Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg!!
Wat een achterlijk wijf!! Waar bemoeit ze zich mee inderdaad!
Momo28Oud lidBerichten: 1.371Lid sinds: 1 januari 2005
Bloemetje81....Vindt het trwns wel rar dat iedereen maar mee kan lezen....ik dacht dat dat eerst niet zo was vaag hoor!
.....
Tot morgen ofzo![/quote schreef:
Heeft dat niet te maken met het feit dat we in het kopje algemeen zijn beland?????
Lowiena schreef:Bloemetje81....Vindt het trwns wel rar dat iedereen maar mee kan lezen....ik dacht dat dat eerst niet zo was vaag hoor!
.....
Tot morgen ofzo![/quote schreef:
Heeft dat niet te maken met het feit dat we in het kopje algemeen zijn beland?????
Volgens mij kan dat meelezen altijd....Zal Lenny een mailtje sturen!
mamasanne1 schreef:Volgens mij kan dat meelezen altijd....Zal Lenny een mailtje sturen!
Cato schreef:hey dames,
Ik was nog aan het twijfelen over de meeting, maar mijn schoonvader viert op die zaterdag zijn verjaardag (hij is de 23e jarig) dus ik kan sowieso niet.
.....!
Janneke14 schreef:mamasanne1 schreef:Volgens mij kan dat meelezen altijd....Zal Lenny een mailtje sturen!
Dat is een goed idee!
Janneke14 schreef:Lowiena schreef:Maar is huggies maat 3 niet kleiner dan andere merken? [/color]
Volgens mij is Huggies maat 3 vergelijkbaar met andere merken maat 3.
Momo28 schreef:....
@Lowiena: Noor verslikt zich juist in de stukjes met korst! Zonder korst wordt alles vrij snel week en kan ze het gemakkelijk doorslikken... Liga geef ik Noor in zijn geheel (een halve liga) en daar hapt ze zelf hapjes vanaf, of ze sabbelt hem helemaal op, erg grappig gezicht
sabien.70 schreef:Er is weer super veel geschreven, het enige dat ik aan Janneke nog even wil vragen is of ze zaterdag behalve de mondkapjes en handschoenen ook een desinfecterende mat voor de deur wil neerleggen, zodat iedereen zonder bacillen binnen kan komen. Tis niet alleen voor onze veiligheid maar ook voor een bacil vrij huis natuurlijk he!!!!!! hihihi
Lowiena schreef:Cato schreef:hey dames,
Ik was nog aan het twijfelen over de meeting, maar mijn schoonvader viert op die zaterdag zijn verjaardag (hij is de 23e jarig) dus ik kan sowieso niet.
.....!
Je kunt toch wel van 11 tot 14 en dan door na schoonpa?????????
Lowiena schreef:He he ik ben bij, nou dan komt nu de belevinging van huize D. van afgelopen dagen.
Donderdag was het gezellig, met mijn pa en stiefmoe opbezoek. Omdat D. niet lekker in zijn vel zat, konden we pas om half 1 naar bed. vrijdagochtend zwemmen en naar de boot (van mijn pa en stiefmoe) daar geluncht en weer naar huis. Huis in orde maken voor de verjaardagsvisite. PapaD. kwam vroeg thuis en wilde nog effe schilderen op het dak. D. ging om half 5 nog effe slapen, toen moest D. nog eten en wij eten, dus uiteindelijk vertrokken we pas om kwart over 8 naar Noordhoek voor de verjaardag van mijn vriendin. om 13 uur lagen we weer in bed. 's-morgens weer optijd op naar de braderie, nog wat leuke speeltjes voor D. gevonden, een ringen stappel van groot naar klein, een houte puzzel, en een zak met ballen (ballenbad!). De bestelde vlaaien opgehaald, laat die muts van de winkel de doos omvallen, nou ja kregen we er eentje gratis extra mee. Thuis D. eten geven en terwijl papaD. nog verder ging met opruimen ben ik met de auto naar de andere supermarkt gegaan voor het bier en de sap. Tuurlijk nodig je iedereen uit om om 14:00 te komen zodat ze niet komen als D. net wakker is, komen ze allemaal te laat. Nou ja D. heeft eerst rustig na zijn thee in de wagen erbij gezeten alvorens meneer van schoot tot schoot is gegaan, ja 1 oom en tante, 3 opa's en 3 oma's dan ben je wel effe zoet natuurlijk. Mijn eigen moe en stiefpa vertrokken voor het eten. Allen mijn schoonouders waren er nog toen om 19:30 de eerste (vrienden) visite arriveerde. Was dit keer een klein koppeltje, 4 man maar (nou ja ik heb dit keer ook pas 1 week van te voren iedereen uitgenodigd) en later kwam mijn oude schoolvriendin (die met het dochtertje dat 1/2 jaar ouder is dan D.) ook nog. Een van mijn vrienden werd beroerd zelfs nog een ambulance overwogen, maar na een telefoontje met de HAP was ie weer wat rustiger en is ie naar huis gereden. Uiteindelijk lagen we om 3 uur in bed aaarccchhh. D. om kwart voor 6 maar een speen gegeven en om kwart over 7 maar gevoed en weer in bed gelegd, om half 10 zijn we opgestaan. Zondag zouden we gaan schilderen en stijgerverzetten, maar dat is niet meer gebeurt. PapaD. was gisteren al niet fit en vandaag heeft hij zich ziekgemeld en heeft zo'n beetje de heledag in bed of op de bank gelegen. Terwijl ik D. naar het kdv had gebracht en gehaald heb, en ondertussen nog geschilderd. papaD. heeft wel de pc weer aan de praat gekregen en is een backup gaan maken. Dus ik dacht dat ik niet achter de compu komt zegt ie doet leuk vanavond pas dat ik gewoon achter de compu kan internetten. Nu ga ik D. uit ged halen voor zijn laatste voeding tot morgen groeten L.
Cato schreef:
Maar vanochtend kreeg ik zo'n enorme knuffel! Papafiene had haar uit bed gehaald en wilde haar even aan mij geven zodat hij een fles kon maken. Op het moment dat ik de kamer in kwam kreeg ik zo'n enorme lach! Toen strekte ze haar armpjes naar me uit en trok zichzelf (aan mijn haren.....) naar me toe en gaf met open mond een enoooooorme lebber-kus. Hmmm, daar kan ik heel de dag op leven!
sabien.70 schreef:
Dan tussendoor een stel zwaar vervelende koters die elkaar het leven zuur maken en dus ook hun moeder, daar moest ik ook optreden, heb ze naar hun kamer gestuurd met de mededeling dat ik ze niet meer wilde horen/zien. Daar baal ik altijd zo van he, voel me zo'n waardeloze opvoeder op dat moment!!!!!! Vooral als je dan nog wat achtergelaten rommel naar de slaapkamer komt brengen en dochter zit een beetje beteuterd bij, bah!!! Maar ja, af en toe is dat ff nodig! Die brutale monden moeten zo nu en dan hun plaats weten he!!!
dibbes schreef:
Zaterdagavond hadden we een feestje, was erg leuk, maar de alcohol voel ik bij wijze van spreken nu nog...allemensen zeg ik ben niks meer gewend dat mekr ik wel!
Nou ik ga ff lekker koffie drinken.
Janneke14 schreef:Ik had zaterdag nog wat raars. Zit in Zutphen op een bankje bij een ijssalon, ijsje te eten met papameike en meike. Naast mij zit een mevrouw ook een ijsje te eten. Ik geef Meike een klein hapje ijs, stoot die vrouw mij ineens aan. "ze mag helemaal geen zout, in ijs zit zout". Dus ik kijk haar aan...??...en zeg, nee dat klopt en ook geen suiker en niet teveel echte melkprodukten. Dus zeg ik erachteraan "ik heb het vroeger ook wel eens gehad en ben er ook groot mee geworden".
Zegt die vrouw ineens "loopt ze al? Hoe oud is ze"? Hoezo, dacht ik...?! Nee, ze loopt nog niet. "Dan hoeft ze ook nog geen schoenen aan".
Waar bemoeit het mens zich mee!!
Janneke14 schreef:
Zegt die vrouw ineens "loopt ze al? Hoe oud is ze"? Hoezo, dacht ik...?! Nee, ze loopt nog niet. "Dan hoeft ze ook nog geen schoenen aan".
Waar bemoeit het mens zich mee!!
mamasanne1 schreef:Joh, ik hoef me hier niet eens meer te melden!! 😃
Ik ben ook weer weg!! Vanavond meer....
xx
meisje25 schreef:
Hehehe ga jij nu ook al beginnen over dat vreselijke s woord? (nee ik bedoel niet strijken!)
sabien.70 schreef:
Donna is lekker huishoudelijk bezig, maar saampjes moet je ff uitleggen!!!?????
sabien.70 schreef:Joh Donna, een derde tiet of een dubbele reet is niet zo raar hoor, in deze uithoek hebben wij allemaal een derde oog, best hendig hoor!!! hahahaha
mamasanne1 schreef:Toen ik je verhaal las over het bodypumpen (toch?) met twee vriendinnen zat ik eigenlijk te wachten op de afsluiter " en toen hebben we nog even geborreld" :mrgreen: :mrgreen:
Cato schreef:Ja, ben er! Moest even de strijkplank en toebehoren installeren.
Vergeet je desp housewives niet??
Bedankt voor het fietsenaanbod! Ik probeer er toch een dichter bij huis te vinden!
Meisje, wanneer krijg jij de jouwe??
Cato schreef:Fiene vind de tv vaak niet zo heel boeiend, behalve: Bumba!!! Ik word er zelf helemaal simpel van, maar zodra dat aanstaat is alle aandacht voor andere dingen weg en kijkt ze alleen nog maar naar de tv. Dus vorige week heb ik de dvd gekocht! IDEAAL!!!!
meisje25 schreef:Even snel, Thijmen is wakker!
We hebben een heerlijk avondje uit gehad saampjes! Lekker SAS gegeten!!! haha Maar vooruit!
Thijmen is nog steeds niet zijn eigen ik. Hij eet en drinkt verder wel goed, dus ik kijk het nog wel even aan. Vrijdag uitslag van de kweek.
Bumba Cato! Wat ben jij een bofkont. Thijmen vind alleen Blue's clues op Nick jr. echt interessant, weet niet of je dat al eens hebt gezien?!?! VRESELIJK!
I'll be back, later deze dag!!! Liefs!!!
Momo28 schreef:Cato schreef:Fiene vind de tv vaak niet zo heel boeiend, behalve: Bumba!!! Ik word er zelf helemaal simpel van, maar zodra dat aanstaat is alle aandacht voor andere dingen weg en kijkt ze alleen nog maar naar de tv. Dus vorige week heb ik de dvd gekocht! IDEAAL!!!!
Jaaaaaaa dat vindt Noor ook errug leuk! Ik zet haar 's avond vaak voor de laptop, op youtube staan tig van die Bumba filmpjes!
Errug handig!
Weet niet meer wie het vroeg trws, maar mijn iphone is gisteren idd nog bezorgd. Kan er nog niet zoveel mee geloof ik, abo gaat pas in per eind november. Volgens mij kan ik 'm nu alleen als ipod gebruiken. Terwijl mij was verteld dat ik er nu ook al draadloos mee zou kunnen internetten.. hmm misschien toch het boekje eens open slaan.
haha ik schrik me net helemaal dood, staat ineens de glazenwassen voor het raam! Haha Noor ook helemaal verbaasd!
@meisje: je avondje klinkt heerlijk! Lekker ff weg met z'n tweetjes. Wel balen dat Thijmen nog steeds niet lekker is!
Leuk Cato en Meisje ook aan de mamafiets! Ik wil er ook een, maar ik vraag er 1 voor mijn verjaardag volgend jaar maart, dan hebben we (als het goed is) ook de ruimte om het ding neer te zetten 😊
Liefs
Momo
Cato schreef:meisje25 schreef:Even snel, Thijmen is wakker!
We hebben een heerlijk avondje uit gehad saampjes! Lekker SAS gegeten!!! haha Maar vooruit!
Thijmen is nog steeds niet zijn eigen ik. Hij eet en drinkt verder wel goed, dus ik kijk het nog wel even aan. Vrijdag uitslag van de kweek.
Bumba Cato! Wat ben jij een bofkont. Thijmen vind alleen Blue's clues op Nick jr. echt interessant, weet niet of je dat al eens hebt gezien?!?! VRESELIJK!
Nee, dat ken ik niet. Niet leuk dus haha
mamasanne1 schreef:
Donna: kan je Vos nog op de bank laten liggen??
meisje25 schreef:
De maaltijd wordt vandaag door schoonmoeders bereid! Lekker makkelijk. Thijmen ligt nog even te slapen, wandelingetje naar drie straten verder en de tafel is gedekt :oops:
Ga even de laatste dingetjes inpakken!
Liefs
sabien.70 schreef:Hai !!
Ik ga het toch nog ff hebben over poep, nog niemand over gehoord vandaag hihi, wat ze me de laatste tijd nog wel eens doet, lachen, ik verschoon de luier, dan zit er een heel klein keuteltje in best hard, dus maak ik de boel schoon en dan gaat mevrouw rustig verder poepen, dan ben ik echt blij dat het gewoon keutels zijn, alhoewel het best wat moeilijk gaat dus toch maar proberen om haar wat meer te laten drinken.
doei
Sabine
mamasanne1 schreef:Net een wokkel...
Donna2 schreef:Lowiena! Je bent al 4 dagen over tijd! Wat spannend! 😮 😮 😃 😃
.......
Donna2 schreef:.....Verder wil ik ook nog een paar slofjes met bont voor hem, maar die haal ik wel gewoon bij de HEMA ofzo
.....
Momo28 schreef:..... Terwijl mij was verteld dat ik er nu ook al draadloos mee zou kunnen internetten.. hmm misschien toch het boekje eens open slaan.
....Liefs Momo
dibbes schreef:Lowiena 😮 😮 😮 wat lees ik nu.........bijna weer testen???? Haha nou duimen maar dan!
Dat je lichaam en geest dat al weer ziet zitten joh zwanger zijn......Liefs
Momo28 schreef:....En Lowiena idd... ben benieuwd wat de test-uitslag is!! SPANNEND!!!!!
Heb je nu alweer een regelmatige cyclus dan? Of is die testdag niet helemaal duidelijk?
Cato schreef:meisje25 schreef:....Thijmen vind alleen Blue's clues op Nick jr. echt interessant, weet niet of je dat al eens hebt gezien?!?! VRESELIJK!
Nee, dat ken ik niet. Niet leuk dus haha
Momo28 schreef:.....@Cato: ja ik dacht dus ook dat dat ding een wifi ontvanger had, maar voorlopig kom ik niet eens tot een menu.. hij roept de hele tijd "itunes", misschien moet ik 'm dus eerst via itunes nog ff activeren?? Ga ik zo wel ff proberen.
....Liefs
Momo
mamasanne1 schreef:[color=#BF0040]Kom straks wat uitgebreider terug...eerst even naar (beetje ziek...) mannetje!
1 opmerking voor Lowiena: wat is er nou leuker en specialer dan zaterdag testen, met je februari-mama-vriendinnen als getuigen!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: deal???
sabien.70 schreef:Lowiena, ik neem de test voor je mee, is een oud model clearblue!!!!!
.....
Momo28 schreef:..... @Lowiena: jaaaaaaaaaaaa goed idee van mamasanne! Gezellig zaterdag testen onder het toeziend (en zeer meelevend) oog van je forumvriendinnetjes!! 😊
@meisje: hihi nee denk dat Noor gelukkig geen astma heeft! Papanoor heeft dat wel, maar denk dat ze de test wel heeft doorstaan! hihi! Opbouwwerker is iemand die een buurtgemeenschap bij elkaar brengt/houdt/bemiddelt zoiets... (geen idee dus eigenlijk, haha)
....Liefs
Momo
sabien.70 schreef:.....
Jammie zure diarree poep!
Wokkel hihi!
Mijn hond eet alles!!!
.....
sabien.70 schreef:.....zoon is kinderpostzegels aan het verkopen, kan ik jullie nog verblijden??? hihi grote clubactie???? haha, waardeloos altijd, arme kinderen dat ze die zooi maar verplicht moeten slijten, dochter op de manege en man een bedrijfsuitje.......
xx s
Janneke14 schreef:......Heb je een plekkie in huis waar ze effe lekker aan haar blote bips (op een handdoek) kan liggen? En geen zure (fruit) dingen te eten geven kan ook verlichten. Even de billen met water (geen zeep) wassen na iedere poepluier of (niet geparfumeerde billendoekjes).
Tandjes..... Meike kwijlt de hele vloer nat en dweilt het daarna weer met haar eigen trui (das dan wel weer handig! 😉 ). Haar billetjes zijn ook hartstikke rood. Gisteren had ze er ook pijn aan (aan de billetjes), ik kon het haast niet schoonmaken...zo huilen!. Alles van onder is rood met nog rodere puntjes/vlekjes. Ook zitten er 2 wat grotere plekken. Het lijken op schaafwonden, zo rood en vurig. Maar als je eroverheen voelt voel je niks.
Daarbij dan ook wat dunnige poep.
Ik geef de schuld maar aan tandjes....... :?:
....
Tot zo!
X
Cato schreef:[
haha, bij ons precies hetzelfde gisteravond!! schoonpapa was jarig dus lekker daar gegeten. Fiene daar op bed gelegd en 's avonds slapend (ahhh, zo'n heerlijk slap droppie tegen je aan) meegenomen.
Donna2 schreef:De poepluiers herken ik, Vos is vaak ook nog niet klaar. Of hij maakt het even af op het aankleedkussen, of ik verschoon hem en even daarna zit hij heel tevreden in zijn schone luier verder te knetteren. 😂