tweety1982 schreef:ik wil even snel iets vertellen
heb vandaag 3 keer positief getest..ZWANGER na 2 mnd.
ik voel echt ongi gevoel in me buik enzo, vlagen misselijkheid.
hoop zo dat het goed gaat :)
Van harte gefeliciteerd. Geniet ervan. Ondanks de kwaaltjes.
Bij mij was het gelijk in ronde 1 raak 😂 dus ik had geluk.
Ben nu 13 weken en 1 dag. Maar nog altijd misselijk en erg moe.
Had gehoopt dat het ondertussen een stuk minder zou zijn. Maar ja.
Zolang met die kleine maar alles goed is vind ik het prima.
Verder effe iedereen op de hoogte houden van mijn ontwikkelingen.
Sorry dat ik niet veel reacties meer plaats, maar door de week krijg ik het echt bijna niet geregeld door de misselijkheid en moeheid om op internet te komen.
Dit is helaas nog niet minder geworden.
Gister op controle geweest bij de vk. Heb het hartje weer gehoord en ze hebben toch een nog een echo gemaakt 😃 . Dit had ik niet verwacht aangezien ze van te voren hadden gezegd dat ik er maar 2 kreeg. de termijnecho en de 20-weken echo. Maar nu heeft ze gezegd dat ze me elke controle even de kleine laat zien. Misschien omdat ik me snel zorgen maak. En het zien van je kleine je enorm gerust stelt. Is echt super mooi om te zien en te horen.
Ondertussen mag iedereen het weten. Niet dat ik het nog kan verbergen, hihi, want de buik is al goed te zien. En ook ik ben van mezelf best flink. Ik ben 1,70 en weeg normaal rond de 80 kg. Ben al 2 kg aangekomen ondanks dat ik bijna niks kan eten. Dus zo zie je maar weer dat het ook kan dat je het vanaf het begin al goed ziet. Want mijn buik begon al te groeien met ongeveer 8 weken.
Verder hoop ik dat iedereen snel met 'roze' nieuws komt en het wonder ook mag ervaren.
Liefs, Linda