Simoon schreef:ingearts schreef:dat typen had ik trouwens laatst ook hoor dinsdag nacht toen ik echt van die steken had,
ik wou echt naar die computer lopen en steun zoeken.
maarja toen dacht ik wie is er nou nog om half 1 s'nachts,.
echt frustrerend dan hoor..
dus snap echt wel dat je hier je ei kwijt wilt.
hier wordt er naar je geluisterd.
normaal zou je je vriendin bellen ofzo maarja of die weet het niet of is er helemaal niet mee bezig.
je vriend/man die heeft nergens last van en als ze even zouden kunnen zouden ze nog zeggen ach stel je niet aan komt vanzelf goed.
ja die hebben makkelijk praten die hoeven er alleen maar wat in te spuiten en hun werk zit erop..
mijn beste vriendin weet het wel en heeft net zelf een kindje maar die ligt nu lekker op bed omdat ze haar energie nodig heeft dus die kan ik niet bellen.
gelukkig zie ik haar woensdag weer en kan ik even tegen haar aan lullen want zij weet wel wat ik voel gelukkig.
ik ga denk ik toch van het weekend maar even testen nog een keer voor de zekerheid maar dan nu met een andere test. heb nu met kruidvat getest misschien moet ik is een keer een andere proberen.
en dat van mijn vriend tja inderdaad die heeft makkelijk lullen. en als ik zeg pffff dat maagzuur is echt te erg! dan zegt ie tja dat heb ik ook jaren gehad niets aan te doen :s.
maar ja mijn humeur is nu echt om op te schieten! ik wil duidelijkheid (niet dat ik dat krijg als ik hier typ maar toch).
vind het wel fijn dat jullie mee lezen en meedenken.
liefs
mijn beste vriendin is nu 10 weken zwanger is verhuisd naar 1 uur rijden hier vandaan.
ze is heel nuchter en denk niet echt dat ik met haar hier over kan praten.
heb tot nu toe gelukkig ook geen symptonen zoals jou hoor want denk dat ik gek zou worden van onzekerheid..
op n ander forum zie ik heel veel dezelfde zwangerschaps testen en volgens mij zijn die wel goed.
ik heb ze zelf ook gekocht tja je kan ze maar hebben toch,
maar ze zijn van de kruidvat n klein wit doosje 2 voor 5 euro volgens mij..
snap ook wel dat je niet echt te genieten bent hoor.
maarja ik ben dan ook n vrouw dus tja...
hoe oud ben jij eigenlijk? gewoon even vraagje tussendoor..
hahha
kan natuurlijk ook nog vragen of je n leuk weekend voor de boeg hebt of je nog wat leuks gaat doen.
aandacht afwenden..