Hey goedemorgen!
Gezellig gekletst hier! Ik ga eens even kijken wat er allemaal geschreven is!
mamasanne1 schreef:
Janneke: Meike over de 8 kilo! Vind je het geen raar idee om al vlees te gaan geven?
Ja, eigenlijk wel! We gaan zaterdag eerst met een boterham beginnen. Als dat goed gaat beginnen we met vleesmamasanne1 schreef:Het fietsen zal Meike helemaal geweldig vinden!! Wanneer is je fiets klaar?
Eind deze week of begin volgende week!sabien.70 schreef:he gat die mexicaanse griep, had me er niet zo'n zorgen over gemaakt, maar las net dat de eerste dode in Nederland is gevallen, 17 jaar weliswaar met veel onderliggende aandoeningen, dus de griep was niet de enige oorzaak, maar wellicht de druppel......
Hou Sanne maar goed in de gaten, heb zelf eigenlijk ook nog niet gegoogled waar je op moet letten, hier verder geen klachten dat hopen we zo te houden.
We hebben toevallig gisteren allerlei info op het werk gekregen (er is een heel "rampenplan" opgesteld). Verschijnselen:
-koorts en rillingen (temp boven 38gr)
-spierpijn
-zere keel
-droge hoest
-ademhalingsproblemen
-niezen
-verstopte neus of loopneus
-vermoeidheid
Eigenlijk de "normale" griepverschijnselen. Als je hier last van hebt moet je de huisarts bellen, NIET daarheen gaan (besmettingsgevaar).mamasanne1 schreef:Oppas was gisteren vergeten Bart zijn popje weer in de tas te doen. Vannacht en vandaag bij het eerste slaapje heb ik hem een ander lappenpopje gegeven, maar dat is het dan toch niet helemaal hoor. Ze heeft het popje net langsgebracht en hij knuffeld er echt mee, ook in zijn slaap. Dat andere popje belandde al snel in een hoek van zijn bedje.... Toch maat snel een tweede aanschaffen...dingen zijn alleen zo achterlijk duur..
Hier ook een lievelingspopje. Ik heb er inmiddels 2 bijgekocht. Als ik Meike's bedje verschoon geef ik haar ook meteen een schoon popje, die andere gaat dan in de was. De dochter van m'n zus had ook een lievelingspopje en m'n zus had een nieuwe (zelfde soort) gekocht toen de oude kapot was. Tja...die nieuwe wou ze dus niet! Hoop dat ik dat wel een beetje kan voorkomen bij Meike. We zullen zien!mamasanne1 schreef:Moet ik nu wel vast wat aan het eten gaan doen.. :? . De sperziebonen zagen er weer niet uit zeg...Heb ze nu ingevroren meegenomen en ook een pak erwtjes. Heeft iemand al ervaring met de diepvries sperziebonen? Weet nog niet waar hij vanavond mee gaat beginnen. Vanochtend ging de appel met perzik in hoog tempo naar binnen!
Ja, prima te doen die diepvriessperziebonen. Meike vindt ze lekker! Wij hebben ze laatst ook gehad, best goed te eten!En dan las ik ook nog wat over 90210 en MCW. Hier ook beide bekend! Ik keek altijd naar allebei!! Leuk!!
Gisteren zijn m'n schoonouders hier hartstikke druk geweest! Al m'n wasgoed is weer schoon en gestreken. De tuin ligt er weer picobello bij!
Gisteravond lekker vis gegeten. Jummie!!!!
Vannacht een wat mindere nacht gehad (ik mag niet klagen want dat hebben we eigenlijk nooit!). Meike is wat verkouden geworden merkte ik vanmorgen. Eerst vannacht om 2.15u begon ze even te huilen, heel kort. Toen om 3.45u weer, maar nu hield ze niet op. Heb vanalles geprobeerd (terwijl ze in bed lag), hielp allemaal niks. Heb haar na 45min. proberen maar bij mij in bed gelegd en daar is ze rond 5u in slaap gevallen tot vanmorgen 7.30u. Ze had m'n hele bed in beslag genomen. Ik ben maar bij het voeteneind gaan liggen....!
Vanmorgen had ze ook iets verhoging, 37.7. Ben maar even weer begonnen met Nisykind tabletten. Ze ligt nu weer lekker een tukkie te doen.
Heb trouwens foto's op hyves gezet van Meike's nieuwe kleren!
Tot later!
Liefs!