Simoon schreef:maar goed ik ga slapen op naar overtijd dag 5!
liefs en slaap lekker allemaal.
slaap lekker en rustig!!
tot morgen denk ik maar weer dan! 😉
Simoon schreef:maar goed ik ga slapen op naar overtijd dag 5!
liefs en slaap lekker allemaal.
ingearts schreef:goedenavond dames..
jemig wat hebben jullie veel gekletst hier.
heb gewoon 4 pagina's moeten lezen..
hier bij mij is het weer rustig vanmorgen mijn plasje afgeleverd heb geen blaasontsteking wat het dan is ??
de klachten zijn in iedergeval weer verdwenen.
de assistente zei van ja kan idd toch van ontpillen zijn.
maar we wachten af??
jvn schreef:Hoi Simoon,
Ik duim ook heel hard met je mee.
Ik probeer er nu iets minder mee bezig mee te zijn (wat wel erg moelijk is met alle babyreclame's en baby's en zwangere vrouwen om mij heen:-(
De week voor 25 maart had ik weer eens de zoveelste test gehaald.
De weken ervoor moest ik elke ochtend overgeven dus ik dacht dat is raar misschien is het zover..
Waarschijnlijk was ik de war want ineens dacht ik echt dat ik zwanger was.
Voelde me zenuwachtig worden en blij tegelijk.
Later keek ik nog eens en zag dathet niet zo was.
Op dat moment werd ik gebeld door een vriendin van mij die vertelde dat ze al 3 maanden zwanger was.
Ik was erg blij voor haar.
Maar s avonds toen mijn man thuiskwam kwam alle spanning eruit en heb ik heel lang zitten huilen.
Het deed me toch meer dan ik dacht.
Nu probeer ik ook gewoon wat minder er mee bezig te zijn. Maar naarmate de weken voorbij strijken denk ik zal het eindelijk zo ver zijn?
Maar ik durf niet te testen: bang dat het negatief is.
Ik vind het erg fijn dat ik mijn ei kwijt kan op deze pagina.
En dat ik begrepen wordt
Simoon schreef:Hallo jvn,
wat vervelend dat de vorige keer negatief was en dat je nu niet durft te testen.
En dat je uithuilt bij je man geeft toch niets. Hij zal je als geen ander begrijpen, hij is niet voor niets je man 😉 .
soms is het ook wel fijn om even alles eruit te gooien dat lucht op (jeetje nu begin ik als psycoloog te klinken hmm :? )
hopelijk is het deze keer raar en mag je jezelf zwanger noemen!
ik ga voor je duimen dat het positief is!
liefs mij
Indootje schreef:ingearts schreef:goedenavond dames..
jemig wat hebben jullie veel gekletst hier.
heb gewoon 4 pagina's moeten lezen..
hier bij mij is het weer rustig vanmorgen mijn plasje afgeleverd heb geen blaasontsteking wat het dan is ??
de klachten zijn in iedergeval weer verdwenen.
de assistente zei van ja kan idd toch van ontpillen zijn.
maar we wachten af??
Toch ook wel weer positief dat het geen blaasontsteking is toch! Anders zou je daar weer medicijnen voor moeten hebben en is weer niet goed voor als je zwanger wilt worden enzo.... :roll:
fran82 schreef:Hoi Allemaal,
Ik was dit forum al een paar dagen aan het volgen en dacht, laat ik toch zelf eens mee gaan doen.
Ik heb 6 maart mijn laatste pil ingenomen en ben vandaag voor de eerste keer 'echt' ongi geworden. Ronde 1 kan beginnen!
Leuk om te lezen hoe iedereen met elkaar meeleeft. In ieder geval veel succes iedereen!
ingearts schreef:Hoi indootje,
zelf ben ik ook 28 jaar dus echt tijd om zwanger te worden..
ik heb n rare nacht gehad las gisteren ergens dat er meiden waren die droomde dat ze zwanger waren nou ik droomde dat mijn nichtje zwanger was heb haar al n hele tijd niet gezien dus vond het wel n beetje wazig..
wel balen dat je trouwens nu net in je klusweek op vakantie gaat maar gaat je partner mee?
want vakantie is altijd mooie tijd om zwanger te worden.
@fran luek dat je meekletst!! welkom!
epat schreef:Welkom fran82! En succes met de eerste ronde!
@Indootje
Ik weet precies hoe je je voelt over het forum. Ik kijk ook regelmatig vol verwachting om te zien of er weer een nieuw berichtje is om te lezen. Toch vraag ik me soms wel af of ik er niet ietsjes te veel mee bezig ben. Maar denk dat we dat gevoel allemaal wel eens hebben hier, vandaar natuurlijk ook van die topics met onderwerpen als "De klussers die er niet te vaak mee bezig willen zijn". Maar tot nu toe vind ik het nog veel te leuk eigenlijk om er zo mee bezig te zijn :)
ingearts schreef:als ik op mijn werk ben, ben ik er niet zo mee bezig.
maar als ik thuis ben en achter de computer zit contineu.
ach je moet gewoon doen war je je goed mee voelt en als dat is lekker mee kletsen hier.
nou dan is het toch goed.
fran82 schreef:Ik was vannacht gewoon blij dat ik ongesteld geworden was. Gewoon voor het idee dat alles weer werkt. Vond dat toch wel spannend na 10 jaar de pil geslikt te hebben.
Ik zal voor je duimen morgen, ben erg benieuwd.
Liefs,
fran82 schreef:Ik heb 6 maart mijn laatste pil ingenomen en ben vandaag voor de eerste keer 'echt' ongi geworden. Ronde 1 kan beginnen!
anoniempje schreef:He idoontje,
dankjewel, dat had ik inderdaad even nodig.
Denk afgelopen week namelijk wel een beetje negatief omdat ik alleen maar lees over klachtjes enz. En ik voel me gewoon helemaal gewoon. Dus krijg dan nu al zoiets van laat die :twisted: :twisted: maar komen dan kunnen weer klussen voor ronde 2. Terwijl ik eigenlijk nog niks weet. maar goed ik heb ook zo weinig geduld en dan is dit wel een lastige periode.
Fijn dit forum!
groetjes
epat schreef:@Nadine
Het kan natuurlijk ook in 1 keer raak zijn in je 0 ronde 😊 Neem aan dat je ongesteld bent geworden na het stoppen met de pil en nu wacht op de eerste ongesteldheid zonder de pil? Maar stel dat je wel een eisprong hebt gehad, dan kan het dus ook al raak zijn.. Had je al getest? Je had wel de geruststelling dat je ondergewicht geen kwaad kon, maar was er geen test gedaan bij de huisarts? (je leest hier zo veel, sorry als je dat al had getypt en ik het weer was vergeten!).
Nadine schreef:Gelukkig is het allemaal vrij anoniem.. :oops: ik heb sinds een week veel, echt veel
wit/gelige afscheiding. Niet draderig, als je het tussen duim en wijsvinger uit elkaar
trekt. (sorry, :| beetje onsmakelijk)
Verder geen jeuk, of vreemde geur. Kortom, ik heb er geen last van, maar het is wel
veel meer afscheiding dan normaal en voor vorige week.
Ontwenningsverschijnsel van de pil?
Nadine schreef:bedankt indootje en ingearts 😊
In de laatste maanden van een zwangerschap zit ik niet 😉 al was dat
natuurlijk geweldig geweest 😂
Tijdens de pil heb ik het ook wel gehad, maar niet zoveel :oops:
Ik denk dat mijn geduld maar weer eens op de proef gesteld wordt. Zoals
de dokter meestal zegt: als het over twee weken nog niet over is... kom
dan maar weer terug... :mrgreen:
Simoon schreef:ik hoop dat het uitkomt (alleen hoef ik er niet perse gelijk 2 hoor haha).
maar goed ik ga zeker genieten morgen toch nog even een testje tegen aan gooien en dan zien we wel komt daar niets uit dan toch maar volgende week bloed laten prikken (anders natuurlijk ook hoor gewoon voor de zekerheid haha)
maar goed iedereen een fijn pasen.
liefs
Nadine schreef:@indootje: misschien komt het van de inlegkruisjes. Ik verwacht
nu al 7 dagen ongesteld te worden. En zo worden 2 onschuldige
weekjes stiekem alweer 3 weekjes.
@Simoon: laat me gauw weten als je meer weet 😉 Zelf geloof ik
niet dat ik al zwanger zou zijn.
Simoon schreef:pfffff me emoties die rijzen de pan uit.
stond net gewoon af te wassen en moest ineens heel hard huilen 😢 . Toen moest ik ook nog eens aan me moeder denken en toen werd het erger toen hoorde ik ook nog I would stay van Krezip. Toen was het compleet heb toen dat nummer uit volle borst mee gezongen en dat luchtte heel erg op.
en nu voel ik me weer heel rustig en alles klopt voor me gevoel echt zo raar....
maar goed er word inderdaad lekker veel gepost haahahah
Indootje schreef:Hee Eefie1985,
Heb je gisteren nou nog je eerste ovu test gedaan?
En hoe ging dat? Ben natuurlijk heeeeel benieuwd 😃 !
Fijne daagjes!
Simoon schreef:ik begrijp je helemaal hoor! het zag er ook maf uit volgens mij!!!!
maar geeft niet, ik laat het gewoon gaan! beter dan alles opkroppen zeg ik altijd maar!
maar goed ik ben bang om te testen morgen ochtend dat ik zelfs nog niet eens een test heb gekocht 😮 . per ongeluk expres vergeten zeg maar....
maar goed ik ga morgen er een halen met me ventje en misschien hebben we wel een paasverrassing 😉 .
pfff ik word er zo moe van dat ik nu wel zou kunnen slapen.
liefs
fran82 schreef:@ Linda,
Van harte gefeliciteerd! Echt super!
Geniet er maar lekker van.
Een + is een +, licht of donker, maakt niet uit. Als het hormoon niet in je lichaam zou zitten, zou er geen plus mogelijk zijn.
Liefs,
ingearts schreef:hey linda ik ben benieuwd.
heel erg zelf,,
welke test heb je precies gedaan?
groetjes
sterretje37 schreef:@Linda 1982: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er maar lekker van.
Gr. Inge
p.s.: heb hem even opnieuw geplaatst want ik maakte er een beetje een puinhoop van.
Linda-1982 schreef:@eefie1985 ik zit nu in mijn eerste ronde.
Ik heb net mijn test gedaan van clearblue er stond een + 😃 😃 😃
Alleen sloeg bij mij de twijfel weer toe toen ik zag dat een streepje van het plusje veel donkerder was dan het andere studt. Of streepje Maar toch duidelijk een +.
Nu ben ik zo blij, maar tegelijkertijd zo bang dat het + me voor de gek hou, maar dat kan toch niet he?
In de gebruiksaanwijziging stond dat het niet uitmaakt of het + licht of donker is.
En mijn vriend zei ook er staat echt een + 😂 😂 😂 .
Ik vind het zo leuk. Ven bijna aan het huien van blijdschap.
Ga denk ik straks in de stad wat leuks kopen voor de kleine.
Want gister mocht ik nog niet van mezelf. hihi.
@Simoon laat je weten hoe de test heeft uitgepakt. Ben echt benieuwd. En ik snap heel goed dat je hem niet durft te doen, had ik ook was heel bang voor een negatief resultaat. Maar hoop dat ie bij jou ook positief is.
Groetjes Linda
Simoon schreef:hey eef,
we zijn ondertussen geloof ik allemaal heel benieuwd. we zullen het gauw weten of niet...
Ik hou jullie zeker op de hoogte!
liefs
Linda-1982 schreef:@Simoon Wat shit dat de test alweer negatief was. Vooral omdat je zo duidelijk de symptomen hebt. En die onzekerheid is echt shit. Had zo voor je gehoopt dat ie positief was.
Hopelijk krijg je snel zekerheid. En duim voor je mee dat de bloedtest van woensdag wel positief worden. Ik leef echt met je mee en kan me voorstellen dat je je nu verdrietig voelt. Zou ik ook hebben.
Ben nu ook weer wat rustiger en super aan het genieten. Dinsdag de HA bellen en dan horen we verder wel hoe het gaat. hihi. Alleen zo stom dat je toch onzeker blijft terwijl de test een + liet zien. Alleen maar omdat een streepje niet zo duidelijk was. hihi.
In iedergeval sterkte en toch een fijn paasweekend toegewenst. En ik blijf voor je duimen.
Liefs Linda
Simoon schreef:@ linda Gefliciteerd!!!
Mijn test was alweer negatief 😢 😢 😢 . En die 😈 😈 zijn er nog steeds niet :x . Wat moet ik nou??
in ieder geval woensdag ff naar het ziekenhuis voor bloed prikken en dan wachten we wel op die uitslag. Ik ben zo verdrietig nou ik wou dat ik gewoon zekerheid had 😢 .
Maar goed ik ga genieten van het weekend voor zover het lukt en dan zien we daarna wel weer verder! gewoon op het bloedonderzoek wachten zullen we maar zeggen.
liefs...
Nadine schreef:
Ikzelf heb nu wat wite afscheiding met een beetje bruin. Ik denk dat de 😈 😈 in aantocht zijn. Maakt niet uit, dan weet ik nu iig waar ik aantoe ben :roll:
Linda-1982 schreef:
Zelf heb ik vanavond nog een tweede test gedaan. Voor de zekereheid. Ook hier was een + op te zien 😂 😂 😂 . Alleen was deze nog onduidelijker dan die van vanochtend. Waardoor ik eigenlijk alleen nog maar meer ben gaan twijfelen.
Maar ja jullie zeiden al een + is een + dus ga er maar van uit dat ik gewoon lekker kan gaan genieten. Maar toch blijf ik twijfelen omdat het zo onduidelijk is af te lezen. Stom he :oops:.
Liefs, Linda
Linda-1982 schreef:
Weet iemand trouwens of je altijd innestelingsbloed hebt, want dat heb ik namelijk niet gehad. Maar lees dat wel veel. (Sorry, maar ben altijd zo onzeker, zeker omdat dit iets is wat ik heel graag wil)
Groetjes, Linda
Nadine schreef:en wij maar eitjes zoeken met de kinderen van mijn broer...
IK ZOEK OOK EEN EITJE 😞
fijne pasen allemaal ;)
Nadine schreef:en wij maar eitjes zoeken met de kinderen van mijn broer...
IK ZOEK OOK EEN EITJE 😞
fijne pasen allemaal ;)
ingearts schreef:ik hoop dat mijn eitje geen eitje meer is,,
maar moet nog wachten tot donderdag dan is mijn NOD zit wel de hele tijd in mijn string te kijken of daar geen rare kleuren te vinden zijn./
gelukkig tot nu toch nog niet!
heb wel al weer 2 testen in huis gehaald.
had vorige week al getest puur uit nnieuwsgierigheid beetje stom maarja/
als ik ze niet in huis heb heb ik er geen problemen mee maar nu liggen ze er weer en begint het gelijk weer te broeien...
maar moet me eigen nu inhouden anders is het ook zo zonde van al die testen en centen..
pffffffff hoop dat die week voorbij vliegt zonder :twisted: :twisted: :twisted: