Janneke14Oud lidBerichten: 2.217Lid sinds: 23 juli 2007
Sabien is alles aan het teruglezen!?
sabien.70 schreef:Dat jullie toch een aantal pagina's lol kunnen hebben om mijn arme ontmande man hihihi!
Hij moest eens weten!!!
Enne.... ik open het forum nooit waar hij bij is hahahaha
Ben je al gesloopt Momo van het oppassen! Moet dat kotertje zo laat nog mee worden genomen naar huis dan? Zielig!!!!
sabien.70 schreef:haha, ik had wel bezoek ja, van een in scheiding liggende volleybal coach die shirtjes kwam brengen, zat al in mijn charmante huispak met de bril op, jammer weer hahahahahhhhha
sabien.70 schreef:hai,
gelukkig janneke is weer boven water, voortaan even afmelden he, anders gaan er hele rare verhalen de ronde over je afwezigheid, voor je het weet ben je op zolder aan het klussen met je man die moet bewijzen dat hij nog echt man is hahahaha.
lekker uitgeslapen dus ook!!
oranje bankje, lekker vrolijk!
maak jij als perfecte huisvrouw niet zelluf de broeken van je man korter dan??? (ik ook niet hoor hahahhahah)
sabien.70 schreef:Mamasanne, kun je niet regelen dat je een ochtendje/middagje in de week ECHT tijd voor jezelf krijgt, allebei de kids ff weg en ook geen huishouden doen? Wat extra bij de oppas of wellicht wil/kan je zus oppassen, ik weet het tis makkelijker gezegd dan gedaan hoor, maar pas wel een beetje op jezelf, jij hebt het allemaal goed op de rails staan, hou dat ook zo!!!
Gat meid, woonde je maar een beetje dichterbij, had je die draken bij mogen dumpen hoor!!!! Dan mag jij mijn hond uitlaten hahahaha!!!
mamasanne1 schreef:Ik had nog iets raars vandaag... Tussen de middag gaf ik Bart zijn boterhammetje van het Bleu Band bordje van Sanne. Dat doe ik wel vaker, maar nu bedacht ik me dat er waarschijnlijk voor Bart ook wel een zou worden bezorgd. Komen we net thuis, ligt dat bord op de mat!! Creepy!
mamasanne1 schreef:Heb trouwens met mijn zus afgesproken binnenkort (als we allebei op ons streefgewicht zitten) lekker te gaan winkelen (zonder kinderen) in Breda.... Daar kan ik al heel erg naar uitkijken!
Janneke14 schreef:mamasanne1 schreef:Heb trouwens met mijn zus afgesproken binnenkort (als we allebei op ons streefgewicht zitten) lekker te gaan winkelen (zonder kinderen) in Breda.... Daar kan ik al heel erg naar uitkijken!
Ah, heel goed!! Wat is je streefgewicht????
Janneke14 schreef:Haha, Sanne is over Bart gestruikeld......
Janneke14 schreef:Haha, Sanne is over Bart gestruikeld......
mamasanne1 schreef:
Rustige nacht en hopelijk gaat ie heel snel voorbij!
mamasanne1 schreef:Wat sneu voor Thijmen!! Dat de koorts erg snel stijgt komt juist door de paracetamol he.... Daardoor kunnen kindjes ook een koortsstuip krijgen. Hij heeft de paracetamol natuurlijk wel nodig, dus goed in de gaten houden en hopen dat de ab kuur snel aanslaat is het enige wat je kan doen...En heel veel knuffelen natuurlijk! 😃 Hoe heb je zijn urine eigelijk opgevangen? Met zo'n zakje wat je eronder moet plakken?
sabien.70 schreef: dus als je paracetamol geeft dan ook iedere vier uur om de temp constant te houden.
Hoop dat het gauw beter gaat. Wanneer krijg je de uitslag van de kweek?
Bloemetje81 schreef:
En idd lieve meedenkende moeders Lieke is groot genoeg om d'r hoofd op te tillen en niet te stikken, het is meer dat we een spijlenbed hebben van ijzer (gemaakt door schoonpapa) en als ze dan overdwars ligt stoot ze d'r koppie tegen de spijlen en ze ligt soms met d'r benen klem :? waar ze vervolgens dan weer wakker van wordt :roll:
Maar ik wacht het nog wel ff af, vind het meer zielig dat ze dan van de winter zo koud wordt als ze boven het dekentje uit is gewurmd...
Hoorde al wel van m'n moeder dat ze ook dingen verkopen die je inhet bed kan leggen tegen de spijlen dus misschien is dat nog eenbeter idee 😊
Bloemetje81 schreef: De (schoon)moeders hebben het allemaal over een slaapzak met linten die je aan het matras vast kan maken en volgens mij heb ik er hier ook wel eens iets over gehoord, iemand ervaring?????
Momo28 schreef:Wel een lekker weekend gehad. Zaterdagochtend eerst naar mijn opa's huis voor het uitstrooien van de as. Was erg mooi. Beide bussen met as (een mens levert echt enoooooooooorm veel as op!) in het weiland uitgestrooid en naderhand nog rozenblaadjes er overheen gestrooid. Zag er prachtig uit en lag precies op de plek waar zij vroeger zo graag over uit keken. Heel bijzonder.
Momo28 schreef:@Janneke: Mogen we zaterdag ook jouw mooie fiets bekijken? Ben benieuwd! Oef, hele huis kindveilig! Slim wel! Gaan wij hier niet meer doen, komt in het volgende huis wel (zal papanoor leuk vinden, meteen haakjes op de nieuwe keukendeurtjes....
Donna2 schreef:Vanmiddag naar de huisarts. Vos heeft een pigmentvlekje op zijn arm, en nu zag ik zaterdag dat het wat donkerder van kleur is geworden en het voelt ruwer aan als daarvoor. Toch even naar laten kijken. En zelf heb ik al heel lang een bultje in mijn oksel. Ook nog maar even naar laten kijken. Dussss.....
Momo28 schreef:Ja knoop van huis is doorgehakt! Joepie!
dibbes schreef:Janneke: haha 24 dagen aan eten haha jullie hebben zeker een grote voorraadkast:-)
Momo28 schreef:Zaterdag zal ik wel weer beter zijn hoor! Het is bij mij meestal een dagje snotteren, een nacht goed slapen en dan gaat het vaak alweer, ben eigenlijk nooit ECHT ziek, maar goed... je weet natuurlijk nooit met dat gevaarlijke forumvirus hier :)
mamasanne1 schreef: En Meike vind het babyzwemmen kinderachtig 😂 😂 :!:
mamasanne1 schreef:Lowiena!!
Jee, papaD en de PC ( 😂 ) ook allebei aan de snotter! Ik blijf stug mijn vitamientjes slikken....
Donna2 schreef:sabien.70 schreef:
Kleine frummel ligt te bed. Sinds de invoering van de boterham en de groente en de diksap kom ik continu in de problemen met de tijden hoor!! Hadden/hebben jullie dit ook?
Ja, ik vraag me af hoe ik er s' ochtends vroeg een boterham inkrijg bij Vos, voordat ik naar mijn werk moet (ik moet om 8.00 uur beginnen). Flesje drinkt hij niet echt leeg, en als ik daarna een boterham eet zit hij vol interesse te kijken. Hij wil dat ook! Maar daar ben ik zeker een uur mee bezig, en dan moet hij ook nog gewassen en aangekleedt en ik ook, hoe doen jullie dat? :shock:
Momo28 schreef:snif snotter snuit 😊
@Janneke: klinkt leuk dat babyzwemmen vanaf 9mnd, bij ons gaan we pas over op de volgende groep bij 10 maanden, gek he dat dat overal anders is? Noor vindt het lekker op de rug relaxen ook in het begin niets, maar als ik er dan bij zing wordt ze wel helemaal rustig. Zingen vindt ze sowieso prachtig!
Momo28 schreef:
Shit, mijn thee is op, maar heb echt geen zin om naar beneden te gaan...
Momo28 schreef:...Lastig is wel dat ze die tegen haar verhemelte plakt, waardoor ik na 2 of 3 stukjes telkens even voel of haar mondje wel echt helemaal leeg is....
....Liefs
Momo
Janneke14 schreef:mamasanne1 schreef:Janneke: ik denk dat alle andere februaribaby's nog wel in maatje 3 zitten?? (behalve dan die van Sabien...die wordt nog in 1 gepropt!) Neem die luiers dus maar mee! Oh, lees net de laatste berichten :mrgreen:
Meenemen?? Ze liggen hier gewoon in de kast! 😉
Ik verdeel de luiers onder jou en momo! Sabien propt Karianne nog in 1 en D heeft wasbare luiers!
Lowiena schreef:Maar is huggies maat 3 niet kleiner dan andere merken? [/color]