mij 😈 😈 is gekomen hoor!! jvn bedankt voor je reactie!
En inge ik hoop dat je roze nieuws gaat brengen!
eefie1985Oud lidBerichten: 403Lid sinds: 12 maart 2009
epat schreef:Ik ga het onthouden, dank je! Ik heb in ieder geval ovulatietesten van Mat Care en die werken naar mijn idee prima.
Zijn er inmiddels nog mensen die in de spannende tijd zitten:
Mei
naam----------leeftijd----------baby nr----------ronde nr----------NOD----------
Indootje---------28 jaar-----------nr. 1------------1e ronde---------ongeveer 6 mei
Jvn-------------29 jaar-----------nr. 1-------------2e ronde------------18 mei-------------
Abi--------------27 jaar-----------nr. 1-------------2e ronde---------- 20 mei--------------
Suuske----------28 jaar-----------nr.1-------------2e ronde----------ws 20 mei
eefie1985-------23 jaar------------nr1--------------3 ronde------------25 mei
Daphne 1984----24 jaar------------nr 1-------------2e ronde------------ws tussen 30 mei en 6 juni
Juni
Inge------------28 jaar-----------nr.1------------3e ronde-----------5 juni
Epat------------32 jaar-----------nr. 1------------2e ronde----------7 juni
Fran82----------26 jaar-----------nr. 1------------2e ronde----------9 juni
dreams----------23 jaar-----------nr 1-------------2e ronde --------ws tussen 9 en 26 juni
jvn--------------29 jaar-----------nr 1-------------3e ronde---------10 of 12 juni
Nadine-----------27 jaar-----------nr 1-------------3e ronde--------- ws 22 juni
eefie-------------24 jaar-----------nr1--------------4e ronde---------25 juni
Zwanger
naam-------------leeftijd--------baby nr----------ronde nr----------Uitgerekend op------------
Linda-1982----------26 jaar--------nr. 1 ---------ronde nr 1 --------- 16-12-2009
Bianca(anoniempje)--27 jaar--------nr. 1----------ronde nr 1-----------??
ingearts schreef:ben al avonden misselijk al 4 avonden ofzo heel vreemd, zou het dit keer dan zijn.
heel vreemd ook op mijn werk vraagt ook iedereen of ik zwanger ben en dat terwijl ze niet eens weten dat ik bezig ben.
staat het op mijn hoofd geschreven ofzo.
verder voelen mijn borsten ook weer vol en zwaar aan.
en hoop witte afscheiding gehad afgelopen week.
dus wordt spannend, vorige maand wist ik zeker dat het niet raak was maar deze maand twijfel ik heel erg en heb ik er wel n goed gevoel bij.
ach we wachten rustig af.
heb geen testen in huis en ga ze ook niet halen.
maar doe het als ik niet ongi ben.
groetjes
eefie1985 schreef:mij 😈 😈 is gekomen hoor!! fran bedankt voor je reactie!
En inge ik hoop dat je roze nieuws gaat brengen!
fran82 schreef:Joehoe, net een positieve ovutest. Wel laat op dag 20, maar beter laat dan nooit. Zometeen mijn mannetje dus maar even verleiden 😉
@ Linda,
Goed te horen dat alles goed is. Kan me voorstellen dat het horen en zien wel een gerust gevoel geeft. Geniet er van!
fran82 schreef:Joehoe, net een positieve ovutest. Wel laat op dag 20, maar beter laat dan nooit. Zometeen mijn mannetje dus maar even verleiden 😉
daphne1984 schreef:
Nog een vraagje, zijn er meer meiden die last hebben van winderigheid :oops: Zal dit komen door het ontpillen?
Groetjes Daphne
epat schreef:Ik wilde het net vragen, want zag niets op je banner, dus dacht dat je misschien over tijd zou zijn. Maar nog even geduld dus!
dreams schreef:ach wat leuuk, indootje gefeliciteerd.
ben echt heel blij voor je, geniet ervan 😃
ik had eergisteren een positieve ovutest en vandaag ook. wel een beetje raar
hebben jullie dat ook gehad dat jullie meerdere dagen een positieve ovutest hadden?
het is heel fijn om jullie berichten te lezen, en ervaringen te delen.
Marlieke schreef:Trouwens, mn vriend vroeg vandaag of we tijdens de vakantie niet wat ovulatietesten kunnen doen.. Hij vindt het stiekem net zo spannend als ik ;)
Marlieke schreef:Trouwens, mn vriend vroeg vandaag of we tijdens de vakantie niet wat ovulatietesten kunnen doen.. Hij vindt het stiekem net zo spannend als ik ;)
ingearts schreef:hey eeffie,
ja afgelopen 2 dagen gaat het wel weer goed eigenlijk ben heel veel moe maar dat was ik daarvoor ook wel n beetje.
net flinke steek gekregen links boven mijn rechterkant heup zeg maar.
verder geen tekenen van n evt. ongesteldheid.
dus tja we wachten rustig af maar weer.
en bij jou?
eefie1985 schreef:@indootje welkom terug en wat gaaaaaaaf dat je ons roze nieuws heb gebracht! Wat je verliest is als het goed is gewoon innestel bloed mijn vriendin had dat ook!! Dus maak je geen zorgen en ga genieten! Ik ga ook over 2 weekjes lekker even er tussen uit!! Heb er echt zin in! En idd denk ik ook ben je er niet zoveel mee bezig!
Ik heb nog wel aan je gedacht hihihi!!!
daphne1984 schreef:@ Indootje
GEFELICITEERD!! Wow wat onwijs super zeg! Ik hoop dat er meer van ons snel volgen. Helpt dan misschien toch wel dat je er niet zo mee bezig bent.
Groetjes Daphne
ingearts schreef:Indootje gefeliciteerd 😂 wat n mooie terugkomer zeg!
heel super voor je.
hoe was je vakantie behalve vruchtbaar 😉
geniet lekker van je zwangerschap meis...
Marlieke schreef:Wow Indootje!! Wat ontzettend gaaf! Gefeliciteerd!
Hoe wist je eigenlijk dat morgen je NOD zou zijn? want je vorige cyclus duurde veel langer toch?? Of had je een voorgevoel??
Nou, geniet er maar lekker van!
Indootje schreef:ingearts schreef:Indootje gefeliciteerd 😂 wat n mooie terugkomer zeg!
heel super voor je.
hoe was je vakantie behalve vruchtbaar 😉
geniet lekker van je zwangerschap meis...
Vakantie was te gek hoor, heel mooi land. Veel verscheidenheid, zon zee strand, cultuur, steden, lekker eten, etc. etc...
Heel snel voorbij gegaan!!!
Hoe is het met jou? Wanneer ga je precies testen?
Nadine schreef:Jammer epat.. :| had je verwacht dat het deze keer raak was?
Succes met de volgende ronde ;)
epat schreef: Ik bekijk het positief, de volgende ronde ga ik weer uit van 28 dagen en dat betekent slechts nog iets minder dan 1 maandje wachten voordat ik weer kan testen 😉 En nu weer even op zoek naar een aantal goedkope ovulatietesten, want dat is mij afgelopen ronde wel goed bevallen. En dan even proberen er wat minder mee bezig te zijn. Nog twee weken tot eisprong 😃 Nee wij gaan eens eventjes heerlijk op zoek naar een ander huis. Leuk!
ingearts schreef:ik wil dat morgen mijn 😈 😈 😈 😈 NIET komt!!!!!!!!!!! ;)
Nadine schreef:ingearts schreef:ik wil dat morgen mijn 😈 😈 😈 😈 NIET komt!!!!!!!!!!! ;)
Ik denk dat je ze hiermee wel weggejaagd hebt 😃
Maar uhh.. ik hoop met je mee hoor ;)
Nadine schreef:Glijmiddel kan het zaad belemmeren als o.a. de zuurtegraad en stroperigheid niet overeenkomt met de natuurlijke afscheiding van de vrouw.
Kijk ook onder het topic 'glijmiddel':
viewtopic.php?f=4&t=481&p=146041#p146041
Maar Indootje, jij hoeft geen zaadsparend glijmiddel meer te gerbuiken, toch? ;)
ingearts schreef:ik wil dat morgen mijn 😈 😈 😈 😈 NIET komt!!!!!!!!!!! ;)
Marlieke schreef:haha, moest wel lachen over dat glijmiddel. Ook ik heb dat laatst allemaal opgezocht, maar durfde er niet over te beginnen :oops:
Wij hebben nu pre-seed besteld, dat is 'zaadvriendelijk glijmiddel'. Op e-bay (member:fertilityplan) besteld, kregen we 15 ovulatietesten bij en 10 zwangerschapstesten. Was in totaal nog niet eens 20 euro, incl opsturen.. En discreet verpakt, niet geheel onbelangrijk aangezien we het op moesten halen bij de buren haha!
epat schreef:Hé ik ben theeleut geworden 😃
Oeoeoe zo spannend, we hebben zojuist een bod gedaan op een huis. Nu nog afwachten of het geaccepteerd gaat worden.
epat schreef:Hé ik ben theeleut geworden 😃
Oeoeoe zo spannend, we hebben zojuist een bod gedaan op een huis. Nu nog afwachten of het geaccepteerd gaat worden.
ingearts schreef:ik ben niet ongi geworden vandaag ook geen tekens van n aankomende.
heb testjes in huis maar twijfel of ik ze moet doen wil niet teleurgesteld zijn.
wat vinden jullie.
en wanneer kan ik het beste testen heb die van 5 euro van kV
eefie1985 schreef:
Ik was deze maand heel raar 😈 😈 ik ben het maar 2 dagen geweest maar wel heel erg!! normaal ben ik het zkkr wel 5 dagen!