sabien.70 schreef: Maar ff een paar dingetjes bedenken voor de komende dagen, zit nog te twijfelen of ik maandag of dinsdag weer aan het werk ga, maandag is er een grote paardenmarkt hier vlak bij, vindt Marinda altijd wel leuk om ff te kijken, maar ja moet wel sterk zijn anders kom ik (weer) met een zielige cavia of konijn thuis (ja ook die worden daar verkocht) nou ja beter dan een paard aan de trekhaak toch hihihihi!!!
😂 Ik zie je al thuiskomen met een paard achter de trekhaak! Gelukkig is je carport af, kan het arme beest daar onder!
Gelukkig klaarde het hier net iets te laat op, dus lekker thuis... had echt absoluut geen zin om te zwemmen 😂
Ben net wel even met Thijmen op ons 'strandje' (zonder zand) geweest. Hij heeft lekker in het gras liggen spelen, van de boomblaadjes liggen snoepen die in het gras lagen 😮 en kindjes liggen kijken. Zomaar een uurtje, lekker relaxen.
Ga nu even het eten klaar zetten en dan lekker even in de zon met een boekje. Heb vanavond nachtdienst :roll:
Oh Janneke, nog een groente tip! Doperwten, van die diepvriespakken! Hartstikke handig!
hahaha oh ja dat broodje bakboter voor onderweg. Ik denk dat Sabien dat broodje bakboter vanuit de auto zo in een weiland met schapen heeft gegooid 😉
Momo, fijne vakantie hé! Niet al het mooie weer in Italie opmaken alsjeblieft 😉
Liefs Meisje