Indootje: wat ontzettend K*T voor je! Ik wens je veel sterkte. Hopelijk ben je snel weer in je normale cyclus (en zwanger natuurlijk).
Wel knap hoe je er mee om gaat!
MarliekeOud lidBerichten: 112Lid sinds: 1 januari 2005
Nadine schreef:
En jij, heb jij al bedacht wat je testdag wordt?
Nadine schreef:Nadine schreef:
En jij, heb jij al bedacht wat je testdag wordt?
dacht even dat je op je ei wachtte, maar als het goed is ben je aan het klussen! Succes!
tweety1982 schreef:heey linda, leuk die echo dat je hartje hoort, vanaf hoeveel weken kan dat? ik ben nu rond de 9 weken, mijn eerste echo/controle is maandag.
he linda heb jij ook weleens krampjes? of kleine steekjes? winderigheid? hahah
voor de meiden die nog bezig zijn, heel veel succes en het komt voor je het door hebt hoor!!
als ik niet meer hier mag kletsen en door moet dan hoor ik het he 😛 :)
Nadine schreef:Hier zijn de 😈 😈 nu echt gekomen. Helaas, gek genoeg ben ikminder teleurgesteld dan de vorige ronde. Nja, volgende ronde beter 😉
Ik hoop maar op een kortere cyclus.
Simoon schreef:hallo meiden,
weer een keer een update van mij.
ik ben nog steeds niet ongesteld (voor als jullie het niet meer weten 8 maart voro het laatst ongesteld geweest)
aangezien ik dus 3x gemist heb ben ik door mijn huisarts door gestuurd naar het ziekenhuis. aanstaande maandag heb ik een inwendige echo en nog meer bloedonderzoeken. ik ben zo nerveus en vind het zo eng:s er kan ook niemand met mij mee 😖 en daar baal ik wel van.
de enige die mee kan is een goede vriend maar ja die wil ik er niet bij hebben bij een inwendige echo :s.
liefs
Simoon schreef:hallo meiden,
weer een keer een update van mij.
ik ben nog steeds niet ongesteld (voor als jullie het niet meer weten 8 maart voro het laatst ongesteld geweest)
aangezien ik dus 3x gemist heb ben ik door mijn huisarts door gestuurd naar het ziekenhuis. aanstaande maandag heb ik een inwendige echo en nog meer bloedonderzoeken. ik ben zo nerveus en vind het zo eng:s er kan ook niemand met mij mee 😖 en daar baal ik wel van.
de enige die mee kan is een goede vriend maar ja die wil ik er niet bij hebben bij een inwendige echo :s.
liefs
epat schreef:@fran82
Wie weet test je vandaag of morgen wel positief! Veel succes.
Ik ging van een 33 dagen cyclus vorige maand ook opeens naar een cyclus van 28 dagen (en had dus opeens op dag 15 een positieve ovutest). Vond het wel fijn dat ik toen aan het testen was en daarmee merkte dat het 28 dagen werd, anders was ik toch van 33 dagen uitgegaan en een latere ovulatie (alhoewel ik stiekem wel 28 dagen cyclus in de gaten hield hoor, om eisprong niet te missen).
Deze maand is voor mij een raadsel (geen goede ovulatietesten gebruikt), ik wacht maar rustig af.
Indootje schreef:@Nadine, jammer dat je ongi is gekomen .....
@Eefie, hoe was je vakantie??? Tja, bij mij allemaal niet zo goed dus. Nu wéér afwachten, alhoewel ik de hoop al opgegeven heb hoor. Wil gewoon dat het vruchtzakje uit mijn lijf gaat en dat we weer opnieuw kunnen beginnen, maar ja... Wat balen dat je (nog) negatief getest hebt.
Nog leuke plannen voor het weekend, meiden?
Maj schreef:@ Indootje, heel veel succes morgen