord.
sabien.70 schreef:
Mamasanne, ergens loopt jouw prins op het witte paard rond hoor!! Enne.... ik neem aan dat je best een leuk romantische ontmoeting had met dingetje, maar helaas gaat dat dan ergens niet helemaal goed, je kunt niet alles van tevoren weten hoor...........
Sabien
mamasanne1 schreef:Die 26ste is ons blijkbaar niet gegund!! Wil je er ook echt van 14 tot 17 zijn?? Zit te denken dat we anders ook naar jou kunnen komen....? Weer helemaal niet of iedereen het daarmee eens is hoor 😛
mamasanne1 schreef:HU?? Als we de meeting in Jannekenland houden kan het toch gewoon de 26ste! Dat was in ieder geval de gedachte achter het verplaatsen van Fijnaart naar Deventer (toch?) Komt helemaal goed!!
mamasanne1 schreef:Lekker weekje weg Janneke! Heerlijk in de sauna en onder de zonnenbank! Ook nog een bubbelbad?? Zal de datum onthouden...ben benieuwd of Meike Juni 2010 een broertje of zusje krijgt :!:
mamasanne1 schreef:Lekker weekje weg Janneke! Heerlijk in de sauna en onder de zonnenbank! Ook nog een bubbelbad?? Zal de datum onthouden...ben benieuwd of Meike Juni 2010 een broertje of zusje krijgt :!:
mamasanne1 schreef:Janneke: Wanneer vertrekken jullie? Is het maandag tot en met vrijdag? Jullie hebben wel mazzel met het (voorspelde) weer!
mamasanne1 schreef:Jij bent vorig jaar toch ook naar de JOnge gezinnenbeurs geweest? 9 maanden beurs is altijd in de Rai, tegelijk met de huishoudbeurs... Blegh!
sabien.70 schreef:Janneke toch, je laat me schrikken met je mededeling buikfoto's! ik dacht ik heb iets gemist, maar dat zijn meikeindebuikfoto's!!!